1,8 20V 125KM automat - obroty przy 120km/h

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Kamel
VW Baron
VW Baron
Posty: 3278
Rejestracja: pt kwie 20, 2007 16:32
Lokalizacja: WB / WZ
Kontakt:

1,8 20V 125KM automat - obroty przy 120km/h

Post autor: Kamel » pt lut 01, 2008 23:32

Witam serdecznie

Czy któraś/yś z użytkownikówposiada MK4 1,8 w automacie?

Zastanawia mnie jedna rzecz, a mianowicie jadąc 120km/h obrotomierz wskazuje mi 4,5-5tys. obrotów. Trochę to dziwne, bo skrzynia nie przerzuca mi na wyższy bieg, a do producenckich 199km/h jeszcze daleko.

Proszę o ewentualne porady cóż to może być?

P.S. Sytuacja ta zaczęła się dziś prawdopodobnie po montażu alarmu i immobilizera.
Wcześniej nie jechałem szybciej niż 90km/h i nie wiem czy tak było.


. . . . . . . . . . MOJA BYŁA GOLFINA . . . . . . . . . . . . . MOJA OBECNA JETTA . . . . . . . . . .

Awatar użytkownika
jhosef
_
_
Posty: 9172
Rejestracja: czw lis 16, 2006 21:12
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: jhosef » sob lut 02, 2008 00:00

Kamel pisze:Trochę to dziwne, bo skrzynia nie przerzuca mi na wyższy bieg, a do producenckich 199km/h jeszcze daleko.
tzn że skrzynia nie che wrzucić wyższego biegu czy go po prostu nie ma?



Awatar użytkownika
Kamel
VW Baron
VW Baron
Posty: 3278
Rejestracja: pt kwie 20, 2007 16:32
Lokalizacja: WB / WZ
Kontakt:

Post autor: Kamel » sob lut 02, 2008 11:33

jhosef pisze:tzn że skrzynia nie che wrzucić wyższego biegu czy go po prostu nie ma?
No właśnie nie mogę tego cholerstwa wyczuć. Skrzynia ma 4 biegi i wydaje mi się, że ten 4 wrzuca, ale prędkość i obroty wskazują jakby go nie było.


. . . . . . . . . . MOJA BYŁA GOLFINA . . . . . . . . . . . . . MOJA OBECNA JETTA . . . . . . . . . .

Awatar użytkownika
jhosef
_
_
Posty: 9172
Rejestracja: czw lis 16, 2006 21:12
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: jhosef » sob lut 02, 2008 12:17

Skrzynia jest regularnie serwisowana?
Kiedy była ostatnia wymiana oleju w skrzyni?
Sprawdzasz poziom oleju? No i czy prawidłowo sprawdzasz.



Awatar użytkownika
Kamel
VW Baron
VW Baron
Posty: 3278
Rejestracja: pt kwie 20, 2007 16:32
Lokalizacja: WB / WZ
Kontakt:

Post autor: Kamel » sob lut 02, 2008 13:29

No i sprawdziłem.. Nie wchodzi 4 bieg..
Wcześniej było ok. Po montażu tego alarmu się coś popsuło..
Na początek chcę go podpiąć pod VAG-a może coś wykaże.

A co do serwisu to autko mam tydzień czasu.
Wcześniej było regularnie serwisowane. Wizytę w serwisie mam za ok. 10.000, a olej i filtr w skrzyni były wymieniane ok. 2.000 temu.
Tak więc podejżewam, że "fachowiec" od alarmu coś mi nabroił.
Być może dorzucony immo coś mi krzaczy.


. . . . . . . . . . MOJA BYŁA GOLFINA . . . . . . . . . . . . . MOJA OBECNA JETTA . . . . . . . . . .

Awatar użytkownika
lukjar7
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 435
Rejestracja: sob wrz 15, 2007 15:17
Lokalizacja: Bielsk P. - Hajnówka
Kontakt:

Post autor: lukjar7 » sob lut 02, 2008 14:34

pozostaje magiczny vag :bigok:



Awatar użytkownika
Atomic10
Forum Master
Forum Master
Posty: 1639
Rejestracja: wt sie 02, 2005 20:05
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Atomic10 » ndz lut 03, 2008 11:52

Jesli było grzebane przy alarmie to mozliwe ze kolo cos narobił. Inna mozliwość to ta ze padeke odwalił elektrozawór lub któryś z przewodów jest ułamany. sprawdz dobrze instalacje elektryczna dochodząca do skrzyni biegów.

Pozdrawiam


[url=http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=fc27abf292da2d6e][img]http://images27.fotosik.pl/126/fc27abf292da2d6em.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
Remigiusz78
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 211
Rejestracja: czw wrz 21, 2006 15:03
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontakt:

Post autor: Remigiusz78 » pn lut 04, 2008 11:56

Jam iałem to samo, elektryk żle założył alarm, skrzynia pracowałą w trybie awaryjnym i jechało się tylko na 3 biegu. wystarczyło poskładać odpowiednio kabelki i wszystko zaczeło grać!


Reballing układów BGA!
Naprawy konsol XBOX, PS3, laptopów oraz wszelkich urządzeń z układami BGA!

Awatar użytkownika
Kamel
VW Baron
VW Baron
Posty: 3278
Rejestracja: pt kwie 20, 2007 16:32
Lokalizacja: WB / WZ
Kontakt:

Post autor: Kamel » pn lut 04, 2008 19:17

No i po problemie :-))

"Fachowiec" podpiął immobilizer pod sterownik silnika, który nie dawał impulsu na sterownik skrzyni i stąd właśnie tryb awaryjny do 3 biegu..
Przy manualu nie byłoby problemów, ale w automacie już lipa..
Niby fachowiec łaskawie chciał mnie przyjąć w przyszłym tygodniu, no ale za jego łaskę podziękowałem..
Nie polecam firmy MP SYSTEM, bo po założeniu klientowi sprzętu poprostu go olewają..

Dzięki serdeczne za porady :-))
Pozdrawiam Kamel :-))


. . . . . . . . . . MOJA BYŁA GOLFINA . . . . . . . . . . . . . MOJA OBECNA JETTA . . . . . . . . . .

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 214 gości