Problem w czasie pracy silnika 1.8 RP
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Problem w czasie pracy silnika 1.8 RP
Witam
Jestem szczęśliwym posiadaczem VW golfa MK2 z 1990r w wersji GT
Jest tam zamontowany silnik 1,8 Rp 90KM
Problem polega na tym gdy silnik sie tylko nagrzeje, silnik przerywa i nie idzie jechać, gaśnie przerywa (szczela z tłumika) i gaśnie. Dzisiaj objawy nastąpiły także na zimnym silniku!!!
Dzisiaj podczas jazdy samochodem na trasie (silnik nagrzany) samochód wykazywał takie same objawy jak wyżej opisane i zgasł i nie chciał ponownie podjąć pracy. Po scholowaniu autka do garażu (silnik zimny), silniczek podjął prace.
Przed tym zdarzeniem wymieniłem:
Kostkę w stacyjce odpowiedzialna za zapłon
Przewody wysokiego napięcia
kopułkę i palec rozdzielacza zapłonu
przeczyściłem cały układ wtryskowy
Nie dało to żadnego efektu!!!!
Dzisiaj oddałem cewkę zapłonową do sprawdzenia
Macie jakieś inne podejrzenia co to????
P.S Gdy silnik gaśnie podczas jazdy nie zapalają sie żadne kontrolki, obrotomierz działa!!!
Czekam na wszelkie propozycje
Z zawodu jestem Mechanikiem i pod względem mechanicznym jest oki!!!
Od jutra rozpoczynam sprawdzanie wszystkich przewodów!!!
Jestem szczęśliwym posiadaczem VW golfa MK2 z 1990r w wersji GT
Jest tam zamontowany silnik 1,8 Rp 90KM
Problem polega na tym gdy silnik sie tylko nagrzeje, silnik przerywa i nie idzie jechać, gaśnie przerywa (szczela z tłumika) i gaśnie. Dzisiaj objawy nastąpiły także na zimnym silniku!!!
Dzisiaj podczas jazdy samochodem na trasie (silnik nagrzany) samochód wykazywał takie same objawy jak wyżej opisane i zgasł i nie chciał ponownie podjąć pracy. Po scholowaniu autka do garażu (silnik zimny), silniczek podjął prace.
Przed tym zdarzeniem wymieniłem:
Kostkę w stacyjce odpowiedzialna za zapłon
Przewody wysokiego napięcia
kopułkę i palec rozdzielacza zapłonu
przeczyściłem cały układ wtryskowy
Nie dało to żadnego efektu!!!!
Dzisiaj oddałem cewkę zapłonową do sprawdzenia
Macie jakieś inne podejrzenia co to????
P.S Gdy silnik gaśnie podczas jazdy nie zapalają sie żadne kontrolki, obrotomierz działa!!!
Czekam na wszelkie propozycje
Z zawodu jestem Mechanikiem i pod względem mechanicznym jest oki!!!
Od jutra rozpoczynam sprawdzanie wszystkich przewodów!!!
Ostatnio zmieniony pn lut 04, 2008 21:00 przez kropaz, łącznie zmieniany 1 raz.
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images21.fotosik.pl/28/f649346d0807a928.jpg[/img][/url]
nie do końca jest to prawdajak był czujnik halla nie hallo to już by nie zapalił a na zimnym silniku odpalił
[ Dodano: Nie Lut 03, 2008 21:44 ]
http://www.google.pl/custom?hl=pl&inlan ... .vwgolf.pl
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
TYlko kurcze na zimnym silniku tez sie to dzieje. To jest dość dziwny przypadek gdyz czasami golf pracuje dobrze w cały zakresie temperatur a czasami jak ja to mowie coś mu odbije i poprostu tak mu sie dzieje ze przerywa i nie chce jechac
[ Dodano: 03 Lut 2008 21:53 ]
Jutro bede miał nowa ceweczke wiec zobaczymy jak bedzie silnik pracował
[ Dodano: 03 Lut 2008 21:57 ]
A co myślicie o module zapłonowym bo to tez mi sie wydaje podejrzaneee
[ Dodano: 03 Lut 2008 21:53 ]
Jutro bede miał nowa ceweczke wiec zobaczymy jak bedzie silnik pracował
[ Dodano: 03 Lut 2008 21:57 ]
A co myślicie o module zapłonowym bo to tez mi sie wydaje podejrzaneee
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images21.fotosik.pl/28/f649346d0807a928.jpg[/img][/url]
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Aktualnie iskra jest i wtrysk tez działa bo teraz wszystko pracuje jutro jak dostane cewke to sprawdze autko jak wystapia takie objawy ale podejzewam układ elektryczny albo połaczenie komputera z wtryskiwaczem gdyż jak silnik dzisiaj nie chciał odpali to pompy paliwowe dzialały porawnie
[ Dodano: 03 Lut 2008 22:06 ]
Ale obstawim układ zapłonowy gdyz gdy silnik ma objasnione przezemnie objawy, wystepuja strzały w układzie wydechowym czyli nie wydolność układu zapłonowego
[ Dodano: 03 Lut 2008 22:06 ]
Ale obstawim układ zapłonowy gdyz gdy silnik ma objasnione przezemnie objawy, wystepuja strzały w układzie wydechowym czyli nie wydolność układu zapłonowego
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images21.fotosik.pl/28/f649346d0807a928.jpg[/img][/url]
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
Zdejmij kleme z akumulatora na 15 minut. Jesli wtedy na zimnym silniku bedzie wszystko ok, to znaczy ze prawdopodobnie nawala sonda lambda. Sprawdz sonde miernikiem, jesli bedzie ok, to wtedy czujnik niebieski zostanie do sprawdzenia. Nic poza tymi dwoma elementami nie wplywa na niestabilna prace ukladu paliwowego.
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
o kurcze dziekuję za objaśnienie usterek zwiazanych z układem paliwowym hmm musze to sprawdzic
[ Dodano: 03 Lut 2008 22:36 ]
a takie male pytanko mam co do tego niebieskiego czujnika do czego on podaje wartosci temperaturowe?? Do komputera ??
[ Dodano: 03 Lut 2008 22:36 ]
a takie male pytanko mam co do tego niebieskiego czujnika do czego on podaje wartosci temperaturowe?? Do komputera ??
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images21.fotosik.pl/28/f649346d0807a928.jpg[/img][/url]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 47 gości