Jaka jest optymlna prędkość autostradowa dla TDI ??

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Budziko
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: pn sty 21, 2008 18:15
Lokalizacja: Pilawa

Post autor: Budziko » ndz lut 03, 2008 18:46

A mam takie pytanie odnośnie spalania 1Z. Nie mam komputera w nim więc proszę o info ile spala MK3 1Z wg komputera przy 90km/h i 120km/h?



Awatar użytkownika
Maciuś01
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 575
Rejestracja: czw paź 26, 2006 17:08
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: Maciuś01 » ndz lut 03, 2008 22:57

Witam, ostatnie 2 dni smigalem moim nowym nabytkiem MKIV tdi 130 i szczeze mowiac to spalanie troche wydaje sie duze, srednio pokazuje komp 7-7,3 raczej po miescie ale tez bucik od czasu do czasu, na trasce przy ok 160-180 tez kolo 7 litrow, dodam ze skrzynia 6, wczesniej mialem 1Z i bylo znacznie mniej, szczeze mowiac to watpie zeby na tym silniku osiagnac 4-5 litrow na 100km
Hi Hi już nigdy nie będziesz miał takiego spalania jak w 1Z.... Te czasy juz mineły ale z drugiej strony jak porównasz osiągi AWX (nie wiem czy jest on u Ciebie pod maską ale chyba nie bo awx jest wzdłóżny) z poczciwym 1Z to w sumie nie ma porównania więc te róznice są subiektywne.

I jeszcze jedno wszyscy któży maja MFA zróbcie prosty test wyzerujcie przed trasą MFA i licznik dzienny kilometrów i dopiero po porównaniu przebiegu wyciągajcie wnioski ze wskazań zuzycia paliwa podawanego przez MFA.

Różnice potrafią sięgać 15 % !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

[ Dodano: 03 Lut 2008 21:59 ]
A mam takie pytanie odnośnie spalania 1Z. Nie mam komputera w nim więc proszę o info ile spala MK3 1Z wg komputera przy 90km/h i 120km/h?
1 Z przy jeżdzie na trasie z prędkościami do max 130 ale ogólnie 100 110 przy wyprzedzaniu i wmiarę dynamicznej jeżdzie nie powinie przekroczyć 5 l/100



ZelvaBOi
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: pn mar 05, 2007 15:00
Lokalizacja: Sosnowiec/Warszawa
Kontakt:

Post autor: ZelvaBOi » pn lut 04, 2008 12:34

No to i ja cos dodam. 1Z - 100 kmh - 4.0l, 150 kmh - 6.3 l. Dla mnie bezpieczna i optymalna predkosc na polskich drogach to jakies 110-120 kmh. Jezdze glownie Warszawa-Katowice. I tak co chwile ograniczenie 70 kmh lub fotoradar (jest ich juz okolo 15!) - tak wiec srednio i tak wyjdzie 80-90 :) w calej trasie. Gazowanie do 180 kmh na odcinach 5-8 km zeby pozniej zwolnic do 70 kmh to bzdura - strata czasu, nerwow i paliwa. Maksymalne spalanie wyszlo mi 6.8 przy predkosci, ktora pozwala przejechac z Wroclawia do Gliwic w 47 minut! Nie pisze ile bo to przestepstwo ale policzcie sobie sami (odleglosc 156 km). :). Normalnie nie jezdze jak wariat bo i po co?m



shreck
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: wt paź 24, 2006 12:15
Lokalizacja: śląsk

Post autor: shreck » pn lut 04, 2008 17:58

Jestem tego samego zdania! Pozdrawiam!



Awatar użytkownika
daniel_dyla
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 76
Rejestracja: czw mar 06, 2008 21:53
Lokalizacja: Zakopane
Kontakt:

Post autor: daniel_dyla » czw mar 06, 2008 22:49

tez mysle ze predkosc od 140 - 150 km/h jest taka racjonalna. powyzej 150 zaczyna sie troche glosno robic :grin:


[url]http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=81346[/url]

szakma
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: pn kwie 04, 2005 13:00
Lokalizacja: Polanica Zdrój

Post autor: szakma » pt mar 07, 2008 09:02

ZelvaBOi pisze:No to i ja cos dodam. 1Z - 100 kmh - 4.0l, 150 kmh - 6.3 l. Dla mnie bezpieczna i optymalna prędkość na polskich drogach to jakieś 110-120 kmh. Jeżdżę głównie Warszawa-Katowice. I tak co chwile ograniczenie 70 kmh lub foto radar (jest ich już około 15!) - tak wiec średnio i tak wyjdzie 80-90 :) w całej trasie. Gazowanie do 180 kmh na odcinkach 5-8 km żeby później zwolnic do 70 kmh to bzdura - strata czasu, nerwów i paliwa. Maksymalne spalanie wyszło mi 6.8 przy prędkości, która pozwala przejechać z Wrocławia do Gliwic w 47 minut! Nie pisze ile bo to przestępstwo ale policzcie sobie sami (odległość 156 km). :). Normalnie nie jeżdżę jak wariat bo i po co?m
Witam kolego co ty masz Concorde?? takiej średniej to na torach nie wyrabiają.... A Ty 1Z-em trzaskasz... Takie bajki to do przedszkola. Obudź się już, miałem taki silniczek, obecnie tato taki jeździ z Chipem, a ja dosiadam AFN-a. Daje rade, ale nie osiągniesz takich średnich (200) takimi autami, jak mi wyskoczy na MFA w okolicach 100 to mam rogala takiego rogala, ze gdyby nie uszy to by mi czapka spadła.


to już czwarty golfik w rodzinie, a trzeci w dieslu ;) wiec coś w tym jest.....

Awatar użytkownika
Cinek
_
_
Posty: 1738
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: Cinek » pt mar 07, 2008 11:00

szakma pisze:
ZelvaBOi pisze:No to i ja cos dodam. 1Z - 100 kmh - 4.0l, 150 kmh - 6.3 l. Dla mnie bezpieczna i optymalna prędkość na polskich drogach to jakieś 110-120 kmh. Jeżdżę głównie Warszawa-Katowice. I tak co chwile ograniczenie 70 kmh lub foto radar (jest ich już około 15!) - tak wiec średnio i tak wyjdzie 80-90 :) w całej trasie. Gazowanie do 180 kmh na odcinkach 5-8 km żeby później zwolnic do 70 kmh to bzdura - strata czasu, nerwów i paliwa. Maksymalne spalanie wyszło mi 6.8 przy prędkości, która pozwala przejechać z Wrocławia do Gliwic w 47 minut! Nie pisze ile bo to przestępstwo ale policzcie sobie sami (odległość 156 km). :). Normalnie nie jeżdżę jak wariat bo i po co?m
Witam kolego co ty masz Concorde?? takiej średniej to na torach nie wyrabiają.... A Ty 1Z-em trzaskasz... Takie bajki to do przedszkola. Obudź się już, miałem taki silniczek, obecnie tato taki jeździ z Chipem, a ja dosiadam AFN-a. Daje rade, ale nie osiągniesz takich średnich (200) takimi autami, jak mi wyskoczy na MFA w okolicach 100 to mam rogala takiego rogala, ze gdyby nie uszy to by mi czapka spadła.
kurde też mi sie wydaje że jechałeś szybciej niż może auto. jechać przez 150km 200 na godzine musiałbyś mieć 150 KM i 6 skrzynie, a znając realia naszych dróg musiałbyś mieć też dużo wyższe prędkości chwilowe. więc musze sie zgodzić z przedmówcą, że coś ci sie pomyliło.
co do tematu 140-160 da sie jechać w zależności od warunków ( tych technicznych też)


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...

Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » pt mar 07, 2008 11:04

ZelvaBOi pisze:No to i ja cos dodam. 1Z - 100 kmh - 4.0l, 150 kmh - 6.3 l. Dla mnie bezpieczna i optymalna predkosc na polskich drogach to jakies 110-120 kmh. Jezdze glownie Warszawa-Katowice. I tak co chwile ograniczenie 70 kmh lub fotoradar (jest ich juz okolo 15!) - tak wiec srednio i tak wyjdzie 80-90 :) w calej trasie. Gazowanie do 180 kmh na odcinach 5-8 km zeby pozniej zwolnic do 70 kmh to bzdura - strata czasu, nerwow i paliwa. Maksymalne spalanie wyszlo mi 6.8 przy predkosci, ktora pozwala przejechac z Wroclawia do Gliwic w 47 minut! Nie pisze ile bo to przestepstwo ale policzcie sobie sami (odleglosc 156 km). :). Normalnie nie jezdze jak wariat bo i po co?m

najszybszy 1z na swiecie i to w serii. kupuje!!! :rotfl:


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

xiądz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: pt lut 08, 2008 16:53
Lokalizacja: Zielona Góra a czasami Zgorzelec

Post autor: xiądz » pt mar 07, 2008 11:57

Pomijając kolegę któremu wyszła średnia 199km/h na trasie wrocłąw Gliwice to optymalną prędkością jest 75-80% vmax. dla 200 jest to 150 itd. myślę że to odwdzięczy się bezawaryjną pracą silnika. :rotfl:



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pt mar 07, 2008 12:01

poleć sobie 200 km/h jedenzetem albo aefenem i sprawdź po 10 minutach temperature oleju...



szakma
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: pn kwie 04, 2005 13:00
Lokalizacja: Polanica Zdrój

Post autor: szakma » pt mar 07, 2008 13:06

cowboy pisze:poleć sobie 200 km/h jedenzetem albo aefenem i sprawdź po 10 minutach temperature oleju...
Masz racje kolego w AFN-ie temp oleju po ok. kwadransie takiej prędkości (u mnie np.) wynosiła ok. 115 stopni, tylko nie do końca wiem czy to normalne (a raczej realne). Moim skromnym zdaniem autko może jeździć naprawdę szybko, minusem jest skrzynia, szkoda, że nie 6 biegowa. Nie powiem mój w serii poleciał narazie 205 (na obwodnicy Paczkowa, ale te obroty!!!) wydaje mi się, że licznik zamknie. Do 180 przyśpiesza naprawdę fajnie. Miałem wymieniane wtryski jeszcze w Niemczech, może to powoduje, ze tak fajnie chodzi...
Ale średnia prędkość 200 to nie lada wyczyn.


to już czwarty golfik w rodzinie, a trzeci w dieslu ;) wiec coś w tym jest.....

Awatar użytkownika
Cinek
_
_
Posty: 1738
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: Cinek » pt mar 07, 2008 13:14

cowboy pisze:poleć sobie 200 km/h jedenzetem albo aefenem i sprawdź po 10 minutach temperature oleju...
w jedenzecie nie sprawdzi bo nie ma MFA :bigok:


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pt mar 07, 2008 13:39

Cinek pisze:w jedenzecie nie sprawdzi bo nie ma MFA :bigok:
ma.... jak najbardziej były 1Z z MFA w wersji GT
szakma pisze:.) wynosiła ok. 115 stopni, tylko nie do końca wiem czy to normalne (a raczej realne)
realne... jak osiągniesz 120 st C to juz zaczyna być blisko bum :P



Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » pt mar 07, 2008 13:53

Kurde ale tutaj bajki sobie pisza chlopaki :green_fuck: srednia predkosc 200 :green_fuck:


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 152 gości