Modyfikacja pompy - govenor mod
Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- vw_vandal
- Forum Master
- Posty: 1818
- Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
- Lokalizacja: Świerzno
- Kontakt:
zaprzal, pisałem do Trochima ale nic konkretnego bo niema części do tych modów, może bym wkleił schemat pompy od TDi i byś zaznaczył co potrzeba aja bym zobaczył ile to kosztuje w hurtowniach i dalej walczył bym z Trochimem, bo widać że zna się na tym !!
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]
- zaprzal
- VW Baron
- Posty: 3027
- Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
- Lokalizacja: Białystok / Tykocin
- Kontakt:
vw_vandal, teraz nie ma, ale pomecz go troche to moze bedzie mogl cos zalatwic Co do nowek to tak jak Euglen napisal, bedzie drogo i nie wiadomo jak z jakoscia. Najlepiej wyjac z oryginalu. Rozmawiaj na ten temat z Trochimem, on ci doradzi gdzie i czego szukac, a pompy ma obcykane w jednym paluszku to fakt Dobrze, ze sam tam nie wkladalem lapek bo by nic z tego nie wyszlo
[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]
- zaprzal
- VW Baron
- Posty: 3027
- Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
- Lokalizacja: Białystok / Tykocin
- Kontakt:
tak sie tylko wydaje, ale Trochim ma jeszcze dostep do stolu do sprawdzania pomp, i zna niektore szczegoly o ktorych Ty czy ja nie mamy pojecia. Osobiscie wolalem to dac dla kogos kto sie naprawde zna i nie zalujeeuglen pisze:zaprzal, trochę cierpliwości i dałbyś radę-moja pompa w końcu złożona, ale brak czasu na założenie...
[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]
Nie chcę zakładać nowego tematu, więc piszę tutaj. Nie wiecie czy jest jakaś możliwość na przerobienie governora (ew. inna przeróbka pompy), żeby nie ograniczał dawki powyżej 3000-4000obr, a nie pozwalał na wkręcanie silnika powyżej 5200obr?
Sprawa nie dotyczy 1.6 i nie VW, a Citroena Xantii 1,9TD gdzie jest bardzo podobna pompa. Właściciel jest maniakiem diesli i trochę już pod maską namotał . Jednak po przejażdżce Jettą i stwierdzeniu, że brakuje mi skali na obrotku uznał, że musi u siebie coś z tym zamulaniem zrobić.
Sprawa nie dotyczy 1.6 i nie VW, a Citroena Xantii 1,9TD gdzie jest bardzo podobna pompa. Właściciel jest maniakiem diesli i trochę już pod maską namotał . Jednak po przejażdżce Jettą i stwierdzeniu, że brakuje mi skali na obrotku uznał, że musi u siebie coś z tym zamulaniem zrobić.
Jetta A2 1.6TDic 80KM; 1,2 bara; MBC; mod z LDA; govmod była
Ford Mondeo MKII 1.8TD był
Ford Escort 1,8TD był
VW Passat B4 1,9TDI 90KM jest
Saab 9-3 2,2Tid jest
VW Bora 1,9TDI 115KM jest
Ford Mondeo MKII 1.8TD był
Ford Escort 1,8TD był
VW Passat B4 1,9TDI 90KM jest
Saab 9-3 2,2Tid jest
VW Bora 1,9TDI 115KM jest
Tylko że o ile się nie mylę to JP to diesel wolnossący, czyli wraz ze wzrostem obrotów wzrastają opory ssania powietrza do silnika, czyli jak zrobisz govermoda to na wyższych obrotach może dostawać dużo paliwa a niedostatecznie dużo powietrza. W skrócie może ci dymić na wyższych obrotach...
[url=http://www.motofirma.pl/bsp,f165af1ba51506,e898b25902e6b6,adam16v-VW-Golf-16TD.html][img]http://www.motofirma.pl/upload/spalanie/icons/e898b25902e6b6_1.gif[/img][/url]
- Lukas-182
- Sprzedawca
- Posty: 997
- Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
- Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
- Kontakt:
Masz rację...Tylko że o ile się nie mylę to JP to diesel wolnossący, czyli wraz ze wzrostem obrotów wzrastają opory ssania powietrza do silnika, czyli jak zrobisz govermoda to na wyższych obrotach może dostawać dużo paliwa a niedostatecznie dużo powietrza. W skrócie może ci dymić na wyższych obrotach...
W JPku nawet bym nie próbował tego robić, nie ma sensu, podstawa to turbosprężarka
Jedyne co możesz zrobić to zwiększyć dawkę paliwa, ale nie dużo, bo zacznie kopcić
Co do opisywanego moda, to także się przymierzam ale najpierw zamontuję obrotek, bo już parę razy przeciągnąłem silniczek, zwłaszcza na 3 biegu podczas wyprzedzania.
zaprzal, jakie masz turbo?? K24 czy T3 ??
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 8027
- Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
- Lokalizacja: Śląsk
- Kontakt:
dlaczego ?? moze sie myle ale chyba gdzieś na vwdiesel.net czytałem ze robili i jest gitLukas-182 pisze:W JPku nawet bym nie próbował tego robić, nie ma sensu, podstawa to turbosprężarka
k24 miał swego czasu ale kto wie czy On tam czegoś znowu nie wymyśliłLukas-182 pisze:zaprzal, jakie masz turbo?? K24
[ Dodano: Nie Lut 03, 2008 23:21 ]
eee tam jak jest rozgrzany dobrze to nic mu nie będzie ... mi sie częściej niz czasem zdarza...np dziś Toyota Hilux chciał mnie wyprzedzić ...3 i prawie do 5 tyś kolega zaczął odpadaćLukas-182 pisze:Co do opisywanego moda, to także się przymierzam ale najpierw zamontuję obrotek, bo już parę razy przeciągnąłem silniczek, zwłaszcza na 3 biegu podczas wyprzedzania.
- zaprzal
- VW Baron
- Posty: 3027
- Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
- Lokalizacja: Białystok / Tykocin
- Kontakt:
nedzna k24Lukas-182 pisze:zaprzal, jakie masz turbo?? K24 czy T3 ?
wymyslil, wymyslil tylko $$$ wiec na mysleniu sie konczyTo_mas pisze:ale kto wie czy On tam czegoś znowu nie wymyślił
Ostatnio zmieniony pn lut 04, 2008 00:38 przez zaprzal, łącznie zmieniany 1 raz.
[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości