Lampka oleju miga
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Lampka oleju miga
Witam, mam problem dzisiaj jechałem moim golfem mk3 1995r. 1.6 benzyna i coś się zesrało:/ Podejrzewam że to coś poważnego i proszę o pomoc. Problem wygląda następująco gdy jechałem zaczęła mi migać lampka od oleju zatrzymałem się i sprawdziłem poziom oleju i jest ok płyn chłodzący jest ok odkręciłem korek od oleju i było dużo takiej biało-brązowej masy nie wiem czy to dobrze nie znam sie na samochodach ale wycieków nigdzie nie zauważyłem po chwili wsiadłem odpaliłem samochód i przejechałem 200m i to samo znowu odpaliłem i jak jechałem 50km/h 1800 obrotów to nic nie migało i było już dobrze dodam jeszcze że jak hamowałem przestawały mi działać kierunkowskazy jak puszczałem hamulec znowu działały. Olej to półsyntetyk lotosu. Bardzo proszę o pomoc
Ostatnio zmieniony ndz lut 03, 2008 18:55 przez pitersan, łącznie zmieniany 1 raz.
maź pod korkiem nie musi oznaczać że uszczelka pod głowicą jest do wymianyMarioo pisze:mi to wyglada na uszczelke pod glowica (maz pod korkiem) moze przez to nie ma odpowiedniego cisnienia oleju i dlatego ci kontrolka miga.
taka maź pojawia się przy jeździe na krótkich odcinkach
było o tym na forum milion razy
dziwne że nie wziąłeś tego pod uwagę tylko od razu wskazałeś uszczelkę
Ostatnio zmieniony ndz lut 03, 2008 12:37 przez Szosownik, łącznie zmieniany 1 raz.
Zalezy od tego jaki bedzie koszt samej uszczeljkim robocizna to mysle ze ok 300-400zl, plus filtr, olej i jezeli sie zmieszal z plynem to jeszcze plyn. Ale mam jeszcze pytanie jakie dystanse pokonujesz samochodem, bo jezeli jezdzisz kilka kilomterow i gasisz silnik to moze jest niedogrzany i zbeira sie wigloc w oleju i dlatego robi sie maź. Sa jeszcze jakies objawy oprocz tego co pisales wczesniej.
[ Dodano: Nie Lut 03, 2008 11:40 ]
[ Dodano: Nie Lut 03, 2008 11:40 ]
ja tylko wskazalem na jedna z mozliwosci, na odleglosc i tak nie da sie tego stwierdzic jednoznacznie.Szosownik pisze:dziwne że nie wziąłeś tego pod uwagę tylko od razu wskazałeś uszczelkę
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 699
- Rejestracja: ndz lip 01, 2007 12:49
- Lokalizacja: sucha beskidzka
- Auto: VW Golf VII 1.4 TSI
- Silnik: CXSA
maź pod korkiem nie oznacza że uszczelka jest do wymiany, po prostu silnik w zimie jest niedogrzany bo jeździ się na krótkich odcinkach. rozwiązaniem jest sprawdzenie czy na bagnecie od poziomu oleju także jest ta maź. jeśli tak to uszczelka do wymiany. jeśli nie to wszystko ok. może w twoim przypadku czas na wymianę oleju???
dokładniewolfzan pisze:500 zeta musisz mieć na pewno. Zależy co przy okazji wymienisz.
ja rok temu jak jeszcze miałem mk3 zapłaciłem 550zł:
-uszczelka
-planowanie głowicy
-uszczelniacze
-dotarcie zaworów
-wymiana rozrządu (żeby nie płacić za robociznę 2 razy bo to jedna robota)
-wymiana płynu
Ostatnio zmieniony ndz lut 03, 2008 12:46 przez Szosownik, łącznie zmieniany 1 raz.
Więc tak zazwyczaj jeżdżę samochodem do pracy 5 kilometrów w obie strony pokonuje bardzo krótkie dystanse, a w weekendy do szkoły około 60 kilometrów w obie strony i to by było tyle tej jazdy. Na bagnecie nie ma żadnej mazi, bąbelków i innych pierdół olej jest bardzo ciemny ale nie wiem czy to dobrze czy to zle, a poziom oleju jest ok. czujnik oleju jest pokryty taka guma jak odciągnę to gumkę to leciutko jest pokryty olejem.
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 699
- Rejestracja: ndz lip 01, 2007 12:49
- Lokalizacja: sucha beskidzka
- Auto: VW Golf VII 1.4 TSI
- Silnik: CXSA
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Majestic-12 [Bot] i 325 gości