Nierowna praca na biegu jalowym
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Witam
Z czystego lenistwa najpierw napisze a potem sie zaglebie w problem ....
Cos mi sie kojarzy, ze np po czyszczeniu nastawnika jego prowidlowe nastawy ustawia sie vagiem. Tzn vagiem sie kontroluje a przesuwajac jednym z elementow je koryguje.
Zczytuje sie napiecia i ustawia aby byly zgodne.
Z czystego lenistwa najpierw napisze a potem sie zaglebie w problem ....
Cos mi sie kojarzy, ze np po czyszczeniu nastawnika jego prowidlowe nastawy ustawia sie vagiem. Tzn vagiem sie kontroluje a przesuwajac jednym z elementow je koryguje.
Zczytuje sie napiecia i ustawia aby byly zgodne.
Pozdrawiam
Rafalvfr
Golf IV kombi 4Motion (ASZ)
175 Km Compsport
Rafalvfr
Golf IV kombi 4Motion (ASZ)
175 Km Compsport
tak ustwia się napięcie czujnika RSW oraz dawkę paliwa ... ale co masz na myślirafalvfr pisze:Cos mi sie kojarzy, ze np po czyszczeniu nastawnika jego prowidlowe nastawy ustawia sie vagiem. Tzn vagiem sie kontroluje a przesuwajac jednym z elementow je koryguje.
Zczytuje sie napiecia i ustawia aby byly zgodne.
... teraz dopiero wróciłem do pierwszego postu więc sprawdzić można ..
czujnik RSW w Grupie 001 pole 03 i ma ona wynosić około 0.740V
Dawkę paliwa sprawdza się w grupie 001 pole 02 i ma wynosić 4-5 mg/R
Czujnik temp. paliwa ( też znajduje się w nastawniku ) grupa 007 pole 01 ... ogólnie warto sprawdzić wszystkie pola w grupie 007 ( podana temp. na zimnym silniku ma być taka jak otoczenia)
czujnik RSW w Grupie 001 pole 03 i ma ona wynosić około 0.740V
Dawkę paliwa sprawdza się w grupie 001 pole 02 i ma wynosić 4-5 mg/R
Czujnik temp. paliwa ( też znajduje się w nastawniku ) grupa 007 pole 01 ... ogólnie warto sprawdzić wszystkie pola w grupie 007 ( podana temp. na zimnym silniku ma być taka jak otoczenia)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 217 gości