za dużo pali i jest słaby 1.4
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
za dużo pali i jest słaby 1.4
zbyt duże spalanie silnika około 10,5 lit.silnik 1.4 w golfie lll dotego czasem mam wrażenie że słabnie i braknie mu mocy
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony ndz lut 03, 2008 18:46 przez felga12, łącznie zmieniany 1 raz.
Zanim zaczniesz wymieniać kolejne części (koszt może być niemały) zdiagnozuj autko VAGiem (sam - jeśli masz albo w warsztacie) i zobaczysz jakie błedy Ci pokaże.
Jeżeli, tak jak w postach powyżej, będzie to czujnik temperatury płynu chłodzącego to najpierw sprawdź w jakim stanie są styki i przewody doprowadzone do niego a jak będą ok. to wtedy wymień sam czujnik.
Jeżeli, tak jak w postach powyżej, będzie to czujnik temperatury płynu chłodzącego to najpierw sprawdź w jakim stanie są styki i przewody doprowadzone do niego a jak będą ok. to wtedy wymień sam czujnik.
- marek2907
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2610
- Rejestracja: czw maja 11, 2006 19:21
- Lokalizacja: Ostrołęka
- Kontakt:
kolega Sztomel, ma rację najpierw diagnoza Vagiem dopiero potem wymiana części bo jak zaczniesz wymieniać wszystko po kolei to ci wypłaty zabraknie
czy silnik osiąga dobrą temperaturę pracy (ok 90 stopni)
czy obroty na biegu jałowym na ciepłym silniku są niższe niż na zimnym (jeśli tak to czujnik temperatury możemy wykluczyć)
zapłon masz dobrze ustawiony
czy silnik osiąga dobrą temperaturę pracy (ok 90 stopni)
czy obroty na biegu jałowym na ciepłym silniku są niższe niż na zimnym (jeśli tak to czujnik temperatury możemy wykluczyć)
zapłon masz dobrze ustawiony
[url=http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=53320][img]http://i128.photobucket.com/albums/p180/marek2907/forum2.jpg[/img][/url]
:gora: KLIKNIJ :gora:
[size=200][b]wszystko na 1 stronie[/b][/size]
:gora: KLIKNIJ :gora:
[size=200][b]wszystko na 1 stronie[/b][/size]
TEMP-90 stopni po rozgrzaniu obroty spadają do 8 tys sa wydaje mi sie za niskie bo na razy czuć wibracje co do temperatury to napada go to na niekiedy na 20 kilom a niekiedy na krótkomarek2907 pisze:kolega Sztomel, ma rację najpierw diagnoza Vagiem dopiero potem wymiana części bo jak zaczniesz wymieniać wszystko po kolei to ci wypłaty zabraknie
czy silnik osiąga dobrą temperaturę pracy (ok 90 stopni)
czy obroty na biegu jałowym na ciepłym silniku są niższe niż na zimnym (jeśli tak to czujnik temperatury możemy wykluczyć)
zapłon masz dobrze ustawiony
a w tedy robi sie tak słabiudki ze niema siły pod górkę wjechać nawet jak mam pedał w podłodze obroty bardzo powoli wzrastają ,Vagiem - nie dam rady zrobic diagnozy bo nie mam do niego dostempu
[ Dodano: 03 Lut 2008 22:41 ]
nie mam pojęcia gdzie jest błądmarek2907 pisze:kolega Sztomel, ma rację najpierw diagnoza Vagiem dopiero potem wymiana części bo jak zaczniesz wymieniać wszystko po kolei to ci wypłaty zabraknie
czy silnik osiąga dobrą temperaturę pracy (ok 90 stopni)
czy obroty na biegu jałowym na ciepłym silniku są niższe niż na zimnym (jeśli tak to czujnik temperatury możemy wykluczyć)
zapłon masz dobrze ustawiony
[ Dodano: 03 Lut 2008 22:46 ]
marek2907 pisze:kolega Sztomel, ma rację najpierw diagnoza Vagiem dopiero potem wymiana części bo jak zaczniesz wymieniać wszystko po kolei to ci wypłaty zabraknie
czy silnik osiąga dobrą temperaturę pracy (ok 90 stopni)
czy obroty na biegu jałowym na ciepłym silniku są niższe niż na zimnym (jeśli tak to czujnik temperatury możemy wykluczyć)
zapłon masz dobrze ustawiony
[ Dodano: 06 Lut 2008 16:09 ]
CZY JEST KTOś W STANIE MI TO WYJASNIC?????
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 107 gości