za dużo pali i jest słaby 1.4

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

felga12
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: śr sty 09, 2008 00:09
Lokalizacja: islandia
Kontakt:

za dużo pali i jest słaby 1.4

Post autor: felga12 » ndz lut 03, 2008 02:06

zbyt duże spalanie silnika około 10,5 lit.silnik 1.4 w golfie lll dotego czasem mam wrażenie że słabnie i braknie mu mocy
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony ndz lut 03, 2008 18:46 przez felga12, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
norek111
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5456
Rejestracja: wt sie 07, 2007 21:30
Lokalizacja: POLSKA

Post autor: norek111 » ndz lut 03, 2008 02:16

nie wiem co mam podziwiac kobitke czy autko ale wracajac do tematu sprawdz czujnik temp. silnika i sonde :pub:
Ostatnio zmieniony ndz lut 03, 2008 02:17 przez norek111, łącznie zmieniany 1 raz.



felga12
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: śr sty 09, 2008 00:09
Lokalizacja: islandia
Kontakt:

Post autor: felga12 » ndz lut 03, 2008 02:30

norek111 pisze:nie wiem co mam podziwiac kobitke czy autko ale wracajac do tematu sprawdz czujnik temp. silnika i sonde :pub:
sonda wymieniona i nadal tosamo
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.



Awatar użytkownika
norek111
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5456
Rejestracja: wt sie 07, 2007 21:30
Lokalizacja: POLSKA

Post autor: norek111 » ndz lut 03, 2008 02:32

to wymien czujnik temp. silnika maly koszt a rezultaty nieraz kolosalne


jak robisz już coś złego,to rób to dobrze
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM

felga12
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: śr sty 09, 2008 00:09
Lokalizacja: islandia
Kontakt:

Post autor: felga12 » ndz lut 03, 2008 03:23

norek111 pisze:to wymien czujnik temp. silnika maly koszt a rezultaty nieraz kolosalne
:bajer: a gdzie on jest wstaw mi foto :bajer: :bajer: :bajer: :bajer: :bajer:



Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » ndz lut 03, 2008 05:05

Zanim zaczniesz wymieniać kolejne części (koszt może być niemały) zdiagnozuj autko VAGiem (sam - jeśli masz albo w warsztacie) i zobaczysz jakie błedy Ci pokaże.
Jeżeli, tak jak w postach powyżej, będzie to czujnik temperatury płynu chłodzącego to najpierw sprawdź w jakim stanie są styki i przewody doprowadzone do niego a jak będą ok. to wtedy wymień sam czujnik.



Awatar użytkownika
marek2907
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2610
Rejestracja: czw maja 11, 2006 19:21
Lokalizacja: Ostrołęka
Kontakt:

Post autor: marek2907 » ndz lut 03, 2008 10:52

kolega Sztomel, ma rację najpierw diagnoza Vagiem dopiero potem wymiana części bo jak zaczniesz wymieniać wszystko po kolei to ci wypłaty zabraknie :grin:
czy silnik osiąga dobrą temperaturę pracy (ok 90 stopni)
czy obroty na biegu jałowym na ciepłym silniku są niższe niż na zimnym (jeśli tak to czujnik temperatury możemy wykluczyć)
zapłon masz dobrze ustawiony :?:


[url=http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=53320][img]http://i128.photobucket.com/albums/p180/marek2907/forum2.jpg[/img][/url]
:gora: KLIKNIJ :gora:
[size=200][b]wszystko na 1 stronie[/b][/size]

felga12
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: śr sty 09, 2008 00:09
Lokalizacja: islandia
Kontakt:

Post autor: felga12 » ndz lut 03, 2008 16:54

marek2907 pisze:kolega Sztomel, ma rację najpierw diagnoza Vagiem dopiero potem wymiana części bo jak zaczniesz wymieniać wszystko po kolei to ci wypłaty zabraknie :grin:
czy silnik osiąga dobrą temperaturę pracy (ok 90 stopni)
czy obroty na biegu jałowym na ciepłym silniku są niższe niż na zimnym (jeśli tak to czujnik temperatury możemy wykluczyć)
zapłon masz dobrze ustawiony :?:
TEMP-90 stopni po rozgrzaniu obroty spadają do 8 tys sa wydaje mi sie za niskie bo na razy czuć wibracje co do temperatury to napada go to na niekiedy na 20 kilom a niekiedy na krótko
a w tedy robi sie tak słabiudki ze niema siły pod górkę wjechać nawet jak mam pedał w podłodze obroty bardzo powoli wzrastają ,Vagiem - nie dam rady zrobic diagnozy bo nie mam do niego dostempu

[ Dodano: 03 Lut 2008 22:41 ]
marek2907 pisze:kolega Sztomel, ma rację najpierw diagnoza Vagiem dopiero potem wymiana części bo jak zaczniesz wymieniać wszystko po kolei to ci wypłaty zabraknie :grin:
czy silnik osiąga dobrą temperaturę pracy (ok 90 stopni)
czy obroty na biegu jałowym na ciepłym silniku są niższe niż na zimnym (jeśli tak to czujnik temperatury możemy wykluczyć)
zapłon masz dobrze ustawiony :?:
nie mam pojęcia gdzie jest błąd

[ Dodano: 03 Lut 2008 22:46 ]
marek2907 pisze:kolega Sztomel, ma rację najpierw diagnoza Vagiem dopiero potem wymiana części bo jak zaczniesz wymieniać wszystko po kolei to ci wypłaty zabraknie :grin:
czy silnik osiąga dobrą temperaturę pracy (ok 90 stopni)
czy obroty na biegu jałowym na ciepłym silniku są niższe niż na zimnym (jeśli tak to czujnik temperatury możemy wykluczyć)
zapłon masz dobrze ustawiony :?:


[ Dodano: 06 Lut 2008 16:09 ]
CZY JEST KTOś W STANIE MI TO WYJASNIC?????



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 418 gości