1.8 RP Sonda Lambda gdzie jest i jaka?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- wedr
- Mały gagatek
- Posty: 73
- Rejestracja: wt wrz 11, 2007 11:27
- Lokalizacja: Poznań, Wrocław
- Kontakt:
Jeden. Ostatnio wymieniałem. Nie kupiłem Boscha, znalazłem zamiennik MagnettiMarelli za około 75 pln z wysyłką. Allegro, pamiętam że firma z Kędzierzyna-Koźla..ACK?kyniuwlkp pisze:Ile ma kabli?
Znalazłem- http://www.allegro.pl/item305329807_son ... odowa.html
Polecić chyba jeszcze nie mogę, zrobiłem na niej dopiero parę tysięcy km, ale zaprzyjaźniony gazownik takie właśnie zakłada i je chwali, ale zdziwiła go ta cena..
[ Dodano: 31 Sty 2008 00:30 ]
Kyniu-zobaczysz ją pod monowtryskiem, oczywiście za nim, w kolektorze, ale wykręcić zapieczoną lambdę od góry to sztuka..kyniuwlkp pisze:musze wejsc w kanał??
Golf mi się rozrósł do Sharana i zaczął pić ropę.
Pozwolcie że dołącze się do tematu
Otuż mam ten sam silnik ale pali mi masaktyczne ilosci benzyny. Zrobiłem diagnostyke ale pokazało 4x4 czyli niby 0 błędow. Mam pytanie co powinno się stać jeżeli odepnę sonde w czasie pracy silnika na benzynie oczywiscie jjuż rozgrzanego. Bo u mnie nic się nie dzieje. Jak sprawdzić tą sondę?
Otuż mam ten sam silnik ale pali mi masaktyczne ilosci benzyny. Zrobiłem diagnostyke ale pokazało 4x4 czyli niby 0 błędow. Mam pytanie co powinno się stać jeżeli odepnę sonde w czasie pracy silnika na benzynie oczywiscie jjuż rozgrzanego. Bo u mnie nic się nie dzieje. Jak sprawdzić tą sondę?
- guti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 7379
- Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
- Lokalizacja: T-Mobile
- Kontakt:
kyniuwlkp, ja wiedziawszy ze mam do wymiany sonde popsułem jak tak zeby na sama nakretke weszła nasadka, długa grzechotka , kawałek rury do pomocy i poszlo , ciezko bylo ale dało rade, aaa wyrwalem przy okazji stary gwint, ale nowa byla wkercona na zywca w ta dziure i trzyma sie pieknie.
Całosc robilem od góry autka, tylko kolektor ssacy zdjalem, bo wydechowy to ciezka sprawa jak sie cos ukreci to moze byc niewesoło.
Całosc robilem od góry autka, tylko kolektor ssacy zdjalem, bo wydechowy to ciezka sprawa jak sie cos ukreci to moze byc niewesoło.
Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 895
- Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 19:54
- Lokalizacja: Wieliczka
- Kontakt:
raczej w kolektorze gwint sie nie uszkodził bo on żeliwny i twardy, raczej tylko na sondzie poszedł a co za tym idzie został w kolektorze i dlatego ciężko było wkręcić nowa!guti pisze:kyniuwlkp, ja wiedziawszy ze mam do wymiany sonde popsułem jak tak zeby na sama nakretke weszła nasadka, długa grzechotka , kawałek rury do pomocy i poszlo , ciezko bylo ale dało rade, aaa wyrwalem przy okazji stary gwint, ale nowa byla wkercona na zywca w ta dziure i trzyma sie pieknie.
Całosc robilem od góry autka, tylko kolektor ssacy zdjalem, bo wydechowy to ciezka sprawa jak sie cos ukreci to moze byc niewesoło.
[ Dodano: 02 Lut 2008 12:23 ]
Franz pisze:jak sprawdzic czy sonda jest napewno uszkodzona ?
jak masz gaz to najlepiej podpiąć sie pod sterownik LPG
lub kodami błyskowymi RP ma taka moliwosc!
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
to zależy bo możesz mieć czysto mechaniczny (k-jetronic) lub sterowany elektronicznie (ke jetronic). Nawet przy tym pierwszym masz sterownik regulatora wolnych obrotów i sterownik zapłonu więc nie jest możliwe żeby elektroniki wcale nie było. Ale bardziej zaawansowany komputer sterujący dawką paliwa do tylko w ke-jetroniku.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 255 gości