1,8 20V 125KM automat - obroty przy 120km/h
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
1,8 20V 125KM automat - obroty przy 120km/h
Witam serdecznie
Czy któraś/yś z użytkownikówposiada MK4 1,8 w automacie?
Zastanawia mnie jedna rzecz, a mianowicie jadąc 120km/h obrotomierz wskazuje mi 4,5-5tys. obrotów. Trochę to dziwne, bo skrzynia nie przerzuca mi na wyższy bieg, a do producenckich 199km/h jeszcze daleko.
Proszę o ewentualne porady cóż to może być?
P.S. Sytuacja ta zaczęła się dziś prawdopodobnie po montażu alarmu i immobilizera.
Wcześniej nie jechałem szybciej niż 90km/h i nie wiem czy tak było.
Czy któraś/yś z użytkownikówposiada MK4 1,8 w automacie?
Zastanawia mnie jedna rzecz, a mianowicie jadąc 120km/h obrotomierz wskazuje mi 4,5-5tys. obrotów. Trochę to dziwne, bo skrzynia nie przerzuca mi na wyższy bieg, a do producenckich 199km/h jeszcze daleko.
Proszę o ewentualne porady cóż to może być?
P.S. Sytuacja ta zaczęła się dziś prawdopodobnie po montażu alarmu i immobilizera.
Wcześniej nie jechałem szybciej niż 90km/h i nie wiem czy tak było.
. . . . . . . . . . MOJA BYŁA GOLFINA . . . . . . . . . . . . . MOJA OBECNA JETTA . . . . . . . . . .
No właśnie nie mogę tego cholerstwa wyczuć. Skrzynia ma 4 biegi i wydaje mi się, że ten 4 wrzuca, ale prędkość i obroty wskazują jakby go nie było.jhosef pisze:tzn że skrzynia nie che wrzucić wyższego biegu czy go po prostu nie ma?
. . . . . . . . . . MOJA BYŁA GOLFINA . . . . . . . . . . . . . MOJA OBECNA JETTA . . . . . . . . . .
No i sprawdziłem.. Nie wchodzi 4 bieg..
Wcześniej było ok. Po montażu tego alarmu się coś popsuło..
Na początek chcę go podpiąć pod VAG-a może coś wykaże.
A co do serwisu to autko mam tydzień czasu.
Wcześniej było regularnie serwisowane. Wizytę w serwisie mam za ok. 10.000, a olej i filtr w skrzyni były wymieniane ok. 2.000 temu.
Tak więc podejżewam, że "fachowiec" od alarmu coś mi nabroił.
Być może dorzucony immo coś mi krzaczy.
Wcześniej było ok. Po montażu tego alarmu się coś popsuło..
Na początek chcę go podpiąć pod VAG-a może coś wykaże.
A co do serwisu to autko mam tydzień czasu.
Wcześniej było regularnie serwisowane. Wizytę w serwisie mam za ok. 10.000, a olej i filtr w skrzyni były wymieniane ok. 2.000 temu.
Tak więc podejżewam, że "fachowiec" od alarmu coś mi nabroił.
Być może dorzucony immo coś mi krzaczy.
. . . . . . . . . . MOJA BYŁA GOLFINA . . . . . . . . . . . . . MOJA OBECNA JETTA . . . . . . . . . .
Jesli było grzebane przy alarmie to mozliwe ze kolo cos narobił. Inna mozliwość to ta ze padeke odwalił elektrozawór lub któryś z przewodów jest ułamany. sprawdz dobrze instalacje elektryczna dochodząca do skrzyni biegów.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
[url=http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=fc27abf292da2d6e][img]http://images27.fotosik.pl/126/fc27abf292da2d6em.jpg[/img][/url]
- Remigiusz78
- Ma gadane
- Posty: 211
- Rejestracja: czw wrz 21, 2006 15:03
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Kontakt:
No i po problemie )
"Fachowiec" podpiął immobilizer pod sterownik silnika, który nie dawał impulsu na sterownik skrzyni i stąd właśnie tryb awaryjny do 3 biegu..
Przy manualu nie byłoby problemów, ale w automacie już lipa..
Niby fachowiec łaskawie chciał mnie przyjąć w przyszłym tygodniu, no ale za jego łaskę podziękowałem..
Nie polecam firmy MP SYSTEM, bo po założeniu klientowi sprzętu poprostu go olewają..
Dzięki serdeczne za porady )
Pozdrawiam Kamel )
"Fachowiec" podpiął immobilizer pod sterownik silnika, który nie dawał impulsu na sterownik skrzyni i stąd właśnie tryb awaryjny do 3 biegu..
Przy manualu nie byłoby problemów, ale w automacie już lipa..
Niby fachowiec łaskawie chciał mnie przyjąć w przyszłym tygodniu, no ale za jego łaskę podziękowałem..
Nie polecam firmy MP SYSTEM, bo po założeniu klientowi sprzętu poprostu go olewają..
Dzięki serdeczne za porady )
Pozdrawiam Kamel )
. . . . . . . . . . MOJA BYŁA GOLFINA . . . . . . . . . . . . . MOJA OBECNA JETTA . . . . . . . . . .
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 219 gości