Fido_dido pisze:288 jest grubsza i szersza od 280 mm
grubsza to fakt 25 przeciwko 22mm, ale róznica w średnicy 8mm jest kosmetyczna i nie ma to wpływu..
Fido_dido pisze:klocek jest taki jak 312mm duzo wiekszy
a z tym sie zgodze, duzy klocek daje rade, dodatkowa zaleta, po wymianie jarzm można przejść na 312 mm
tyle że 312 to wymaga 16 albo 17 calowych obręczy, a zacisk dwutłoczkowy z S2 ma ten plus że jest duży klocek przy tarczy 280 na 15 calowe koła
Fido_dido pisze:jak 1z wyzionie ducha bedzie alh asv cos w tym stylu skrecony na arp
lepiej juz dać dół z PD-eka, a czapke z VP
przy modach na 230KM+ to może warto dać np do 2B czapke do obrobienia
mnie teraz sie podobuje 2.0 TDI z 16 zaworową głową, te silniczki sie fajnie kręcą, jak to mówi zaprzal flow w dieslu tez jest ważny
przy okazji luźnego wątku nie wiem czy wszyscy widzieli co tam koledzy w Zakopcu wymodzili, a konkretnie Mrozio, na majóvwce był corkiem z ARL-em
http://www.streetracing.pl/forum/viewto ... 31&t=50753