Mam ten sam problem przy Gofie III z obniżonym zawieszeniem o 7 cm i powiem szczerze że przekonałem do tych gum, lecz dzisiaj w necie znalazlem opinie że od tych gum pękają sprężyny. Czy to prawda proszę o opinie. Dodam jeszcze że w samochodzie mam czerwone sprężyny, opony 195/50 15".
Z góry dzięki za podpowiedzi.
Pozdrawiam
utwardzać czy nie ?? golf 3
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- ultradźwięk
- Ma gadane
- Posty: 163
- Rejestracja: pt cze 24, 2005 20:46
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
- ultradźwięk
- Ma gadane
- Posty: 163
- Rejestracja: pt cze 24, 2005 20:46
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Dzięki za odpowiedź.
Nie pozostaje mi nic innego jak tylko zalożyć gumy na sprężyny bo jazda w cztery osoby jest naprawde męcząca.
Jeszcze raz dzięki i pozdrawiam.
[ Dodano: Pon Sie 22, 2005 21:09 ]
Witam ponownie.
Mam jeszcze jedno pytanko odnośnie tych gum na sprężyny. Nabylem je oczywiście (5zł/szt) ale teraz chcialbym je dobrze zalozyc. Otóż nie chce nic spartolic i gdzie te gumy mam założyc. Czy lepiej jest na górze sprężyny czy na dole. W sklepie koleś mi powiedział że na górę ale po obejrzeniu sprężyn zauważylem ze jakies 4 zwoje własnie na górze sprężyny są sprasowane. Gdybym miał teraz załóżyć na górę to tak naprawdę bedzie to już środek sprężyny.
Czy jak założe na dół to tez bedzie dobrze? Gdzie tak naprawdę powinna byc założona ta spręzyna żeby było bezpiecznie i dobrze. Gdzie Wy je zakładacie.
Dzieki za porady i pozdrawiam.
Nie pozostaje mi nic innego jak tylko zalożyć gumy na sprężyny bo jazda w cztery osoby jest naprawde męcząca.
Jeszcze raz dzięki i pozdrawiam.
[ Dodano: Pon Sie 22, 2005 21:09 ]
Witam ponownie.
Mam jeszcze jedno pytanko odnośnie tych gum na sprężyny. Nabylem je oczywiście (5zł/szt) ale teraz chcialbym je dobrze zalozyc. Otóż nie chce nic spartolic i gdzie te gumy mam założyc. Czy lepiej jest na górze sprężyny czy na dole. W sklepie koleś mi powiedział że na górę ale po obejrzeniu sprężyn zauważylem ze jakies 4 zwoje własnie na górze sprężyny są sprasowane. Gdybym miał teraz załóżyć na górę to tak naprawdę bedzie to już środek sprężyny.
Czy jak założe na dół to tez bedzie dobrze? Gdzie tak naprawdę powinna byc założona ta spręzyna żeby było bezpiecznie i dobrze. Gdzie Wy je zakładacie.
Dzieki za porady i pozdrawiam.
- ultradźwięk
- Ma gadane
- Posty: 163
- Rejestracja: pt cze 24, 2005 20:46
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Witam ja już założylem te gumy na sprężyny bo nie mogłem sie doczekac na odpowiedzi. Podniosłem poprostu samochód na lewarek i gume w sprężyne. Okazało się że moje pytanie nie było do końca sensowne do sprężyna na dole jest węższa i guma tam nie pasuje. Z tym że po podniesieniu samochodu na lewarek okazało się że gume też za wysoko się nie wkręci i teraz nie wiem czy jak gdzies mnie podbije to guma nie wyleci.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
- ygd
- Prezes vwgolf.pl
- Posty: 1832
- Rejestracja: pn sie 16, 2004 23:47
- Lokalizacja: Siedlce
- Auto: Audi S3
- Silnik: AFN
- Kontakt:
Przy dużym obniżeniu podstawa to opony na niskim profilu... czyli 195/45/15 to podstawa
Poza tym często sportowe tylne amortyzatory mają regulacje twardości (na misce).
Zamiast gum, bym wolał wymienić sprężyny... na nowe.
Na gumach można pojeździć, ale awaryjnie...
Aha, auto nie ugina się na amortyzatorach, a na sprężynach... bo ktoś sugerował, by amorki zmienić.
Poza tym często sportowe tylne amortyzatory mają regulacje twardości (na misce).
Zamiast gum, bym wolał wymienić sprężyny... na nowe.
Na gumach można pojeździć, ale awaryjnie...
Aha, auto nie ugina się na amortyzatorach, a na sprężynach... bo ktoś sugerował, by amorki zmienić.
VW Klub Polska #106
Golf MK4 `99 1.6
Audi S3 8L '01
Golf MK4 `99 1.6
Audi S3 8L '01
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 157 gości