Ustawienia pompy w AAZ
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Ustawienia pompy w AAZ
Witam,
czy potraficie wyregulować pompę w moim Golfie na odległość?? Tzn. jestem daleko od domciu bo aż w Polkowicach i potrzebuję żeby ktoś mi powiedział jak wyregulować pompę paliwa. Objawami są bardzo niskie obroty na zimnym silniku (nawet 600 gdy wajcha jest schowana - gy wyciągnięta rośnie prawie do 700 - oczywiście podaję obroty tak "na oko"). Dość szybko obroty rosną do 800 (5 minut) a jak się silniczek zagrzeje to jest piękne 900. Niestety obroty falują czyli raz jest troche więcej a raz mniej....
W pompie są 3 śróbki. Wydaje mi się, że regulują one wychylenia linki od wcześniejszego zapłonu... ale nie wiem i dlatego pytam Was: Czy jest gdzieś jakaś magiczna śróbka, która podniesie mi obroty na zimnym silniku i nie podniesie ich gdy silnik się zagrzeje ??
Dodam jeszcze, że zrobiło się to po wymianie końcówek wtrysków ( może teraz jest większe ciśnienie w pompie, bo tamte troche lały ???) - mechanik stwierdził że troche obniży mi obroty bo są za wysokie.... no i obniżył....
czy potraficie wyregulować pompę w moim Golfie na odległość?? Tzn. jestem daleko od domciu bo aż w Polkowicach i potrzebuję żeby ktoś mi powiedział jak wyregulować pompę paliwa. Objawami są bardzo niskie obroty na zimnym silniku (nawet 600 gdy wajcha jest schowana - gy wyciągnięta rośnie prawie do 700 - oczywiście podaję obroty tak "na oko"). Dość szybko obroty rosną do 800 (5 minut) a jak się silniczek zagrzeje to jest piękne 900. Niestety obroty falują czyli raz jest troche więcej a raz mniej....
W pompie są 3 śróbki. Wydaje mi się, że regulują one wychylenia linki od wcześniejszego zapłonu... ale nie wiem i dlatego pytam Was: Czy jest gdzieś jakaś magiczna śróbka, która podniesie mi obroty na zimnym silniku i nie podniesie ich gdy silnik się zagrzeje ??
Dodam jeszcze, że zrobiło się to po wymianie końcówek wtrysków ( może teraz jest większe ciśnienie w pompie, bo tamte troche lały ???) - mechanik stwierdził że troche obniży mi obroty bo są za wysokie.... no i obniżył....
... a nie napisałem że jestem daleko w trasie...souler pisze:to niech teraz ustawi obroty na takie jak byly. proste
Arek dzięki. Spróbuję po pracy ... czyli za trzy godziny napiszę czy pomogło.
A jeszcze byś mi może napisał do czego służy ta śróba ze sprężynką ???
Ok. Pomogło... troche. Z wyciągniętą wajchą jest ok 900 obrotów a po 2 minutkach już 1000. Teraz tylko brakuje żeby obroty nie spadały do lekko ponad 600 na zimnym silniku w momencie gdy wajchę chowam. Da się to zrobić???
Ostatnio zmieniony pt lut 01, 2008 09:13 przez Kusza, łącznie zmieniany 3 razy.
Po wymianie końcówek wtrysków mógł się delikatnie opóźnić rzeczywisty kąt wtrysku ale to zostaw na koniec jeśli ci gorzej nie pali.
Tą śrubką ze sprężynką zmienie się obrotu przy schowanym przyspieszaczu, ale po jej użyciu najprawdopobniej podskoczą Ci obroty na gorącym silniku także zapamiętaj o ile ją obrócisz żeby później w razie W wiedzieć ile ją cofnąć.
Myślę że mechanik ci rozregulował wydatek resztkowy, ale to też na koniec bym zostawił bo jak nie pokolei i za wszystko naraz się weźmiemy to Ci pompę rozregulujemy .
Pozdrowienia.
Tą śrubką ze sprężynką zmienie się obrotu przy schowanym przyspieszaczu, ale po jej użyciu najprawdopobniej podskoczą Ci obroty na gorącym silniku także zapamiętaj o ile ją obrócisz żeby później w razie W wiedzieć ile ją cofnąć.
Myślę że mechanik ci rozregulował wydatek resztkowy, ale to też na koniec bym zostawił bo jak nie pokolei i za wszystko naraz się weźmiemy to Ci pompę rozregulujemy .
Pozdrowienia.
- damian-ppp
- Gadatliwa bestia
- Posty: 548
- Rejestracja: ndz mar 25, 2007 18:42
- Lokalizacja: Warszawa - Białołęka
Witam! Mam taki sam problem, mianowicie mam za niskie obroty na zimnym silniku(poniżej 600) i muszę naciskać mu gaz:( Próbowałem kręcić tą śrubą pierwszą z lewej, ale wtedy rosłu mi obroty na ciepłym silniku... A tutaj nie chcę nic zmieniać... Dodam, że próbowałem kręcić tą śrubą ze spręzynką, ale nic nie dawało... Co mam zrobić w takiej sytuacji? Proszę o pomoc, bo drażniące są te niskie obroty na zimnym... A o co biega z tym wydatkiem resztkowym?
PS: Zima come back
PS: Zima come back
Mam VAG-a i VAG TACHO, w razie potrzeby pisać na PW :-)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 110 gości