Ustawienia pompy w AAZ

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Kusza
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: wt lut 08, 2005 23:23
Lokalizacja: LUBLIN
Kontakt:

Ustawienia pompy w AAZ

Post autor: Kusza » czw sty 31, 2008 09:29

Witam,
czy potraficie wyregulować pompę w moim Golfie na odległość?? Tzn. jestem daleko od domciu bo aż w Polkowicach i potrzebuję żeby ktoś mi powiedział jak wyregulować pompę paliwa. Objawami są bardzo niskie obroty na zimnym silniku (nawet 600 gdy wajcha jest schowana - gy wyciągnięta rośnie prawie do 700 - oczywiście podaję obroty tak "na oko"). Dość szybko obroty rosną do 800 (5 minut) a jak się silniczek zagrzeje to jest piękne 900. Niestety obroty falują czyli raz jest troche więcej a raz mniej....
W pompie są 3 śróbki. Wydaje mi się, że regulują one wychylenia linki od wcześniejszego zapłonu... ale nie wiem i dlatego pytam Was: Czy jest gdzieś jakaś magiczna śróbka, która podniesie mi obroty na zimnym silniku i nie podniesie ich gdy silnik się zagrzeje ??
Dodam jeszcze, że zrobiło się to po wymianie końcówek wtrysków ( może teraz jest większe ciśnienie w pompie, bo tamte troche lały ???) - mechanik stwierdził że troche obniży mi obroty bo są za wysokie.... no i obniżył....



Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » czw sty 31, 2008 10:55

to niech teraz ustawi obroty na takie jak byly. proste


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

arwam

Post autor: arwam » czw sty 31, 2008 11:56

Masz taką pionową śrubkę pierwszą od lewej z tyłu pompy.
Odkontruj ją i przy wyciągniętym przyspieszaczu pokręcając ją w lewą strone zwiększasz obroty na wyciągniętym przyspieszaczu.
Wydaje mi się że masz także rozregulowany wydatek resztkowy.



Awatar użytkownika
Kusza
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: wt lut 08, 2005 23:23
Lokalizacja: LUBLIN
Kontakt:

Post autor: Kusza » czw sty 31, 2008 13:01

souler pisze:to niech teraz ustawi obroty na takie jak byly. proste
... a nie napisałem że jestem daleko w trasie... :bajer:

Arek dzięki. Spróbuję po pracy ... czyli za trzy godziny napiszę czy pomogło.
A jeszcze byś mi może napisał do czego służy ta śróba ze sprężynką ???

Ok. Pomogło... troche. Z wyciągniętą wajchą jest ok 900 obrotów a po 2 minutkach już 1000. Teraz tylko brakuje żeby obroty nie spadały do lekko ponad 600 na zimnym silniku w momencie gdy wajchę chowam. Da się to zrobić???
Ostatnio zmieniony pt lut 01, 2008 09:13 przez Kusza, łącznie zmieniany 3 razy.



arwam

Post autor: arwam » pt lut 01, 2008 09:34

Po wymianie końcówek wtrysków mógł się delikatnie opóźnić rzeczywisty kąt wtrysku ale to zostaw na koniec jeśli ci gorzej nie pali.
Tą śrubką ze sprężynką zmienie się obrotu przy schowanym przyspieszaczu, ale po jej użyciu najprawdopobniej podskoczą Ci obroty na gorącym silniku także zapamiętaj o ile ją obrócisz żeby później w razie W wiedzieć ile ją cofnąć.
Myślę że mechanik ci rozregulował wydatek resztkowy, ale to też na koniec bym zostawił bo jak nie pokolei i za wszystko naraz się weźmiemy to Ci pompę rozregulujemy :grin: .
Pozdrowienia.



Awatar użytkownika
Kusza
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: wt lut 08, 2005 23:23
Lokalizacja: LUBLIN
Kontakt:

Post autor: Kusza » wt lut 12, 2008 12:10

jak w zegarku teraz chodzi. Dzięki :okej:



Awatar użytkownika
damian-ppp
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 548
Rejestracja: ndz mar 25, 2007 18:42
Lokalizacja: Warszawa - Białołęka

Post autor: damian-ppp » pn lut 18, 2008 14:38

Witam! Mam taki sam problem, mianowicie mam za niskie obroty na zimnym silniku(poniżej 600) i muszę naciskać mu gaz:( Próbowałem kręcić tą śrubą pierwszą z lewej, ale wtedy rosłu mi obroty na ciepłym silniku... A tutaj nie chcę nic zmieniać... Dodam, że próbowałem kręcić tą śrubą ze spręzynką, ale nic nie dawało... Co mam zrobić w takiej sytuacji? Proszę o pomoc, bo drażniące są te niskie obroty na zimnym... A o co biega z tym wydatkiem resztkowym?
PS: Zima come back :balwan:


Mam VAG-a i VAG TACHO, w razie potrzeby pisać na PW :-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 110 gości