nie wiem do jakiej mocy ale do 4000 rpm moze pompować 1,6 BarMatijas pisze:do jakiej mocy wystarczy ta Twoja hybrydka?
wg karambola 1,5 bara to dla niej pikuś
u mnie dmucha 1,35 Bar
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
u mnie jak zrywalo na 3 biegu przyczepnosc na mokrym i śliskim to potrafila ta awx zaladowac do 1.6bara, ale wiem czym to grozi wiec od razu noga z gazu w takich przypadkachcowboy pisze:nie wiem do jakiej mocy ale do 4000 rpm moze pompować 1,6 Bar
no to masz jeszcze trochę zapasu , a skoro furka zostaje u Ciebie to nic tylko ten zapas wykorzystać:]cowboy pisze:wg karambola 1,5 bara to dla niej pikuś
u mnie dmucha 1,35 Bar
170KM na turbo AWX to juz dość ostra jazda po bandzie - zobacz ile oryginalnych 130 PD robi sie po wirusie na 170Ja mam nadzieję po założeniu 216-tek 170km zobaczyć wyplute z hamowni na tym turbo
to troszke się overboost robi przy nagłym wzroście obrotów - u mnie pomogło wydłużenie sztangi o 2 obrotyu mnie jak zrywalo na 3 biegu przyczepnosc na mokrym i śliskim to potrafila ta awx zaladowac do 1.6bara
Zdaję sobie sprawę że to będzie max wyciągnięty z tych gratów, i się jeszcze nad tym zastanowię porządnie i myślę że wcześniej Rogal mi doradzi na ile go najlepiej podkręcić, a ja się go posłuchamcowboy pisze:170KM na turbo AWX to juz dość ostra jazda po bandzie - zobacz ile oryginalnych 130 PD robi sie po wirusie na 170
a juz 170KM na seryjnej pompie 10 z AFN-a to juz całkiem hardcore - nie wróży to długiego zywota pompie
moze się da w celach zrobienia wykresu ale wierz mi że 160KM z dobrym momentem w zupełności wystarczy do sprawnego poruszania sie mk3
Ciekawi mnie jaka teraz jest różnica pomiędzy moim a Twoim jak byśmy stanęli na kresce, z tego co chłopaki mówili to ok 7.8 powinienm wykręcić do 100-tki, ale poki co to na tym setupie jeszcze nie mialem okazji nauczyc sie szybko ruszac;p subi się chłopak od razu na tej nawierzchni:/cowboy pisze:wierz mi że będzie ogromna róznica pomiędzy wyżyłowanym 150KM a spkojnym 160KM na 216tkach, zobaczysz tez jak ładnie moment sie podniesie i wypłaszczy
nie wiem jak miałem 140KM to wykręciłem na Gtechu 7,45 - jeden przejazdMatijas pisze:z tego co chłopaki mówili to ok 7.8 powinienm wykręcić do 100-tki
róznica to będzie pewnie się zaznaczac wyraźnie dopiero powyżej 100 km/hMatijas pisze:jaka teraz jest różnica pomiędzy moim a Twoim jak byśmy stanęli na kresce
hmmm to zajefajnie:> jak by mi sie tyle udalo wykrecic to elegancko a wtedy abf`s--> :green_fuck: ;pcowboy pisze:nie wiem jak miałem 140KM to wykręciłem na Gtechu 7,45 - jeden przejazd
przy takim momencie imocy to ciezko nie palic,wiem po sobe:/ licze ze na 16-tkach i dobrych oponach uda mi sie lepiej trakcje przeniesccowboy pisze:potem jak miałem 160KM to na innym Gtechu miałem 7,2 ale paliłem laka
zdecydowanie roznica na 5 biegu bedzie wieksza dopiero:)cowboy pisze:róznica to będzie pewnie się zaznaczac wyraźnie dopiero powyżej 100 km/h
a co to zasilniczek tam masz?? bo musze przyznać że nie slyszalem wczesniej o nim??arek wamej pisze:A co byście powiedzieli na TDI power vs. 1.9T3DIC ?
\souler pisze:arek wamej, co z natryskiem oleju na tloki?
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 26 gości