brak mocy gdy ciepły silnik, a czasami gdy zimny

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

MR_Piterr^
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 65
Rejestracja: pn sty 28, 2008 23:45
Lokalizacja: Wilkowisko
Kontakt:

brak mocy gdy ciepły silnik, a czasami gdy zimny

Post autor: MR_Piterr^ » wt sty 29, 2008 14:55

Witam
Chcemy obrazu zaznaczyć ze jestem laikiem i trochę przeszukałem forum i nie orientuje się do końca w tych waszych zonaczeniach.

Oto pytania:::

1. Jaki kupić i czy w ogóle kupować kabel do diagnoz i jaki polecacie oczywiście po USB. (niektórzy mówią że kable pod USB nie zawsze działają)

2. Mój problem polega na tym że gdy jest silnik zimny to turbina włącza sie rożnie od 2500,3000 a niekiedy nawet przy 3500. Nie wiem co w tym chodzi bo kurcze nieraz to się nie włączy w ogóle turbina a niekiedy się włącza normalnie to wszystko powyżej to była mowa o zimnym silników a jak jest ciepły to w ogóle sie nie włącza czasami raz na 10 przypadków włączy się 1 raz :(((. Przepływomierz wymieniałem 2razy ten jest oryginalny golf ma przejechane 106 678km rozrząd wymieniony . Co mu jest. Myślę ze przepływomierz jest zepsuty. A może turbina się zatkała czy co.

Moje autko to:
Golf 4 z 2001r z września 110km TDI bez żadnej elektroniki na pompie. Mój tata nim wolno jeździł dochodził do max 3500 obr/min. Spokojna jazda gdy był sprawny to powyżej 2000obr/min (bo od tej wartości się turbo uruchamiało) ale gdy ja nim jeżdżę to mnie chce coś trafić spala pewnie z 9 lit bo muszę mu deptać a nieraz jak wyprzedzam auto to zmuła i auto się cofa . PROSZĘ O POMOC ... PROSZĘ PROSZĘ
Ostatnio zmieniony wt sty 29, 2008 21:59 przez MR_Piterr^, łącznie zmieniany 1 raz.


Lubie mojego golfika
www.burdek-kop.com

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » wt sty 29, 2008 15:12

MR_Piterr^ pisze:1. Jaki kupić i czy w ogóle kupować kabel do diagnoz i jaki polecacie oczywiście po USB. (niektórzy mówią że kable pod USB nie zawsze działają)
było :P kupuj na viaken.pl ... co do reszty to trzeba zrobić diagnozę dynamiczną



MR_Piterr^
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 65
Rejestracja: pn sty 28, 2008 23:45
Lokalizacja: Wilkowisko
Kontakt:

Post autor: MR_Piterr^ » wt sty 29, 2008 16:17

no ale kupiłem przepływomierz no i nie działał w ogóle to kupiłem nowy oryginalny więc chyba powinno działać i jak zrobić diagnostykę dynamiczną przy użyciu jakich narzędzi i co kupić


Lubie mojego golfika
www.burdek-kop.com

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » wt sty 29, 2008 16:26

MR_Piterr^ pisze:no ale kupiłem przepływomierz no i nie działał w ogóle to kupiłem nowy oryginalny więc chyba powinno działać
to wg. Cibie tylko przepływka odpowiada za przyspieszenie ??
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=141462



MR_Piterr^
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 65
Rejestracja: pn sty 28, 2008 23:45
Lokalizacja: Wilkowisko
Kontakt:

Post autor: MR_Piterr^ » wt sty 29, 2008 16:40

nie no nie tylko ona ale z tego co się orientuje to ona jest prawdopodobnie zepsuta bo jak ja odepnę to nie czuje żadnej różnicy w mocy ,a i ten link nie może się mi otworzyć
Ostatnio zmieniony wt sty 29, 2008 16:42 przez MR_Piterr^, łącznie zmieniany 2 razy.


Lubie mojego golfika
www.burdek-kop.com

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » wt sty 29, 2008 16:42

MR_Piterr^ pisze:nie no nie tylko ona ale z tego co się orientuje to ona jest prawdopodobnie zepsuta bo jak ja odepnę to nie czuje żadnej różnicy w mocy
no to panie mówię zrób diagnozę dynamiczną i będziesz wiedział co jest powodem ... filtry kiedy wymieniałeś :?:
MR_Piterr^ pisze:a i ten link nie może się mi otworzyć
mi się otwiera .... możesz wejść w dział FAQ i tam będzie temat o diagnozie dynamicznej
Ostatnio zmieniony wt sty 29, 2008 16:43 przez damcio151, łącznie zmieniany 1 raz.



MR_Piterr^
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 65
Rejestracja: pn sty 28, 2008 23:45
Lokalizacja: Wilkowisko
Kontakt:

Post autor: MR_Piterr^ » wt sty 29, 2008 16:54

filtry i oleje wymieniam co 13 tys bo tyle co roku latam a z tym plikiem już se poradziłem może coś w tym tygodniu zorbie żeby mi działa ten golfik :pp mam nadzieje że się uda

[ Dodano: 29 Sty 2008 20:10 ]
A dodaje mój typ i nr silnika

WvWZZZ1J z 2W228386
1J5 054

ASV 265137


Wydaje mi się ze kupiłem dobry przepływomierzy za 50zł sam ten wkład bo pisze tam że jest też do typów motora ASV więc chyba przepływomierz powinien być dobry co nie ?? czy są różne typy ASV.


Lubie mojego golfika
www.burdek-kop.com

arwam

Post autor: arwam » wt sty 29, 2008 21:40

Ponieważ jest to silnik 110 KM to masz na pewno turbo typu VNT.
Wyczyść kierownice najpierw.
Ja bym zaczął najpierw od tego bo jak sam powiedziałeś ojciec nim wolno jeździł, co mogło spowodować zapieczenie kierownic spalin w części gorącej co powoduje przeładowanie.
Profilaktycznie zmień też filtry i olej



MR_Piterr^
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 65
Rejestracja: pn sty 28, 2008 23:45
Lokalizacja: Wilkowisko
Kontakt:

Post autor: MR_Piterr^ » śr sty 30, 2008 00:02

arek wamej pisze:Ponieważ jest to silnik 110 KM to masz na pewno turbo typu VNT.
Wyczyść kierownice najpierw.
Ja bym zaczął najpierw od tego bo jak sam powiedziałeś ojciec nim wolno jeździł, co mogło spowodować zapieczenie kierownic spalin w części gorącej co powoduje przeładowanie.
Profilaktycznie zmień też filtry i olej
Jeśli to będzie to to punkcik poleci do ciebie :))) poszukam w niedziele o czyszczeniu tej turbiny i mam nadzieje że będę potrafił zrobić to samemu . Po wyczyszczeniu oczywiście napisze czy dało to jakieś efekty.

THX za to VNT nie wiem skąd to bierzecie ale big thx :))


Lubie mojego golfika
www.burdek-kop.com

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » śr sty 30, 2008 10:55




MR_Piterr^
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 65
Rejestracja: pn sty 28, 2008 23:45
Lokalizacja: Wilkowisko
Kontakt:

Post autor: MR_Piterr^ » czw sty 31, 2008 00:40

damcio151 punkcik poszedł

a co myślcie jak by tak te łopatki w myjce ultradźwiękowej umyć, czy te myjki to jakaś lipa czy za może by kupić bo w domowym majsterkowaniu by się sprzedała np. czyszczenie ze rdzy czy czegoś innego link z myjką ultradźwiękową

Co myślcie o tym może ktoś ma i moze się podzielić zaletami i wadami bo jestm zainteresowany :))
pozdro dla wszystkich


Lubie mojego golfika
www.burdek-kop.com

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 97 gości