czujnik ciśnienia paliwa

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
dark972
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 181
Rejestracja: wt wrz 27, 2005 15:09
Lokalizacja: Szczytno
Kontakt:

czujnik ciśnienia paliwa

Post autor: dark972 » pn sty 28, 2008 15:27

Gdzie sie znajduje w mk4 101km. 1.9 TDi czujnik cisnienia paliwa.
Jezeli ktoś posiada zdjęcia , byłbym bardzo wdzieczny.... albo jakąś dokumentację.
Po wizycie u mechanika , stwierdził on,że nie ma tego czujnika na przewodach , na zewnatrz, by mozna było go zobaczyć. Być może jest gdzies przy wtryskiwaczach pod ich obudową.... :/ Wie ktoś ?

inna nazwa może reulator cisnienia, chociaż telefonicznie w serwisie powiedzieli czujnik ,musi byc gdzies na przewodach paliwowych... a NIE MA !
Ostatnio zmieniony pn sty 28, 2008 22:23 przez dark972, łącznie zmieniany 4 razy.



Awatar użytkownika
leo...
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 607
Rejestracja: pt cze 17, 2005 02:07
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: leo... » wt sty 29, 2008 03:40

czujnik ciśnienia - czy zawór regulujący ciśnienie
czujnik - to raczej temperatury paliwa ...

zawór regulujący ciśnienie paliwa - to mechaniczny zawór - a czujnik cisnienia paliwa może być wkręcony przez serwisanta w pompę tandemową - jest przygotowany na to krociec



Awatar użytkownika
dark972
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 181
Rejestracja: wt wrz 27, 2005 15:09
Lokalizacja: Szczytno
Kontakt:

Post autor: dark972 » wt sty 29, 2008 15:42

leo... pisze:czujnik ciśnienia - czy zawór regulujący ciśnienie
czujnik - to raczej temperatury paliwa ...
sam nie wiem co może powodowac ciągłą prace pompy paliwa.
W serwisie powiedzeli ,że czujnik ciśnienia paliwa " nawala"i dlatego pompa paliwa ciagle dobija cisnienie. Tak czy inaczej gdzie on jest ten zawór regulujacy cisnienie ?



Awatar użytkownika
leo...
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 607
Rejestracja: pt cze 17, 2005 02:07
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: leo... » wt sty 29, 2008 22:31

zawory regulujące ciśnienie są 2 i oba w pompie tandemowej - jeden na zasilaniu - drugi na powrocie ...



Awatar użytkownika
dark972
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 181
Rejestracja: wt wrz 27, 2005 15:09
Lokalizacja: Szczytno
Kontakt:

Post autor: dark972 » wt sty 29, 2008 22:40

leo... pisze:zawory regulujące ciśnienie są 2 i oba w pompie tandemowej - jeden na zasilaniu - drugi na powrocie ...
dzięki za pomoc, ale co to ta pompa tandemowa ,bo google jakos nie daja rady



Awatar użytkownika
leo...
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 607
Rejestracja: pt cze 17, 2005 02:07
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: leo... » wt sty 29, 2008 23:36

to pompa wysokiego cisnienia która ma za zadanie podac odpowiednią ilośc paliwa do magistrali zasilające pompowtryski - paliwo te dodatkowo jest mieszane z nadmiarem goracego paliwa wracającego z pompowtryskiwaczy (nadmiarem nie wykorzystanym w fazie wtrysku) - dzieki temu rozwiązaniu wszystkie pompki mają taką samą ilośc i ciepłotę paliwa - a to wydatnie wpływa na równomiernośc pracy silnika ...



Awatar użytkownika
dark972
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 181
Rejestracja: wt wrz 27, 2005 15:09
Lokalizacja: Szczytno
Kontakt:

Post autor: dark972 » śr sty 30, 2008 16:17

na silniku to chyba ta pompa po prawej stronie, przed wtryskami, bo nadal nie mam pewności ...Albo gdzies pod pokrywą koło wtryskiwaczy :/



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 177 gości