Dziwne zachowanie pompy paliwa
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Dziwne zachowanie pompy paliwa
Mianowicie mam golfa MK2 Gti 1.8
przy przekręceniu kluczyka na zapłon nie włącza się pompa paliwa... ale pompa jest sprawna myślałem ze moze przekaźnik... ale nie ;/ po rozebraniu przekaźnika i zrozumieniu zasady jego działania dowiedziałem sie jak on włącza pompe...
nawet przy wyciągniętym kluczyku gdy palcem "włączam" przekaźnik słychać jak pompa działa ... no myślałem ze moze jednak przekaźnik ale nie... w golfie MK1 bo tez takiego posiadam jest identyczny przekaźnik, więc go wyciągnąłem i założyłem do mk2 i to samo...
przekaźnik działa tak ze zamyka obwód i wtedy włącza pompe... z tym ze podczas przekręcania kluczyka na zapłon również zamyka obwód ale nie włącza pompy... a ręcznie włacza, tylko co z tego jak nie moge zapalić bo w momencie gdy pompa działa a ja przekręce kluczyk ona sie wyłącza i niemoge odpalić maszyny...
moje pytanie do was. gdzie szukać przyczyny problemu co moze powodować to ze nie włącza pompy... proszę o pomoc
PozdraVWiam
KoZa_LSW
przy przekręceniu kluczyka na zapłon nie włącza się pompa paliwa... ale pompa jest sprawna myślałem ze moze przekaźnik... ale nie ;/ po rozebraniu przekaźnika i zrozumieniu zasady jego działania dowiedziałem sie jak on włącza pompe...
nawet przy wyciągniętym kluczyku gdy palcem "włączam" przekaźnik słychać jak pompa działa ... no myślałem ze moze jednak przekaźnik ale nie... w golfie MK1 bo tez takiego posiadam jest identyczny przekaźnik, więc go wyciągnąłem i założyłem do mk2 i to samo...
przekaźnik działa tak ze zamyka obwód i wtedy włącza pompe... z tym ze podczas przekręcania kluczyka na zapłon również zamyka obwód ale nie włącza pompy... a ręcznie włacza, tylko co z tego jak nie moge zapalić bo w momencie gdy pompa działa a ja przekręce kluczyk ona sie wyłącza i niemoge odpalić maszyny...
moje pytanie do was. gdzie szukać przyczyny problemu co moze powodować to ze nie włącza pompy... proszę o pomoc
PozdraVWiam
KoZa_LSW
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images21.fotosik.pl/412/29ba7ac1522d0a91.jpg[/img][/url]
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
musisz sprawdzić czy nie zanika zasilanie sterownika silnika i reszty kiedy stacyjka jest w pozycji rozuchu (czyli w czasie działania rozrusznika) jeśli tak jest stacyjka do roboty. Czyli weź voltomierz lub próbnik napięcia, przyłóż go do jakiegoś czarnego kabla np od cewki i sprawdź czy ma napięcie w chwili kiedy kręci rozrusznik. . I pisz typ silnika, gti nie jeden był.
Ostatnio zmieniony wt sty 29, 2008 22:28 przez Paweł Marek, łącznie zmieniany 1 raz.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
z tego co wiem to np w RP za pompe odpowiedzialny też jest moduł zapłonowy ten co przykręcony jest do sterownika, jak zmieniałem u mnie to pompę przed odpaleniem włonczał mi dwa razy
Ostatnio zmieniony czw sty 31, 2008 11:06 przez plazma, łącznie zmieniany 1 raz.
O=======O
:D to jest to!!!!!!!
przepraszam wszystkich za błędy ortograficzne:P
BęDE RAD GDYM POMóGł:D
:D to jest to!!!!!!!
przepraszam wszystkich za błędy ortograficzne:P
BęDE RAD GDYM POMóGł:D
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 55 gości