Dziwne zachowanie pompy paliwa

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
KoZa_LSW
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 47
Rejestracja: czw wrz 06, 2007 23:28
Lokalizacja: ŚVWidnik
Kontakt:

Dziwne zachowanie pompy paliwa

Post autor: KoZa_LSW » wt sty 29, 2008 22:04

Mianowicie mam golfa MK2 Gti 1.8
przy przekręceniu kluczyka na zapłon nie włącza się pompa paliwa... ale pompa jest sprawna myślałem ze moze przekaźnik... ale nie ;/ po rozebraniu przekaźnika i zrozumieniu zasady jego działania dowiedziałem sie jak on włącza pompe...

nawet przy wyciągniętym kluczyku gdy palcem "włączam" przekaźnik słychać jak pompa działa ... no myślałem ze moze jednak przekaźnik ale nie... w golfie MK1 bo tez takiego posiadam jest identyczny przekaźnik, więc go wyciągnąłem i założyłem do mk2 i to samo...

przekaźnik działa tak ze zamyka obwód i wtedy włącza pompe... z tym ze podczas przekręcania kluczyka na zapłon również zamyka obwód ale nie włącza pompy... a ręcznie włacza, tylko co z tego jak nie moge zapalić bo w momencie gdy pompa działa a ja przekręce kluczyk ona sie wyłącza i niemoge odpalić maszyny...

moje pytanie do was. gdzie szukać przyczyny problemu co moze powodować to ze nie włącza pompy... proszę o pomoc

PozdraVWiam
KoZa_LSW


[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images21.fotosik.pl/412/29ba7ac1522d0a91.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » wt sty 29, 2008 22:28

musisz sprawdzić czy nie zanika zasilanie sterownika silnika i reszty kiedy stacyjka jest w pozycji rozuchu (czyli w czasie działania rozrusznika) jeśli tak jest stacyjka do roboty. Czyli weź voltomierz lub próbnik napięcia, przyłóż go do jakiegoś czarnego kabla np od cewki i sprawdź czy ma napięcie w chwili kiedy kręci rozrusznik. . I pisz typ silnika, gti nie jeden był.
Ostatnio zmieniony wt sty 29, 2008 22:28 przez Paweł Marek, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
KoZa_LSW
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 47
Rejestracja: czw wrz 06, 2007 23:28
Lokalizacja: ŚVWidnik
Kontakt:

Post autor: KoZa_LSW » wt sty 29, 2008 22:36

Paweł Marek pisze:I pisz typ silnika, gti nie jeden był.
1.8 8V benzyna


[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images21.fotosik.pl/412/29ba7ac1522d0a91.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » wt sty 29, 2008 22:39

KoZa_LSW, silniki mają oznaczenia literowe (np PB,PF),spis silników jest na forum. Postaraj się trochę, lub chociaż fotkę silnika daj.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
KoZa_LSW
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 47
Rejestracja: czw wrz 06, 2007 23:28
Lokalizacja: ŚVWidnik
Kontakt:

Post autor: KoZa_LSW » śr sty 30, 2008 23:15

a bez oznaczenia nieda rady bo niemoge znaleźć :/


[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images21.fotosik.pl/412/29ba7ac1522d0a91.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
Hiob
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 236
Rejestracja: pt cze 08, 2007 14:16
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: Hiob » czw sty 31, 2008 00:02

oznaczenie znajdziesz na nalepce w baganiku tez bylo na forum


[b]Oceń mojego goferka http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=108481[/b]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images30.fotosik.pl/43/08c6ef6d1280be24.jpg[/img][/url]
Prace nad Car Audio rozpoczęte :D

Daneqq
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 49
Rejestracja: pt maja 25, 2007 22:41
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Daneqq » czw sty 31, 2008 10:28

Sprawdz sterownik czy podaje mase (ten z prawej strony koło szyby taki z wezem podcisnienia) albo poprostu podaj mu mase na koncowe ogniwo przekaznika i po sprawie.Pozdro



Awatar użytkownika
plazma
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 156
Rejestracja: pn maja 08, 2006 21:26
Lokalizacja: SBL
Kontakt:

Post autor: plazma » czw sty 31, 2008 11:06

z tego co wiem to np w RP za pompe odpowiedzialny też jest moduł zapłonowy ten co przykręcony jest do sterownika, jak zmieniałem u mnie to pompę przed odpaleniem włonczał mi dwa razy
Ostatnio zmieniony czw sty 31, 2008 11:06 przez plazma, łącznie zmieniany 1 raz.


O=======O
:D to jest to!!!!!!!
przepraszam wszystkich za błędy ortograficzne:P


BęDE RAD GDYM POMóGł:D

Awatar użytkownika
KoZa_LSW
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 47
Rejestracja: czw wrz 06, 2007 23:28
Lokalizacja: ŚVWidnik
Kontakt:

Post autor: KoZa_LSW » pt lut 01, 2008 21:15

Problem rozwiązamy...

do wymiany:

- przekaźnik odciążający układ przy zapłonie

- aparat zapłonowy (nie łączył za każdym razem)

POzdraVWiam


[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images21.fotosik.pl/412/29ba7ac1522d0a91.jpg[/img][/url]

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 55 gości