Muli powyzej 2tys obrotow
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Muli powyzej 2tys obrotow
Problem polega na tym że "muli" powyżej 2tyś. obr. Czujnik położenia przepustnicy nowy, czujnik temp. też nowy. Te same objawy na lpg i benzynie. W czym tkwi problem Waszym zdaniem, za podpowiedzi z góry dziękuje. A jeszcze jedno faluje na zimnym na benzynie
Ostatnio zmieniony śr sty 23, 2008 20:25 przez orel86, łącznie zmieniany 1 raz.
- prezesik25
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2901
- Rejestracja: pn gru 11, 2006 21:37
- Lokalizacja: ELE Łęczyca
- Kontakt:
- prezesik25
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2901
- Rejestracja: pn gru 11, 2006 21:37
- Lokalizacja: ELE Łęczyca
- Kontakt:
Witam
Kiedyś na forum czytałem, że po wymianie czujnika położenia przepustnicy lub zmianie całej przepustnicy (np.: zmiana z AAM na ABS'a) wymagane jest wykonanie adaptacji czujnika położenia na VAG. A tak poza tym to resetowałeś komputer? A co do falowania to może gdzieś ciągnie fałszywe powietrze lub silnik krokowy nadaje się do przeczyszczenia.
Pozdrawiam
Kiedyś na forum czytałem, że po wymianie czujnika położenia przepustnicy lub zmianie całej przepustnicy (np.: zmiana z AAM na ABS'a) wymagane jest wykonanie adaptacji czujnika położenia na VAG. A tak poza tym to resetowałeś komputer? A co do falowania to może gdzieś ciągnie fałszywe powietrze lub silnik krokowy nadaje się do przeczyszczenia.
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony wt sty 22, 2008 23:00 przez Stroosiu, łącznie zmieniany 1 raz.
był błąd czujnika położenia przepustnicy i został usunięty. Poza tym to autko jest bardzo słabe ale to bardzo{od jakiegoś czasu} nieszczelności w dolocie brak.
STROOSIU jesteś zadowolony ze swojego AAN, bo ja mam w planie swap na ABS
STROOSIU jesteś zadowolony ze swojego AAN, bo ja mam w planie swap na ABS
Ostatnio zmieniony wt sty 22, 2008 23:12 przez orel86, łącznie zmieniany 3 razy.
- marek2907
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2610
- Rejestracja: czw maja 11, 2006 19:21
- Lokalizacja: Ostrołęka
- Kontakt:
a sprawdziłeś czy niepojawił się znowu??orel86 pisze:był błąd czujnika położenia przepustnicy i został usunięty.
zapłon dobrze ustawiony??
czyjnik położenia przepustnicy (TPS) ustawiony??(to ważne)
[url=http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=53320][img]http://i128.photobucket.com/albums/p180/marek2907/forum2.jpg[/img][/url]
:gora: KLIKNIJ :gora:
[size=200][b]wszystko na 1 stronie[/b][/size]
:gora: KLIKNIJ :gora:
[size=200][b]wszystko na 1 stronie[/b][/size]
zapłon ok sprawdzałem dzisiaj. Pytanie czy z złego ustawienia położenia tego czujnika mogą dziać sie takie cuda?. Jaki swap proponujecie z silnika AAN. [chodzi mi o koszty swapu]. Dzisiaj jadę rozejrzeć sie za wałkiem rozrządu z ABS, komputerek pożycze od brata z Vento aby na daremno nie pchać się w koszta.
[ Dodano: 23 Sty 2008 17:26 ]
w jakiej pozycji ustawić potencjometr przepustnicy[ w jaki sposób]
regulacje wykonane tylko został 1 problem łapie go przy 2 tyś na benzynie tak samo.
morał taki że silnik krokowy szwankuje, pytanie jak go wyczyścić bo słyszałem ze jest nie rozbieralny? jest to prawda?
[ Dodano: 23 Sty 2008 17:26 ]
w jakiej pozycji ustawić potencjometr przepustnicy[ w jaki sposób]
regulacje wykonane tylko został 1 problem łapie go przy 2 tyś na benzynie tak samo.
morał taki że silnik krokowy szwankuje, pytanie jak go wyczyścić bo słyszałem ze jest nie rozbieralny? jest to prawda?
Ostatnio zmieniony śr sty 23, 2008 20:22 przez orel86, łącznie zmieniany 1 raz.
- marek2907
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2610
- Rejestracja: czw maja 11, 2006 19:21
- Lokalizacja: Ostrołęka
- Kontakt:
regulacja TPS by HOMSKY
Żeby sprawdzic ustawienie TPSu najpierw muszi całkowicie zamknąc przepustnicę, żaby to zrobic trzeba cofnąc całkowicie silniczek krokowy , zdjąc z niego wtyczke i do dwóch górnych pinów podłaczyc napięcie 4-6V z jakiejś baterii albo prostownika i zaleznie jak podłaczysz bieguny to silniczek albo sie wysunie albo schowa, trzeba go całkowicie schować. Wtyczke od krokowca narazie nie podłanczaj żeby znowu krokowiec nie otworzył przepustnicy. Teraz miernik w reke i podłanczasz do to pinów 1-2 (pierwsze dwa piny od kabiny pasażerskiej) , wtyczka do TPSu musi byc cały czas podpieta , przekręcasz kluczyki żeby kontrolki sie zapaliły , napiecie na pinach 1-2 przy zamknietej przepustnicy musi wynosić 0,20-0,25V jesli jest innne to odkrecic 4 śrubki torx i wyregulować. Po regulacji sprawdzic czy ściezki nie maja przerw , czyli stpniowo otwierac przepustnice i obserwowąć wskazania voltomierza, napiecie musi płynnie rosnąc cały czas , aż do otwarcia około 1/4 przepustnicy potem napiecie juz nie rosnie i utrzymuje sie na stałym poziomie 4,8-4,9V , teraz trzeba sparwdzic 2 sciezke, podłanczamy voltomierz do pinów 1-4 , przy całkowicie zamknietej przepustnicy musi byc napięcie 0,0-0,2V i nie zmieniac się az do 1/5 otwarcia przepustnicy , potem napiecie powinno płynnie wzrastac aż przy całkowiteym otwarciu przepustnicy powinno miec wartość 4,5-4,9V , warto jeszcze sprawdzic napięcie zasilające TPS , odłacz wtyczke TPSu i do pinu 1-5 wtyczki podłacz woltomierz , powinno byc napiecie około 5V
Uwaga pin środkowy nr 3 to pin pusty , nie ma go poprostu, sa tylko piny 1,2,4,5
Żeby sprawdzic ustawienie TPSu najpierw muszi całkowicie zamknąc przepustnicę, żaby to zrobic trzeba cofnąc całkowicie silniczek krokowy , zdjąc z niego wtyczke i do dwóch górnych pinów podłaczyc napięcie 4-6V z jakiejś baterii albo prostownika i zaleznie jak podłaczysz bieguny to silniczek albo sie wysunie albo schowa, trzeba go całkowicie schować. Wtyczke od krokowca narazie nie podłanczaj żeby znowu krokowiec nie otworzył przepustnicy. Teraz miernik w reke i podłanczasz do to pinów 1-2 (pierwsze dwa piny od kabiny pasażerskiej) , wtyczka do TPSu musi byc cały czas podpieta , przekręcasz kluczyki żeby kontrolki sie zapaliły , napiecie na pinach 1-2 przy zamknietej przepustnicy musi wynosić 0,20-0,25V jesli jest innne to odkrecic 4 śrubki torx i wyregulować. Po regulacji sprawdzic czy ściezki nie maja przerw , czyli stpniowo otwierac przepustnice i obserwowąć wskazania voltomierza, napiecie musi płynnie rosnąc cały czas , aż do otwarcia około 1/4 przepustnicy potem napiecie juz nie rosnie i utrzymuje sie na stałym poziomie 4,8-4,9V , teraz trzeba sparwdzic 2 sciezke, podłanczamy voltomierz do pinów 1-4 , przy całkowicie zamknietej przepustnicy musi byc napięcie 0,0-0,2V i nie zmieniac się az do 1/5 otwarcia przepustnicy , potem napiecie powinno płynnie wzrastac aż przy całkowiteym otwarciu przepustnicy powinno miec wartość 4,5-4,9V , warto jeszcze sprawdzic napięcie zasilające TPS , odłacz wtyczke TPSu i do pinu 1-5 wtyczki podłacz woltomierz , powinno byc napiecie około 5V
Uwaga pin środkowy nr 3 to pin pusty , nie ma go poprostu, sa tylko piny 1,2,4,5
[url=http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=53320][img]http://i128.photobucket.com/albums/p180/marek2907/forum2.jpg[/img][/url]
:gora: KLIKNIJ :gora:
[size=200][b]wszystko na 1 stronie[/b][/size]
:gora: KLIKNIJ :gora:
[size=200][b]wszystko na 1 stronie[/b][/size]
orel86, wiesz... prawdę mówiąc to jestem dość zadowolony z auta. Demonem prędkości to on nie jest, hehe, ale jeżeli wierzyć stanowi licznika, książce serwisowej mojego auta to silnik jest jego najmocniejszą rzeczą . Spalanie mam w normie, przyspieszenia mogą być, elastyczność jest lepsza niż u ojca w silniku 1.6 16V, silnik suchy jak pieprz, jedyna rzecz to mi już popychacz stuka i mam uszkodzony szyber. Tak to jest ok, oczywiście jak na auto z 1992 r Swoje drobne przypadłości ma. Nie wiem, czy coś jeszcze przy nim będę ulepszał... na razie jeżdżę, i to chyba sporo, bo do 80 km dziennie. Może jak będę miał fundusze...
Jeżeli chcesz zrobić z AAM'a ABS'a to na forum szeroko to opisywali. Komputer, wałek, w ABS'ie jest większa średnica gardzieli i chyba także większa średnica rury wylotowej oraz chłodniczka oleju. Co do większych zmian to chyba nie ma co się pchać w kupno jednostki dwulitrowej... chyba lepiej zmienić auto, a z kolei założenie to niego turbo to też gruba kasa.
Pozdrawiam
Jeżeli chcesz zrobić z AAM'a ABS'a to na forum szeroko to opisywali. Komputer, wałek, w ABS'ie jest większa średnica gardzieli i chyba także większa średnica rury wylotowej oraz chłodniczka oleju. Co do większych zmian to chyba nie ma co się pchać w kupno jednostki dwulitrowej... chyba lepiej zmienić auto, a z kolei założenie to niego turbo to też gruba kasa.
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony czw sty 24, 2008 00:18 przez Stroosiu, łącznie zmieniany 1 raz.
- marek2907
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2610
- Rejestracja: czw maja 11, 2006 19:21
- Lokalizacja: Ostrołęka
- Kontakt:
w/g mnie lepiej sprzedać tego co masz
i kupić innego z taką mocą jakiej oczekujesz
widziałem kilka autek swapowanych i kilka autek "tylko" z przekładką kiery z anglika
w h...... roboty i czasu a tak niezawsze wszystko da się okiełznać
np:
1,4 na VR6
zmieniasz silnik
skrzynię biegów
półośki
przeguby
piasty
hamulce
zawieszenie (cięższy silnik)
cała elektryka
to tak z grubsza
gra niewarta świeczki
i kupić innego z taką mocą jakiej oczekujesz
widziałem kilka autek swapowanych i kilka autek "tylko" z przekładką kiery z anglika
w h...... roboty i czasu a tak niezawsze wszystko da się okiełznać
np:
1,4 na VR6
zmieniasz silnik
skrzynię biegów
półośki
przeguby
piasty
hamulce
zawieszenie (cięższy silnik)
cała elektryka
to tak z grubsza
gra niewarta świeczki
[url=http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=53320][img]http://i128.photobucket.com/albums/p180/marek2907/forum2.jpg[/img][/url]
:gora: KLIKNIJ :gora:
[size=200][b]wszystko na 1 stronie[/b][/size]
:gora: KLIKNIJ :gora:
[size=200][b]wszystko na 1 stronie[/b][/size]
- marek2907
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2610
- Rejestracja: czw maja 11, 2006 19:21
- Lokalizacja: Ostrołęka
- Kontakt:
błąd: 561 Regulacja składu mieszanki
u mnie występował taki sam błąd i okazało się ze padnięty był komp silnika
zakres pracy sondy to 0,1-0,9 V
wepnij się woltomierzem we wtyczkę od sondy (nierozłączając jej )i patrz czy na woltomierzu coś się zmienia
jeśli tak to znaczy ze sonda jest dobra jeśli nie tzn że jest kaput
drugi sposób to podłaczyć autko pod Vag
i w blokach pomiarowych będzie taka opcja WARTOŚĆ KOREKCJI SONDY LAMBDA
sprawdź czy w tym okienku coś się zmienia
a tak na marginesie
twój silnik to AAM a nie AAN
u mnie występował taki sam błąd i okazało się ze padnięty był komp silnika
zakres pracy sondy to 0,1-0,9 V
wepnij się woltomierzem we wtyczkę od sondy (nierozłączając jej )i patrz czy na woltomierzu coś się zmienia
jeśli tak to znaczy ze sonda jest dobra jeśli nie tzn że jest kaput
drugi sposób to podłaczyć autko pod Vag
i w blokach pomiarowych będzie taka opcja WARTOŚĆ KOREKCJI SONDY LAMBDA
sprawdź czy w tym okienku coś się zmienia
a tak na marginesie
twój silnik to AAM a nie AAN
[url=http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=53320][img]http://i128.photobucket.com/albums/p180/marek2907/forum2.jpg[/img][/url]
:gora: KLIKNIJ :gora:
[size=200][b]wszystko na 1 stronie[/b][/size]
:gora: KLIKNIJ :gora:
[size=200][b]wszystko na 1 stronie[/b][/size]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 186 gości