MK3 na postoju szybko rosnie temperatura

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
tomassss24
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 370
Rejestracja: czw sty 17, 2008 20:11
Lokalizacja: Trzebiatów Zachodniopomorskie
Kontakt:

MK3 na postoju szybko rosnie temperatura

Post autor: tomassss24 » wt sty 29, 2008 19:27

witam nie wiem czemu bardzo szybko rosnie mi temp.płynu chłodzączego silnika gdy auto jest w ruchu np. miasto , czy na trasie wszystko jest ok ale wystarczy ze na chwile stane to szybko rosnie temp. i włącza sie wentylator chłodnicy wymieniłem termostat jest dobry trzyma po na grzaniu 84 stopnie zapłon tez dobrze ustawiony nie wiem czego moze byc tego przyczyna .



Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » wt sty 29, 2008 19:29

tomassss24 pisze:gdy auto jest w ruchu np. miasto , czy na trasie wszystko jest ok
tzn jak ok ??? jaka temperature wskazuje ??



Awatar użytkownika
tomassss24
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 370
Rejestracja: czw sty 17, 2008 20:11
Lokalizacja: Trzebiatów Zachodniopomorskie
Kontakt:

Post autor: tomassss24 » wt sty 29, 2008 19:33

chodzi mi ze podczas jazdy temperatura jest w normie 84 stopnie a na postoju szybko rosnie i na wskazniku tez do ponad 90 stopni i załancza sie w tedy wentylator moim zdaniem troche za szybko



Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » wt sty 29, 2008 19:44

nie widzę w tym nic nie pokojącego skoro załacza się wentylator
musisz brać poprawkę na wskaznik może delikatnie okłamywać najwazniejsze jest to ze wentylator się załącza jak juz wspomniałem
sam termostat spełnia swoje zadanie tzn podczas jazdy temp jest stała
to jest najwazniejsze



Awatar użytkownika
tomassss24
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 370
Rejestracja: czw sty 17, 2008 20:11
Lokalizacja: Trzebiatów Zachodniopomorskie
Kontakt:

Post autor: tomassss24 » wt sty 29, 2008 19:51

moze i jest w tym racja dodam ze wczesniej tez ktos miał z tym problem w niemczech bo stary termostat był jeszcze dodadkowo przewiercony zeby sie chyba nie grzał ja sam wymieniłem dwa bo wczesniejszy to prczekraczał mi prawie za 90 stopni jadac prędkoscią 100km/h i dmuchawa chodziła prawie na max na ciepłym a u mnie jest teraz wystarczy ze przyjade z trasy wysiade otworzyc garaz wsiadam i juz wentylator chodzi a nie powinno tak byc zwłaszcza ze mamy teraz pore zimowa



Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » wt sty 29, 2008 20:01

w 100% sprawny termostat cięzko trafić trzeba by było wziąc ze sklepu 10 sztuk i z termometrem w ręku siędząc przy garnku sprawdzać każdy jeden



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » wt sty 29, 2008 20:40

nie widze problemu, wszystko ok, mała dziurka w temostacie oryginalnym jest i ma być, większą ok 4 mm się robi w przypadku motażu grzałki na wężu płynu chłodzęcego.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
tomassss24
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 370
Rejestracja: czw sty 17, 2008 20:11
Lokalizacja: Trzebiatów Zachodniopomorskie
Kontakt:

Post autor: tomassss24 » wt sty 29, 2008 23:13

tak moze i tam jest malutki otwor :grin: ale ten akurat byl wiercony wiertłem o srenicy 4mm :bigok: poprostu ktos poszedł na skruty zrobił dziure i juz mu sie nie grzał tak :grin:



Awatar użytkownika
wolfzan
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 906
Rejestracja: sob cze 23, 2007 08:43
Lokalizacja: Wrocław/Nisko
Kontakt:

Post autor: wolfzan » śr sty 30, 2008 11:36

Dołączę się do tematu.

U mnie po wymianie termostatu silnik osiąga 80 stopni, do tego bardzo długo się nagrzewa, nawet z 10 km muszę przejechać jak nie więcej. Nie wiem jak na postoju bo jeszcze nie sprawdzałem. Czy będzie to wina źle spasowanego termostatu czy może coś z czujnikiem?



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 337 gości