Nikt sie nie chwali wynikami bo nic z tego nie wyszloJayT pisze:blowup, minęło już ponad pół roku - i co z tym chipem?
[MK3] CHIP FastTuning AAM=89PS gwarantowane...
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
-
- Użytkownik
- Posty: 346
- Rejestracja: ndz cze 25, 2006 13:20
- Lokalizacja: Głowno kolo Łodzi
- Kontakt:
CHKDSK,
moim zdaniem to jest wykonalne samym programem (mam na mysli prawdziwe strojenie) na silniku ktory trzyma serie. w chipy tgz. "gotowce" mocno powątpiewam. Ale gdyb koś pokazal ja wyglada wykres z hamowni.... moze bym zmienił zdanie.
a temat zdechł śmiercia naturalną. autor chyba o nim zapomniał
moim zdaniem to jest wykonalne samym programem (mam na mysli prawdziwe strojenie) na silniku ktory trzyma serie. w chipy tgz. "gotowce" mocno powątpiewam. Ale gdyb koś pokazal ja wyglada wykres z hamowni.... moze bym zmienił zdanie.
a temat zdechł śmiercia naturalną. autor chyba o nim zapomniał
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2315410#2315410
Być może, ale robienie za taką kasę programu mija się z celem. Poza tym zmiana softu nie wiele da z seryjnym wałkiem od AAMa, który strasznie muli. Wiem, bo u mnie po założeniu ECU z ABSa (w końcu tam jest lepszy program) na seryjnym wałku samochód na benie przy gazie wciśniętym do deski nie przyspieszał nawet tak jak przy seryjnym ECU.Kwiatoshi pisze:moim zdaniem to jest wykonalne samym programem (mam na mysli prawdziwe strojenie) na silniku ktory trzyma serie.
Jak większość na forum...Kwiatoshi pisze:w chipy tgz. "gotowce" mocno powątpiewam.
Wielu myślało o gotowcach, ale nie widziałem by ktokolwiek się pochwalił.Kwiatoshi pisze:Ale gdyb koś pokazal ja wyglada wykres z hamowni.... moze bym zmienił zdanie.
Albo nie zrobił tego o czym mówił, albo nie mierzył rezultatów, albo wyszła kupa. Ludzie rzadko się wracają do sprawy, jeśli się nie uda.a temat zdechł śmiercia naturalną. autor chyba o nim zapomniał
Były: MK3 1.8 AAM, MK3 2.0 16V ABF, Omega B FL 2.2
Jest: Octavia 1 1.8T
Jest: Octavia 1 1.8T
A ja wałek od 2E i się nie chwalę...Kwiatoshi pisze:a ja mam wałek od rp/abs ale nie mam sterownika, jak kupie storownik to pewnie bedzie hamownia takze pochwale sie wynikami
Też myślę o hamowni, ale patrząc po cenach nie widziałem w Wa-wie niżej niż 200zł, a taką kasę wolę wydać na mody, a na hamownie wybrać się podczas majówki.
[ Dodano: Wto 29 Sty, 2008 ]
P.S.
Szkoda, że nie mieszkasz gdzieś na trasie Wa-wa-Radom-Ostrowiec, bo moglibyśmy w wyścigu porównać co wyjdzie, jak już miałbyś ECU.
Były: MK3 1.8 AAM, MK3 2.0 16V ABF, Omega B FL 2.2
Jest: Octavia 1 1.8T
Jest: Octavia 1 1.8T
- Bedzio Mk3
- Mały gagatek
- Posty: 75
- Rejestracja: śr lip 18, 2007 21:31
- Lokalizacja: Mazury
- Kontakt:
Ale za to bedziesz chyba pierwszy, ktory pokaze wynik shamowanego AAM i to jeszcze po modach. Powodzenia
edit: CHKDSK, uaktywnij link do ogloszenia, znajdujacy sie w podpisie
Pozdr.
edit: CHKDSK, uaktywnij link do ogloszenia, znajdujacy sie w podpisie
Pozdr.
Ostatnio zmieniony wt sty 29, 2008 22:33 przez Bedzio Mk3, łącznie zmieniany 1 raz.
Nie wiem czy pierwszy shamowany, ale pierwszy, który pokaże to na forum.Ale za to bedziesz chyba pierwszy, ktory pokaze wynik shamowanego AAM i to jeszcze po modach. Powodzenia
Uaktywniony.Bedzio Mk3 pisze:edit: CHKDSK, uaktywnij link do ogloszenia, znajdujacy sie w podpisie
Były: MK3 1.8 AAM, MK3 2.0 16V ABF, Omega B FL 2.2
Jest: Octavia 1 1.8T
Jest: Octavia 1 1.8T
witam!
mój znajomy czipuje silniki w każdego rodzaju samochodach z grup seat audi vw skoda mercedes!
koledze z golfa 2 1.8 w seri 75HP zrobił 105! jak teraz czytam to co jest na forum to wydaje mi sie nierealne troche że o tyle da się podnieść moc samym czipem! mi podbił z 90 koni na 100 ale nie sprawdzałem auta na hamowni i nie mam pewności ile tam tego teraz siedzi! kosztuje takie podbicie w golfie 300złotych i 30 minut czekania, najpierw wyjmują komputer, potem specjalną lutownicą "odklejają" czipa, potem kasują serie fioletem, wgrywają swoje ścieżki, wkłądają z powrotem czipa, odpalasz samochód i już! wiem ze czasem może być problem z odpaleniem ale rzadko (jeśli coś to poprawią tak jak być powinno)
Kto wie w jaki sposób podbijają konie w serii w tym gt? Czy tylko czipem czy silnik się czymś rożni?
mój znajomy czipuje silniki w każdego rodzaju samochodach z grup seat audi vw skoda mercedes!
koledze z golfa 2 1.8 w seri 75HP zrobił 105! jak teraz czytam to co jest na forum to wydaje mi sie nierealne troche że o tyle da się podnieść moc samym czipem! mi podbił z 90 koni na 100 ale nie sprawdzałem auta na hamowni i nie mam pewności ile tam tego teraz siedzi! kosztuje takie podbicie w golfie 300złotych i 30 minut czekania, najpierw wyjmują komputer, potem specjalną lutownicą "odklejają" czipa, potem kasują serie fioletem, wgrywają swoje ścieżki, wkłądają z powrotem czipa, odpalasz samochód i już! wiem ze czasem może być problem z odpaleniem ale rzadko (jeśli coś to poprawią tak jak być powinno)
Kto wie w jaki sposób podbijają konie w serii w tym gt? Czy tylko czipem czy silnik się czymś rożni?
...co by tu jeszcze zmienić...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 28 gości