VW GOLF MK3 2e TURBO by vw_golf3
Moderator: G0 Karcio
- vw_golf3
- Gadatliwa bestia
- Posty: 922
- Rejestracja: czw maja 10, 2007 22:36
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
- Kontakt:
VW GOLF MK3 2e TURBO by vw_golf3
Posiadane auto: VW
- Marka: GOLF
- Model: MK3
- Rok produkcji: 1992
- Kolor: kawa z mlekiem czarny dach
- Pojemność: 2.0 T
- Moc: +300 PS
- Silnik: 2e
Dół 2e góra głowica kolektor od 9a corrado, wzmocniony dół,kute panewki,kute korbowody, frezowane tłoki, mocniejsze uszczelki, głowica po portingu,wałki ABF by evo, turbo garrett ( pomodzona przez evo ) kolektor baran owinięty bandażem,przelotowy układ wydechowy blow off , orurowanie z kwasówki,sterownik DIGI2, ciśnienie doładowania 1,2b , obecna moc granice +300 ( dokładnie jeszcze nie zmierzone), delikatny clean komory silnika
- Car Audio:
Radyjko Pioneer, przedni odesparowany zestaw VIBE BLACK AIR + wzmacniacz 2kanałowy VIBE BLACK BOX, z tyłu zabudowa sub VIBE SPACE, monoblock VIBE BLACK BOX oraz kondensator, okablowanie Hollywood 50mm
- Felgi:
BBS RS 7,5 i 9J, 16 calowe, rotory brązowe, chromowane śrubki , polerowane ranty
- Opony:
TOYO PROXES 195-45-16 tył, przód NANKANG 165-45-16
- Zawieszenie:
AIRRIDE, na amortyzatorach MTS, butla i sprężarka w bagażniku, zawory schowane za boczkiem
- Opis zewnętrzny:
Przednie lampy Hella Smoked Projektor , zaspawane dolne kierunki oraz kratki a także boczne kierunki, przednia atrapa bez znaczka czarny mat, lusterka wersja Polo Classic czarny mat, listwy boczne od wersji CL, tylne lampy Hella Black Magic, zaklepane nadkola przód tył
- Wnętrze:
Wnętrze kompleksowo obszyte w firmie SITZCAR, deska rozdzielcza , fotele, tylna kanapa, boczki i bagażnik obszyta brązowo-czarną skórą , ( obecnie podsufitka i podłoga w trakcie modyfikacji w SITZCAR )
Witam wszystkich , chciałem Wam przedstawić całą historię mojego MK3 od chwili kupna do chwili obecnej .
Otóż kupiłem go 26.03.2007 roku w Jarosławiu .
- silnik 2.0 benzyna,
- kolor czerwony,
- gwint f&k
- felgi TOORA 16 calowe 7,5 J + opony MICHELIN 195-40-16
- wydech z nierdzewki f&k
- lampy in-pro z ringami, tył red & white in-pro ,kierunki boczne i przednie clary
- cały czysty bez znaczków
- chromowana atrapa
- lusterka m3
- seria listwy boczne
- środek seryjny gti . Kilka fotek po kupnie :
Na początku kwietnia przyszła pierwsza rejestracja , modyfikacje które zaszły po zakupie to :
- polerka silnika
- polerka ręczna środka felg
- mniejsza kierownica pro raid,
- obwódki na zegary i na pokrętła od nawiewów ,
- została zainstalowana jednostka Audio : radio Pioneer DEH 4900IB , głośniki przód JBL zestaw dwudrożny 16.5 cm, tył drzwi również JBL . Bagażnik został zabudowany i obity czarnym materiałem, w nim pojawił się potężny 30 cm głośnik amerykańskiej firmy CRUNCH o mocy max 1200 W rms 700 W . Piecyk monoblock CRUNCH oraz kondensator,
- polerka ramion felg oraz całego silnika
W maju golfik pojawił się na MajóVWce :
W czerwcu pojechałem na VW VAG TREFFEN :
W sierpniu udałem się na Wielki Spot VW ZONE organizowany przez kolegów z VWZONE .
Ponad 350 km w jedną stronę, Jarocin-Brzezie , start 6 rano - powrót 2 w nocy . Impreska nieziemska . Moje MK3 zwyciężyło w kategorii GOLF 3/VENTO . Powrót z pucharkiem i dyplomem
Nom i tak do końca roku się przejeździło obecnym golfem,
ZIMA :
Przyszła zima , czas na modyfikacje silnika, postanowiliśmy zrobić coś nietypowego - uturbiliśmy 2e silniczek .
Posiadam silnik 2.0 GTI 8V 115 KM . Postanowiłem wraz z tatą zmodyfikować autko i dodać mu troszkę mocy . Zaczęliśmy od rozbiórki silnika na części . Zostały wymienione wszystkie paski, pierścienie, rozrząd, wszystkie płyny, spolerowana i splanowana głowica, polerka pokrywy, kolektora, alternatora, przepływomierza .
Fotka silnika ( jeszcze nie kompletny ) na razie z głowicą i deklem świecącym na lusterko
Następnie zaczęliśmy od montażu intercoolera oraz wyprowadzenia rur powietrznych od coolera ( intercooler od Opla Astry ) Zamontowany pod chłodnicę powietrza prezentuje się następująco :
Następnie bo wielu trudach w Nasze ręce trafiła zregenerowana turbina od Vw Golfa 1.9 TDI wraz z kolektorem , została zamontowana w następujący sposób :
Po kilku tygodniach została zamontowana rura powietrzna do turbiny wraz z stożkowym filtrem i przepływomierzem :
Następnie pasowaliśmy rurę od intercoolera do przepustnicy :
Po kilku tygodniach zamontowaliśmy obie rury powietrzne wypolerowane na lustro , zostały szczelnie podłączone wszystkie rury, odmy do silnika, silnik krokowy a także założony BLOW OFF . Praktycznie budowa turbo została skończona ( ale czy silnik odpali ?? ) Otóż pstrykk i za pierwszym razem .. Turbina chodzi, zawór świszczy . Silniczek równo pracuje . Teraz czas na dostrajanie komputera ( lub włożenie nowego ecu + większe wtryski ). Na razie nie jestem skłonny określić jaką moc ma mój Golfik i jakie jest ciśnienie doładowania ( wszystko będę wiedział gdy samochód będzie już zestrojony) Przedstawia się następująco
Gdy samochód wyjedzie od lakiernika i wszystko będzie gites zrobione podeślę fotki . Zapraszam do komentarzy a także dyskusji . Rzadko zdarza się spotkać taki silniczek , pozdrawiam Michał
Zmieniony 2.02.2008
Siemka wrzucam kilka nowych fotek z mojej dzisiejszej pracy . Pomalowana skrzynia biegów oraz dół silnika a także polerka rury dolotowej . Wieczorem wrzucę filmik z pierwszym odpaleniem samochodu
Po uturbieniu przyszedł czas na klepanie nadkoli , zostały wyrzucone dwa przednie zderzaki zaspawane boczne kierunki i zaklepane nadkola przód i tył ( niestety 9J z tyłu się nie mieściły ) . Pojawiły się nowe fele BROCK B1 7,5 na 9 J 16 calowe . Kilka fotek od blacharza :
W trakcie uturbiania na autku pojawiły się nowe lampy stylizowane na golfa mark V , Jak się okazało po ich kupnie nie było w nich kierunków więc musiałem sam je dorobić . Rozebrałem lampy i z pomarańczowych diod zrobiłem migacz . Modyfikacji poddał się również przedni zderzak . Zostały zaspawane kierunki oraz dolne kratki , w środkowej pojawił się IC :
Zostało także zmienione AUDIO , pojawiła się skrzynia zamiast zabudowy
18.02.2008
Golfik został odprowadzony do zestrojenia do firmy kreatormocy .
Zostanie zmieniony :
- komputer
- nowe większe wtryski oraz listwa wtryskowa
- wyrzucenia przepływomierza
- map sensor
- wskaźnik paliwa
- strojenia
14.03.2008
Golf odebrany z kreatora mocny, niestety nie zhamowany do końca gdyż okazało się że sprężarka jest za mała i pompuje max do 5000 tys ( z wielkim trudem ) . Przy 5000 obr 141 KM .
Obecnie jeżdżę na takiej turbince ale gdy odprowadzę do lakiernika do wymienie ją na większą .
16.03.2008
Wrzucam 2 filmiki z jazdy , golf kręcony tylko do 3500 tys .
W środę odstawiam do lakiernika na nowy lakier , a jaki ? to już tajemnica , śledźcie dokładnie mój temat . Będę aktualizował codziennie i podawał świeże info .
" onclick="window.open(this.href);return false;
" onclick="window.open(this.href);return false;
18.03.2008
Plany na przyszłość :
- fele do polerki na lusterko - zrobione +
- lakier kawa z mlekiem , dach ekri - zrobione +
- eko skóra pod kolor autka
- wymiana sprężarki - zrobione +
26.03.2008
Golf odstawiony na zmianę lakieru, postaram się niedługo wrzucić kilka fotek z prac lakierników
9.04.2008
Witam, dzisiaj odebrałem golfika od lakiernika , fotki poniżej . Jeszcze brak listewek oraz progów, na foto także felgi po piaskowaniu . Teraz czekam mnie ciężka praca nad kołami, postaram się wrzucić niedługo jakieś foteczki golfa z bocznymi listwami i progami bo całkiem inaczej będzie wyglądał , nom i jak fela jeszcze dojdzie to miód
23.04.2008
Witam
Otóż są pierwsze fotki felg po polerce , na razie 2 skończone i założone na autko . Niedługo postaram się zrobić jakąś sesję jak już 4 kółeczka będą na golfie
Pozdrawiam vw_golf3
28.04.2008
Dzisiaj skończyłem 3 koło ( jeszcze 1 czeka na mnie . Od jutra biorę się za ostatnie i w weekend pstryknę jakąś sesję )
Wrzucam kilka fotek polerki oraz polerkę komory silnika
12.05.2008
Dzisiaj założyłem kapselki zakrywające śruby w felgach i pstryknąłem kilka zdjęć . Brakuje jeszcze dolnej progowej listwy ( ale czekam bo ma przyjść w tym tygodniu ) . Na razie kilkanaście fotek w pełnej okazałości
25.05.2008
Golf pojawił się na AUTO TUNING SHOW w katowickim spodku . Kilka znalezionych fotek poniżej :
16.06.2008
Z nudów wypolerowałem filtr oleju , nowy gadżet pod maskę golfika
02.07.2008
Dzisiaj byłem w Warszawie na trasie siekierkowskiej , pstryknąłem kilka fotek :
05.07.2008
Wrzucam kilka fotek ze zlotu vw & audi który odbył się 5 lipca w Lublinie ,
2 miejsce na najładniejsze vw zlotu :
12.07.2008
Golf pojawił się na Vag Treffen w Ostrowii Mazowieckiej, poniżej kilka fotek :
14.07.2008
Dzisiaj golfik został rozebrany ( silniczek w kawałkach ) . Wymiana turbo oraz nowy IC . Jutro już będzie nowa sprężarka, wieczorem wrzucę model oraz foty . Teraz pierwsze fotki z prac :
15.07.2008
turbina używana w IVECO 2.8 t model KKK K03-076ke50136670
20.07.2008
25.07.2008
dzisiaj golfik wyjechał z warsztatu, pośmigałem sobie powolutku aby wszystko się ułożyło, w niedzielę będzie strojenie u kolegi coobcia . Jak się uda wystroić wrzucę wykres nom i oczywiście wrażenia z jazdy , chyba że uda się jakiś filmik nagrać
31.07.2008
Założone nowe sprzęgło oraz pompka paliwa :
GSS 342 z filtrem
ciśnienie 650kPa, nap. 13,5V, wydajność 255 L/h
Wyprodukowano. TI Automotive USA. ( zastosowanie w Nissan 200SX, SE-R, Sentra, Toyota Supra i inne tuningowe )
9-10.08.2008
W międzyczasie wrzucam troszkę fotek z Volfsgruppe VAG Event 2008 :
11.09.2008
Pierwsze hamowanie auta
Otóż wykres jest ale ...... niezadowalający a to przez ... niskie doładowanie . Przy pomiarze przy odcince 0.4 bara więc ... o połowę mniej niż miało być . Nie wiem czy WG się poluzował czy jak , jutro wjadę na spokojnie na kanał i zobaczę co i jak i dlaczego tak się stało .
Pewnie dla niektórych z Was będzie to śmiech ale wyszło jak wyszło , w poniedziałek kolejne hamownie już na poprawnym doładowaniu ,
Kilka fotek oraz wykres poniżej :
- Marka: GOLF
- Model: MK3
- Rok produkcji: 1992
- Kolor: kawa z mlekiem czarny dach
- Pojemność: 2.0 T
- Moc: +300 PS
- Silnik: 2e
Dół 2e góra głowica kolektor od 9a corrado, wzmocniony dół,kute panewki,kute korbowody, frezowane tłoki, mocniejsze uszczelki, głowica po portingu,wałki ABF by evo, turbo garrett ( pomodzona przez evo ) kolektor baran owinięty bandażem,przelotowy układ wydechowy blow off , orurowanie z kwasówki,sterownik DIGI2, ciśnienie doładowania 1,2b , obecna moc granice +300 ( dokładnie jeszcze nie zmierzone), delikatny clean komory silnika
- Car Audio:
Radyjko Pioneer, przedni odesparowany zestaw VIBE BLACK AIR + wzmacniacz 2kanałowy VIBE BLACK BOX, z tyłu zabudowa sub VIBE SPACE, monoblock VIBE BLACK BOX oraz kondensator, okablowanie Hollywood 50mm
- Felgi:
BBS RS 7,5 i 9J, 16 calowe, rotory brązowe, chromowane śrubki , polerowane ranty
- Opony:
TOYO PROXES 195-45-16 tył, przód NANKANG 165-45-16
- Zawieszenie:
AIRRIDE, na amortyzatorach MTS, butla i sprężarka w bagażniku, zawory schowane za boczkiem
- Opis zewnętrzny:
Przednie lampy Hella Smoked Projektor , zaspawane dolne kierunki oraz kratki a także boczne kierunki, przednia atrapa bez znaczka czarny mat, lusterka wersja Polo Classic czarny mat, listwy boczne od wersji CL, tylne lampy Hella Black Magic, zaklepane nadkola przód tył
- Wnętrze:
Wnętrze kompleksowo obszyte w firmie SITZCAR, deska rozdzielcza , fotele, tylna kanapa, boczki i bagażnik obszyta brązowo-czarną skórą , ( obecnie podsufitka i podłoga w trakcie modyfikacji w SITZCAR )
Witam wszystkich , chciałem Wam przedstawić całą historię mojego MK3 od chwili kupna do chwili obecnej .
Otóż kupiłem go 26.03.2007 roku w Jarosławiu .
- silnik 2.0 benzyna,
- kolor czerwony,
- gwint f&k
- felgi TOORA 16 calowe 7,5 J + opony MICHELIN 195-40-16
- wydech z nierdzewki f&k
- lampy in-pro z ringami, tył red & white in-pro ,kierunki boczne i przednie clary
- cały czysty bez znaczków
- chromowana atrapa
- lusterka m3
- seria listwy boczne
- środek seryjny gti . Kilka fotek po kupnie :
Na początku kwietnia przyszła pierwsza rejestracja , modyfikacje które zaszły po zakupie to :
- polerka silnika
- polerka ręczna środka felg
- mniejsza kierownica pro raid,
- obwódki na zegary i na pokrętła od nawiewów ,
- została zainstalowana jednostka Audio : radio Pioneer DEH 4900IB , głośniki przód JBL zestaw dwudrożny 16.5 cm, tył drzwi również JBL . Bagażnik został zabudowany i obity czarnym materiałem, w nim pojawił się potężny 30 cm głośnik amerykańskiej firmy CRUNCH o mocy max 1200 W rms 700 W . Piecyk monoblock CRUNCH oraz kondensator,
- polerka ramion felg oraz całego silnika
W maju golfik pojawił się na MajóVWce :
W czerwcu pojechałem na VW VAG TREFFEN :
W sierpniu udałem się na Wielki Spot VW ZONE organizowany przez kolegów z VWZONE .
Ponad 350 km w jedną stronę, Jarocin-Brzezie , start 6 rano - powrót 2 w nocy . Impreska nieziemska . Moje MK3 zwyciężyło w kategorii GOLF 3/VENTO . Powrót z pucharkiem i dyplomem
Nom i tak do końca roku się przejeździło obecnym golfem,
ZIMA :
Przyszła zima , czas na modyfikacje silnika, postanowiliśmy zrobić coś nietypowego - uturbiliśmy 2e silniczek .
Posiadam silnik 2.0 GTI 8V 115 KM . Postanowiłem wraz z tatą zmodyfikować autko i dodać mu troszkę mocy . Zaczęliśmy od rozbiórki silnika na części . Zostały wymienione wszystkie paski, pierścienie, rozrząd, wszystkie płyny, spolerowana i splanowana głowica, polerka pokrywy, kolektora, alternatora, przepływomierza .
Fotka silnika ( jeszcze nie kompletny ) na razie z głowicą i deklem świecącym na lusterko
Następnie zaczęliśmy od montażu intercoolera oraz wyprowadzenia rur powietrznych od coolera ( intercooler od Opla Astry ) Zamontowany pod chłodnicę powietrza prezentuje się następująco :
Następnie bo wielu trudach w Nasze ręce trafiła zregenerowana turbina od Vw Golfa 1.9 TDI wraz z kolektorem , została zamontowana w następujący sposób :
Po kilku tygodniach została zamontowana rura powietrzna do turbiny wraz z stożkowym filtrem i przepływomierzem :
Następnie pasowaliśmy rurę od intercoolera do przepustnicy :
Po kilku tygodniach zamontowaliśmy obie rury powietrzne wypolerowane na lustro , zostały szczelnie podłączone wszystkie rury, odmy do silnika, silnik krokowy a także założony BLOW OFF . Praktycznie budowa turbo została skończona ( ale czy silnik odpali ?? ) Otóż pstrykk i za pierwszym razem .. Turbina chodzi, zawór świszczy . Silniczek równo pracuje . Teraz czas na dostrajanie komputera ( lub włożenie nowego ecu + większe wtryski ). Na razie nie jestem skłonny określić jaką moc ma mój Golfik i jakie jest ciśnienie doładowania ( wszystko będę wiedział gdy samochód będzie już zestrojony) Przedstawia się następująco
Gdy samochód wyjedzie od lakiernika i wszystko będzie gites zrobione podeślę fotki . Zapraszam do komentarzy a także dyskusji . Rzadko zdarza się spotkać taki silniczek , pozdrawiam Michał
Zmieniony 2.02.2008
Siemka wrzucam kilka nowych fotek z mojej dzisiejszej pracy . Pomalowana skrzynia biegów oraz dół silnika a także polerka rury dolotowej . Wieczorem wrzucę filmik z pierwszym odpaleniem samochodu
Po uturbieniu przyszedł czas na klepanie nadkoli , zostały wyrzucone dwa przednie zderzaki zaspawane boczne kierunki i zaklepane nadkola przód i tył ( niestety 9J z tyłu się nie mieściły ) . Pojawiły się nowe fele BROCK B1 7,5 na 9 J 16 calowe . Kilka fotek od blacharza :
W trakcie uturbiania na autku pojawiły się nowe lampy stylizowane na golfa mark V , Jak się okazało po ich kupnie nie było w nich kierunków więc musiałem sam je dorobić . Rozebrałem lampy i z pomarańczowych diod zrobiłem migacz . Modyfikacji poddał się również przedni zderzak . Zostały zaspawane kierunki oraz dolne kratki , w środkowej pojawił się IC :
Zostało także zmienione AUDIO , pojawiła się skrzynia zamiast zabudowy
18.02.2008
Golfik został odprowadzony do zestrojenia do firmy kreatormocy .
Zostanie zmieniony :
- komputer
- nowe większe wtryski oraz listwa wtryskowa
- wyrzucenia przepływomierza
- map sensor
- wskaźnik paliwa
- strojenia
14.03.2008
Golf odebrany z kreatora mocny, niestety nie zhamowany do końca gdyż okazało się że sprężarka jest za mała i pompuje max do 5000 tys ( z wielkim trudem ) . Przy 5000 obr 141 KM .
Obecnie jeżdżę na takiej turbince ale gdy odprowadzę do lakiernika do wymienie ją na większą .
16.03.2008
Wrzucam 2 filmiki z jazdy , golf kręcony tylko do 3500 tys .
W środę odstawiam do lakiernika na nowy lakier , a jaki ? to już tajemnica , śledźcie dokładnie mój temat . Będę aktualizował codziennie i podawał świeże info .
" onclick="window.open(this.href);return false;
" onclick="window.open(this.href);return false;
18.03.2008
Plany na przyszłość :
- fele do polerki na lusterko - zrobione +
- lakier kawa z mlekiem , dach ekri - zrobione +
- eko skóra pod kolor autka
- wymiana sprężarki - zrobione +
26.03.2008
Golf odstawiony na zmianę lakieru, postaram się niedługo wrzucić kilka fotek z prac lakierników
9.04.2008
Witam, dzisiaj odebrałem golfika od lakiernika , fotki poniżej . Jeszcze brak listewek oraz progów, na foto także felgi po piaskowaniu . Teraz czekam mnie ciężka praca nad kołami, postaram się wrzucić niedługo jakieś foteczki golfa z bocznymi listwami i progami bo całkiem inaczej będzie wyglądał , nom i jak fela jeszcze dojdzie to miód
23.04.2008
Witam
Otóż są pierwsze fotki felg po polerce , na razie 2 skończone i założone na autko . Niedługo postaram się zrobić jakąś sesję jak już 4 kółeczka będą na golfie
Pozdrawiam vw_golf3
28.04.2008
Dzisiaj skończyłem 3 koło ( jeszcze 1 czeka na mnie . Od jutra biorę się za ostatnie i w weekend pstryknę jakąś sesję )
Wrzucam kilka fotek polerki oraz polerkę komory silnika
12.05.2008
Dzisiaj założyłem kapselki zakrywające śruby w felgach i pstryknąłem kilka zdjęć . Brakuje jeszcze dolnej progowej listwy ( ale czekam bo ma przyjść w tym tygodniu ) . Na razie kilkanaście fotek w pełnej okazałości
25.05.2008
Golf pojawił się na AUTO TUNING SHOW w katowickim spodku . Kilka znalezionych fotek poniżej :
16.06.2008
Z nudów wypolerowałem filtr oleju , nowy gadżet pod maskę golfika
02.07.2008
Dzisiaj byłem w Warszawie na trasie siekierkowskiej , pstryknąłem kilka fotek :
05.07.2008
Wrzucam kilka fotek ze zlotu vw & audi który odbył się 5 lipca w Lublinie ,
2 miejsce na najładniejsze vw zlotu :
12.07.2008
Golf pojawił się na Vag Treffen w Ostrowii Mazowieckiej, poniżej kilka fotek :
14.07.2008
Dzisiaj golfik został rozebrany ( silniczek w kawałkach ) . Wymiana turbo oraz nowy IC . Jutro już będzie nowa sprężarka, wieczorem wrzucę model oraz foty . Teraz pierwsze fotki z prac :
15.07.2008
turbina używana w IVECO 2.8 t model KKK K03-076ke50136670
20.07.2008
25.07.2008
dzisiaj golfik wyjechał z warsztatu, pośmigałem sobie powolutku aby wszystko się ułożyło, w niedzielę będzie strojenie u kolegi coobcia . Jak się uda wystroić wrzucę wykres nom i oczywiście wrażenia z jazdy , chyba że uda się jakiś filmik nagrać
31.07.2008
Założone nowe sprzęgło oraz pompka paliwa :
GSS 342 z filtrem
ciśnienie 650kPa, nap. 13,5V, wydajność 255 L/h
Wyprodukowano. TI Automotive USA. ( zastosowanie w Nissan 200SX, SE-R, Sentra, Toyota Supra i inne tuningowe )
9-10.08.2008
W międzyczasie wrzucam troszkę fotek z Volfsgruppe VAG Event 2008 :
11.09.2008
Pierwsze hamowanie auta
Otóż wykres jest ale ...... niezadowalający a to przez ... niskie doładowanie . Przy pomiarze przy odcince 0.4 bara więc ... o połowę mniej niż miało być . Nie wiem czy WG się poluzował czy jak , jutro wjadę na spokojnie na kanał i zobaczę co i jak i dlaczego tak się stało .
Pewnie dla niektórych z Was będzie to śmiech ale wyszło jak wyszło , w poniedziałek kolejne hamownie już na poprawnym doładowaniu ,
Kilka fotek oraz wykres poniżej :
Ostatnio zmieniony pt paź 19, 2012 16:17 przez vw_golf3, łącznie zmieniany 131 razy.
bedzie wyzwaniem to turbo wystroić, ale jak już sie uda to bedzie nieźle, powodzenia
viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...
Projekt zacny - gratki za pomysl. Opisz wiecej samo auto, bo narazie temat sie nadaje tylko do dzialu "speed"
Generalnie jestem ciekaw jak to uda sie zestroic, bo Niemcy na madrych forach pisza, ze zwykle taki 8V bedzie mial laga jak stad do Wawy
Obym sie mylil i wykres wyszedl ladnie, bo 160 kucy przy dolach jak Kopalnia Wujek na wykresie to przyjemnosc nie bedzie
Generalnie jestem ciekaw jak to uda sie zestroic, bo Niemcy na madrych forach pisza, ze zwykle taki 8V bedzie mial laga jak stad do Wawy
Obym sie mylil i wykres wyszedl ladnie, bo 160 kucy przy dolach jak Kopalnia Wujek na wykresie to przyjemnosc nie bedzie
to solidne turbo od 1Z w tdi dmucha ono 1 bar wiec tutaj moze podobnie (fmic w sam raz do takiej sprezarki, ja bym probowal dmuchac w nia jakies 0,5 - 0,6 bara) inna sprawa ze moze ono nie wytrzymac termicznie....ale i tak jest fajnie - uwielbiam takie projekty Powodzenia w dalszych modach
Mistrzostwo Polski w klasie Diesel 1/4 mili WST 2008 rok.......
aw69, ale w 1Z ono dmucha ten 1 Bar przy 2500-3500 rpm a w benzynie musi dmuchac do 6000 rpm , więc silnik potrzebuje trochę więcej powietrzato solidne turbo od 1Z w tdi dmucha ono 1 bar wiec tutaj moze podobnie
poza tym 1 bar moze troszkę popsuc motor - nie wiem, czy nieodpręzone GTI 8V wytrzma 1 bar doładowania ??
termicznie niby turbinki z diesli dają radę - wojti w projekcie biturbo miał 2 turbinki VNT zablokowane w położeniu max doładowanie - tyle że każda obsługiwała tylko 2 gary - pokazywał foto jak muszle po pałowaniu były rozgrzane do czerwoności
tak czy owak projekcik bardzo fajny niskobudżetowy - teraz tylko wystroić porządnie - moze coobcio ? i jeśli bedzie ze 160-170KM to bedzie gites
[ Dodano: Wto Sty 29, 2008 13:05 ]
to cytata z działu speed bo się temat 2 wątkowo rozwija - prpopnuje zamknąc jedenvw_golf3 pisze:Otóż szukałem jak najmniejszej sprężarki do mojego silnika aby nie odprężać silnika . Zastosowałem tylko grubszą uszczelkę . Chodziło mi od doładowanie od 0.2 do 0.4 nie większe .
no i wszystko jasne
Jedno krótkie pytanie : silnik został odprężony bo nic o tym nie piszesz , czy stopień sprężania pozostał bez zmian czyli jak w serii 10,4 ????vw_golf3 pisze:spolerowana i splanowana głowica
[ Dodano: Wto Sty 29, 2008 13:12 ]
ooo widze cowboy ubiegł mnie z pytaniem
[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]
- GarageBoy
- Forum Master
- Posty: 1867
- Rejestracja: pt lis 04, 2005 19:45
- Lokalizacja: ERW - NEB
- Kontakt:
Sorki, ale ja pytanie z innej beczki
vw_golf3, mógł byś mi powiedzieć ile wyniósło cię remont silniczka???
Też zamierzam rozebrać 2E. Powiedz mi jak możesz jaki przebieg miał Twój silnik oraz co mniej więcej trzeba było w nim wymienić (pomijając rzecz jasna TURBO, bo na to za cienki jestem ). Czyżby tylko
Z góry dzięki
vw_golf3, mógł byś mi powiedzieć ile wyniósło cię remont silniczka???
Też zamierzam rozebrać 2E. Powiedz mi jak możesz jaki przebieg miał Twój silnik oraz co mniej więcej trzeba było w nim wymienić (pomijając rzecz jasna TURBO, bo na to za cienki jestem ). Czyżby tylko
.vw_golf3 pisze:paski, pierścienie, rozrząd
Z góry dzięki
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 65 gości