Turbina GT1749VA wysiadla..

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » wt sty 29, 2008 10:14

Matijas pisze:do jakiej mocy wystarczy ta Twoja hybrydka? :chytry:
nie wiem do jakiej mocy ale do 4000 rpm moze pompować 1,6 Bar

wg karambola 1,5 bara to dla niej pikuś

u mnie dmucha 1,35 Bar



Awatar użytkownika
Matijas
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2452
Rejestracja: pt sty 26, 2007 00:27
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Matijas » wt sty 29, 2008 10:19

cowboy pisze:nie wiem do jakiej mocy ale do 4000 rpm moze pompować 1,6 Bar
u mnie jak zrywalo na 3 biegu przyczepnosc na mokrym i śliskim to potrafila ta awx zaladowac do 1.6bara, ale wiem czym to grozi wiec od razu noga z gazu w takich przypadkach :grin: :bigok:
cowboy pisze:wg karambola 1,5 bara to dla niej pikuś

u mnie dmucha 1,35 Bar
no to masz jeszcze trochę zapasu :chytry: , a skoro furka zostaje u Ciebie to nic tylko ten zapas wykorzystać:]

[ Dodano: 29 Sty 2008 09:23 ]
Ja mam nadzieję po założeniu 216-tek 170km zobaczyć wyplute z hamowni na tym turbo, Rogal mówił że prawdopodobnie da radę, ale zobaczymy jak to w praniu wyjdzie :bigok:

Niech tylko to turbo zaczeka aż obronię licencjata na wiosnę i pójdę do roboty w końcu :grin: :bigok:

A ostatnio Janek proponował mi GT20 chyba z tego co pamiętam w dobrej cenie..... mogłem brać :crazy:
Ostatnio zmieniony wt sty 29, 2008 10:24 przez Matijas, łącznie zmieniany 1 raz.


[b]Mój MK1 Cabi 16V :)[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3846406#3846406
[b]Mój były Leon TS ARL:([/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246436
[b]Mój były MK3 AFN:( 160km&330NM[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=84714

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » wt sty 29, 2008 10:30

Ja mam nadzieję po założeniu 216-tek 170km zobaczyć wyplute z hamowni na tym turbo
170KM na turbo AWX to juz dość ostra jazda po bandzie - zobacz ile oryginalnych 130 PD robi sie po wirusie na 170

a juz 170KM na seryjnej pompie 10 z AFN-a to juz całkiem hardcore - nie wróży to długiego zywota pompie

moze się da w celach zrobienia wykresu ale wierz mi że 160KM z dobrym momentem w zupełności wystarczy do sprawnego poruszania sie mk3 :P
u mnie jak zrywalo na 3 biegu przyczepnosc na mokrym i śliskim to potrafila ta awx zaladowac do 1.6bara
to troszke się overboost robi przy nagłym wzroście obrotów - u mnie pomogło wydłużenie sztangi o 2 obroty

akurat te turbinki z AWX mają większą gruszkę niż VNT15 i ładnie regulują ciśnienie



Awatar użytkownika
Matijas
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2452
Rejestracja: pt sty 26, 2007 00:27
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Matijas » wt sty 29, 2008 10:38

cowboy pisze:170KM na turbo AWX to juz dość ostra jazda po bandzie - zobacz ile oryginalnych 130 PD robi sie po wirusie na 170

a juz 170KM na seryjnej pompie 10 z AFN-a to juz całkiem hardcore - nie wróży to długiego zywota pompie

moze się da w celach zrobienia wykresu ale wierz mi że 160KM z dobrym momentem w zupełności wystarczy do sprawnego poruszania sie mk3
Zdaję sobie sprawę że to będzie max wyciągnięty z tych gratów, i się jeszcze nad tym zastanowię porządnie i myślę że wcześniej Rogal mi doradzi na ile go najlepiej podkręcić, a ja się go posłucham :bigok: :grin:

Tak 16x jak bym zobaczył to w sumie gęba by mi sie ucieszyła :grin: w sumie to 150km już wystarcza do sprawnego poruszania się mk3 :bigok: ale wtryski zawitać muszą większe na pokład :bigok: :grin:


[b]Mój MK1 Cabi 16V :)[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3846406#3846406
[b]Mój były Leon TS ARL:([/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246436
[b]Mój były MK3 AFN:( 160km&330NM[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=84714

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » wt sty 29, 2008 10:46

Matijas pisze:w sumie to 150km już wystarcza do sprawnego poruszania się mk3 :bigok: ale wtryski zawitać muszą większe na pokład :bigok: :grin:
wierz mi że będzie ogromna róznica pomiędzy wyżyłowanym 150KM a spkojnym 160KM na 216tkach, zobaczysz tez jak ładnie moment sie podniesie i wypłaszczy



Awatar użytkownika
Matijas
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2452
Rejestracja: pt sty 26, 2007 00:27
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Matijas » wt sty 29, 2008 10:52

cowboy pisze:wierz mi że będzie ogromna róznica pomiędzy wyżyłowanym 150KM a spkojnym 160KM na 216tkach, zobaczysz tez jak ładnie moment sie podniesie i wypłaszczy
Ciekawi mnie jaka teraz jest różnica pomiędzy moim a Twoim jak byśmy stanęli na kresce, z tego co chłopaki mówili to ok 7.8 powinienm wykręcić do 100-tki, ale poki co to na tym setupie jeszcze nie mialem okazji nauczyc sie szybko ruszac;p subi się chłopak od razu na tej nawierzchni:/

Na tym programiku pod dosa co możesz sobie sprawdzić przyśpieszenie iinne pierdoły modyfikując dane o przelozeniach mocy i momence wyszło mi że powinienm ruszac do 1.5k rpm z dump clutch, ale jak mu przykituje to nie wiem jak z trakcją będzie;p


[b]Mój MK1 Cabi 16V :)[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3846406#3846406
[b]Mój były Leon TS ARL:([/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246436
[b]Mój były MK3 AFN:( 160km&330NM[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=84714

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » wt sty 29, 2008 13:13

Matijas pisze:z tego co chłopaki mówili to ok 7.8 powinienm wykręcić do 100-tki
nie wiem jak miałem 140KM to wykręciłem na Gtechu 7,45 - jeden przejazd
potem jak miałem 160KM to na innym Gtechu miałem 7,2 ale paliłem laka

teraz mam ciut dłuższą skrzynie wiec moze byc lepiej :)
Matijas pisze:jaka teraz jest różnica pomiędzy moim a Twoim jak byśmy stanęli na kresce
róznica to będzie pewnie się zaznaczac wyraźnie dopiero powyżej 100 km/h :P



Awatar użytkownika
Matijas
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2452
Rejestracja: pt sty 26, 2007 00:27
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Matijas » wt sty 29, 2008 15:26

cowboy pisze:nie wiem jak miałem 140KM to wykręciłem na Gtechu 7,45 - jeden przejazd
hmmm to zajefajnie:> jak by mi sie tyle udalo wykrecic to elegancko :grin: a wtedy abf`s--> :green_fuck: ;p
cowboy pisze:potem jak miałem 160KM to na innym Gtechu miałem 7,2 ale paliłem laka
przy takim momencie imocy to ciezko nie palic,wiem po sobe:/ licze ze na 16-tkach i dobrych oponach uda mi sie lepiej trakcje przeniesc :grin:
cowboy pisze:róznica to będzie pewnie się zaznaczac wyraźnie dopiero powyżej 100 km/h
zdecydowanie roznica na 5 biegu bedzie wieksza dopiero:)

Trzeba sie bedzie kiedys na spociku jakims sprobowac :grin: TDI power vs. TDI power :bigok: :bajer:


[b]Mój MK1 Cabi 16V :)[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3846406#3846406
[b]Mój były Leon TS ARL:([/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246436
[b]Mój były MK3 AFN:( 160km&330NM[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=84714

arwam

Post autor: arwam » wt sty 29, 2008 23:01

A co byście powiedzieli na TDI power vs. 1.9T3DIC ?



Awatar użytkownika
Matijas
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2452
Rejestracja: pt sty 26, 2007 00:27
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Matijas » wt sty 29, 2008 23:05

arek wamej pisze:A co byście powiedzieli na TDI power vs. 1.9T3DIC ?
a co to zasilniczek tam masz?? bo musze przyznać że nie slyszalem wczesniej o nim??


[b]Mój MK1 Cabi 16V :)[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3846406#3846406
[b]Mój były Leon TS ARL:([/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246436
[b]Mój były MK3 AFN:( 160km&330NM[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=84714

arwam

Post autor: arwam » czw sty 31, 2008 00:01

To jest silnik 1Y pochodzący z T4 Zainstalowany w golfie z zamontowaną turbiną Garrett T3 i intercoolerem :bajer:
P.S. całość prac związanych ze składaniem silnika jego uturbieniem złożeniem pompy wykonałem sam.
Do końca wiosny planuję jeszcze założyć pompę 10mm lub 12mm z transita w zależności co mi się uda wcześniej dorwać w garażu leży jeszcze Garrett GT2059V i czeka na zamontowanie. :grin:

[ Dodano: 30 Sty 2008 23:04 ]
a tak apropo pompy to już na 9mm bardzo przyjemnie kopie nawet na piątce zobaczymy co powie jak zainstaluję mu GT2059V a potem pompę.
Myślę że z COWBOYEM będę mógł stanąć na kresce :helm:



Awatar użytkownika
Matijas
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2452
Rejestracja: pt sty 26, 2007 00:27
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Matijas » czw sty 31, 2008 00:42

[ Dodano: 30 Sty 2008 23:43 ]
Widzę że konkretny projekt:) to ile koni będzie??
Ostatnio zmieniony czw sty 31, 2008 00:43 przez Matijas, łącznie zmieniany 1 raz.


[b]Mój MK1 Cabi 16V :)[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3846406#3846406
[b]Mój były Leon TS ARL:([/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246436
[b]Mój były MK3 AFN:( 160km&330NM[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=84714

Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » czw sty 31, 2008 00:45

arek wamej, co z natryskiem oleju na tloki?


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

arwam

Post autor: arwam » czw sty 31, 2008 00:46

Nie wiem ale na ten moment trakcji brakuje czasami także na 3-jce przy skrzyni 4T
do 100 około 7,5s.
Ale za to budka jest lekka Wrzucić VNT i już mamy rakietę na kołach

[ Dodano: 30 Sty 2008 23:48 ]
souler pisze:arek wamej, co z natryskiem oleju na tloki?
\

Ma bo jak zakładałem to sprawdzałem czy ma bo już silnika bym nie miał a poza tym to na bloku jest nabite 1.9TD rok silnika jest po 94.co wy na to .



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 31 gości