Gasnący silnik w 1.6
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Gasnący silnik w 1.6
Witam wszystkich
Mam problem z moim mk3 1.6,1995 r. - benzyna przejechane 174000. a mianowicie w czasie jazdy po prostu gaśnie mi silnik, nie daje sie odpalić ponownie od razu, tylko muszę odczekać ~ do 1 min., po tym czasie autko odpala bezproblemowo.
Zauważyłem też że jak ruszę bardziej ostrzej to jest ten sam problem.
Wymieniłem cały aparat zapłonowy, cewkę zapłonową - VW, przewody wysokiego napięcia- BERU, świece - NGK, byłem tez na komputerze i żadnych błędów nie było, wymieniłem filtr powietrza, paliwa i przeciwpyłkowy około miesiąca , lecz to nic nie pomogło i autko w czasie jazdy nadał gaśnie.
Czy może to być związane z czujnikiem położenia wału, czujnikiem spalania stukowego, może z sondą lambda lub wyczytałem że to może być przekaźnik od pompy paliwowej
Bardzo proszę o porady co to może być za przyczyną gaśnięcia silnika.
Mam problem z moim mk3 1.6,1995 r. - benzyna przejechane 174000. a mianowicie w czasie jazdy po prostu gaśnie mi silnik, nie daje sie odpalić ponownie od razu, tylko muszę odczekać ~ do 1 min., po tym czasie autko odpala bezproblemowo.
Zauważyłem też że jak ruszę bardziej ostrzej to jest ten sam problem.
Wymieniłem cały aparat zapłonowy, cewkę zapłonową - VW, przewody wysokiego napięcia- BERU, świece - NGK, byłem tez na komputerze i żadnych błędów nie było, wymieniłem filtr powietrza, paliwa i przeciwpyłkowy około miesiąca , lecz to nic nie pomogło i autko w czasie jazdy nadał gaśnie.
Czy może to być związane z czujnikiem położenia wału, czujnikiem spalania stukowego, może z sondą lambda lub wyczytałem że to może być przekaźnik od pompy paliwowej
Bardzo proszę o porady co to może być za przyczyną gaśnięcia silnika.
Ostatnio zmieniony ndz sty 20, 2008 20:21 przez szefo, łącznie zmieniany 1 raz.
Nigdy nie odkładam na jutro tego, co mogę zrobić pojutrze.
czujnik spalania stukowego występował w 2.0 wiec to nie on bo go niemasz, mógłby to być czujnik halla ale skoro piszesz że wymieniłeś cały aprat zapłonowy..., ja bym sprawdził jeszcze czujnik temp ale ewidentnie śmierdzi mi to czujnikiem halla
Mój Były mk3 na VENTO FRONCIE
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=102145&postdays=0&postorder=asc&start=0
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=102145&postdays=0&postorder=asc&start=0
norman pisze:hej szefo, moj kolo mial podobny problem tylko z passatem b4 ale u niego to byla wina alarmu fabrycznego odlaczyl alarm i wszystko ok1 a ty masz alarm??
alarmu nie posiadam, jest tylko imobilizer, byłem u elektryka w celu sprawdzenia imobilizera, ale powiedział mi ze jest wszystko z nim wporządku
[ Dodano: 20 Sty 2008 22:45 ]
Fakt wcześniej trzymał temperaturę w granicach 90 stopni a teraz wskazuje max 70-80 i do 90 wskazówka nie dochodzi, a można wiedzieć gdzie ten czujnik sie znajduje i przedział cenowyBąku pisze:czujnik spalania stukowego występował w 2.0 wiec to nie on bo go niemasz, mógłby to być czujnik halla ale skoro piszesz że wymieniłeś cały aprat zapłonowy..., ja bym sprawdził jeszcze czujnik temp ale ewidentnie śmierdzi mi to czujnikiem halla
Nigdy nie odkładam na jutro tego, co mogę zrobić pojutrze.
- Dyziu14021991
- Ma gadane
- Posty: 206
- Rejestracja: czw lis 22, 2007 18:38
- Lokalizacja: Rosnowo/Koszalin
- Kontakt:
zaopserwuj przy jakiej temp. ci gasnie mialem doczynienia z podobnym problemem w corsie i powyzej temp. 90 stopni gasl jak bylo poniezej temp. 90 to normalnie odpalal nawet w czsie jazdy potrafil z gasnac podloczylismy go do kts650 i wskazał czujnik polozenie walu korbowego ale nie moglismy uwiezyci ze to od tego zaczelismy szukac przyczyny inndziej ale bez skutku i wrocilismy do pierwszej diagnozy i okazalo sie ze to ten czujnik u ciebie moze byc ten sam problem ale nie wiem spr. przy jakiej temp. ci gasnie pozdro
[ Dodano: 20 Sty 2008 23:02 ]
a jesli chodzi ci o czujnik temp. to zaraz ci przesle o nim troche danych
i cene
[ Dodano: 20 Sty 2008 23:23 ]
mozesz mi cos wiecej napisac o tym silniczku tym np. i ile kw masz pod macha
[ Dodano: 20 Sty 2008 23:36 ]
niestety nie moge wziasc zdjecia z info tech ale jest umiejscowiony zaraz obok swiec powinien miec cztery zlacza a kosztuje w granicach od 80 do 20zl zalezy jakiej firmy POZDRO
[ Dodano: 20 Sty 2008 23:02 ]
a jesli chodzi ci o czujnik temp. to zaraz ci przesle o nim troche danych
i cene
[ Dodano: 20 Sty 2008 23:23 ]
mozesz mi cos wiecej napisac o tym silniczku tym np. i ile kw masz pod macha
[ Dodano: 20 Sty 2008 23:36 ]
niestety nie moge wziasc zdjecia z info tech ale jest umiejscowiony zaraz obok swiec powinien miec cztery zlacza a kosztuje w granicach od 80 do 20zl zalezy jakiej firmy POZDRO
RAJEK
[img]http://images30.fotosik.pl/156/d42d884289b89218.jpg[/img]
[img]http://images30.fotosik.pl/156/d42d884289b89218.jpg[/img]
U mnie kiedys gasł jak dawalem na luz. Okazalo sie ze gumowa podstawka pod wtryskiem byla juz sparciala i dostawal lewe powietrze. Brzmi banalnie, ale zawsze mozna zlapac za górna czesc wtrysku i calym posuszac. Jak zacznie nierówno pracowac to znaczy ze dostaje tamtedy lewe powietrze.
Ostatnio zmieniony pn sty 21, 2008 01:31 przez VwPiotrek, łącznie zmieniany 1 raz.
Dyziu14021991 pisze:zaopserwuj przy jakiej temp. ci gasnie mialem doczynienia z podobnym problemem w corsie i powyzej temp. 90 stopni gasl jak bylo poniezej temp. 90 to normalnie odpalal nawet w czsie jazdy potrafil z gasnac podloczylismy go do kts650 i wskazał czujnik polozenie walu korbowego ale nie moglismy uwiezyci ze to od tego zaczelismy szukac przyczyny inndziej ale bez skutku i wrocilismy do pierwszej diagnozy i okazalo sie ze to ten czujnik u ciebie moze byc ten sam problem ale nie wiem spr. przy jakiej temp. ci gasnie pozdro
[ Dodano: 20 Sty 2008 23:02 ]
a jesli chodzi ci o czujnik temp. to zaraz ci przesle o nim troche danych
i cene
[ Dodano: 20 Sty 2008 23:23 ]
mozesz mi cos wiecej napisac o tym silniczku tym np. i ile kw masz pod macha
[ Dodano: 20 Sty 2008 23:36 ]
niestety nie moge wziasc zdjecia z info tech ale jest umiejscowiony zaraz obok swiec powinien miec cztery zlacza a kosztuje w granicach od 80 do 20zl zalezy jakiej firmy POZDRO
Witam mój silniczek z tego co sprawdzałem to 1,6 z 1995 r., o mocy 55kW (75 KM ) tylko nie jestem pewien czy to jednopunkt czy wielopunkt. Bo może to być AEA, lub AEE - ten lub ten. ale stawi.ałbym bardziej na ten jednopunkt bo mam w dowodzie wpisane data pierwszej rejestracji to 28.02.2005r.
Ostatnio zmieniony ndz sty 27, 2008 20:47 przez szefo, łącznie zmieniany 2 razy.
Nigdy nie odkładam na jutro tego, co mogę zrobić pojutrze.
Ja tez mam 1.6 AEA z 95r. i ma 75 reniferow, tak jak kolega. Mi sam nie gaśnie ale jak zgasze go zanim osiagnie 90 stopni to 50% ze nie odpale. Trzeba zaczekac okolo 10 minut i jak reka odjał. niewiem! moze wilgoć! jak próbuje odpalic to nie lapie nawet, jakby wogole nie ostawał paliwa albo iskry, nie pasiadam ani alarmu ani zadnego innego zabezpieczenia oprócz fabrycznego immobilajzera.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1693571#1693571 <--SpRaWdZ tO
WSTYD TO KRAŚĆ I MIEĆ OSZPECONEGO GOLFA!!!!!
WSTYD TO KRAŚĆ I MIEĆ OSZPECONEGO GOLFA!!!!!
W moim AEE po kupieniu miałem identyczne objawy. Do tego co wymieniłeś dołożyłem jeszcze palec i kopułke. Nie wiele to dało.
Częściowo pomogła dopiero wymiana czujnika temperatury płynu w chłodnicy. Samochód nadal gasł ale przynajmniej od razu odpalał:). Zepsuty czujnik odczytywał złą temperaturę co powodowało załączanie ssania przy rozgrzanym silniku i wtedy zalewało świece i gasł. Po kilku minutach - jak podsechł odpalał jakgdyby nigdy nic...
Potem zleciłem czyszczenie przepustnicy i adaptację u elektromechanika. To załatwiło całkiem sprawę - teraz autko śmiga jak młody bóg
Może i u ciebie to samo?
pozdrawiam
Częściowo pomogła dopiero wymiana czujnika temperatury płynu w chłodnicy. Samochód nadal gasł ale przynajmniej od razu odpalał:). Zepsuty czujnik odczytywał złą temperaturę co powodowało załączanie ssania przy rozgrzanym silniku i wtedy zalewało świece i gasł. Po kilku minutach - jak podsechł odpalał jakgdyby nigdy nic...
Potem zleciłem czyszczenie przepustnicy i adaptację u elektromechanika. To załatwiło całkiem sprawę - teraz autko śmiga jak młody bóg
Może i u ciebie to samo?
pozdrawiam
Dzięki za pomoc <beer>
szefo pisze:Dyziu14021991 pisze:zaopserwuj przy jakiej temp. ci gasnie mialem doczynienia z podobnym problemem w corsie i powyzej temp. 90 stopni gasl jak bylo poniezej temp. 90 to normalnie odpalal nawet w czsie jazdy potrafil z gasnac podloczylismy go do kts650 i wskazał czujnik polozenie walu korbowego ale nie moglismy uwiezyci ze to od tego zaczelismy szukac przyczyny inndziej ale bez skutku i wrocilismy do pierwszej diagnozy i okazalo sie ze to ten czujnik u ciebie moze byc ten sam problem ale nie wiem spr. przy jakiej temp. ci gasnie pozdro
[ Dodano: 20 Sty 2008 23:02 ]
a jesli chodzi ci o czujnik temp. to zaraz ci przesle o nim troche danych
i cene
[ Dodano: 20 Sty 2008 23:23 ]
mozesz mi cos wiecej napisac o tym silniczku tym np. i ile kw masz pod macha
[ Dodano: 20 Sty 2008 23:36 ]
niestety nie moge wziasc zdjecia z info tech ale jest umiejscowiony zaraz obok swiec powinien miec cztery zlacza a kosztuje w granicach od 80 do 20zl zalezy jakiej firmy POZDRO
Witam mój silniczek z tego co sprawdzałem to 1,6 z 1995 r., o mocy 55kW (75 KM ) tylko nie jestem pewien czy to jednopunkt czy wielopunkt. Bo może to być AEA, lub AEE - ten lub ten. ale stawi.ałbym bardziej na ten jednopunkt bo mam w dowodzie wpisane data pierwszej rejestracji to 28.02.2005r.
[ Dodano: 27 Sty 2008 20:11 ]
Witam czy mógłbyś powiedzieć mi jeszcze jakiego koloru jest ten czujnik temperatury i na ile syków on jest, byłbym wdzięczny za podpowiedź. Bo w tym tygodniu wstawiam do mechanika i zobaczymy co mi powiesuselu7 pisze:W moim AEE po kupieniu miałem identyczne objawy. Do tego co wymieniłeś dołożyłem jeszcze palec i kopułke. Nie wiele to dało.
Częściowo pomogła dopiero wymiana czujnika temperatury płynu w chłodnicy. Samochód nadal gasł ale przynajmniej od razu odpalał:). Zepsuty czujnik odczytywał złą temperaturę co powodowało załączanie ssania przy rozgrzanym silniku i wtedy zalewało świece i gasł. Po kilku minutach - jak podsechł odpalał jakgdyby nigdy nic...
Potem zleciłem czyszczenie przepustnicy i adaptację u elektromechanika. To załatwiło całkiem sprawę - teraz autko śmiga jak młody bóg
Może i u ciebie to samo?
pozdrawiam
Nigdy nie odkładam na jutro tego, co mogę zrobić pojutrze.
- piekarnik-84
- LpG PoVWeR
- Posty: 113
- Rejestracja: pn lis 19, 2007 20:58
- Lokalizacja: Wałcz
- Kontakt:
twój silniczek to AEA tez mam problem jak odpale po postoju np po nocy przełaczy sie na gaz i chwile pozniej zgasze to nie ma mocnych nie odpalę musze odczekac i chodzi jak marzenieszefo pisze: Witam mój silniczek z tego co sprawdzałem to 1,6 z 1995 r., o mocy 55kW (75 KM ) tylko nie jestem pewien czy to jednopunkt czy wielopunkt. Bo może to być AEA, lub AEE - ten lub ten. ale stawi.ałbym bardziej na ten jednopunkt bo mam w dowodzie wpisane data pierwszej rejestracji to 28.02.2005r.
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=281817/]MOJE MK3...[/url]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 294 gości