Gorzej odpala po wymianie rozrządu

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Ryszardo
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 203
Rejestracja: pt cze 15, 2007 15:42
Lokalizacja: Lubuskie

Gorzej odpala po wymianie rozrządu

Post autor: Ryszardo » pn sty 28, 2008 16:58

Witam, kilka tygodni temu wymieniono kompletny rozrząd w moim Golfie TDI silnik ASV. Od tej pory wydaje mi się, że na zimnym silniku (po nocy) gorzej odpala. Muszę dłużej przytrzymać rozrusznik bo inaczej nie odpali, i przeż chwilę tak nierówno chodzi. Na ciepłym wystarczy jeden obrót wału i już pali. Świece są ok. Mechanik ponoć dobry, typowy od diesli, ale może jednak coś źle zrobił? Proszę o sugestie, co można z tym zrobić. Pozdrawiam.



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pn sty 28, 2008 17:17

Ryszardo pisze:Mechanik ponoć dobry, typowy od diesli
może od tych starszych diesli :)

trzeba sprawdzić statyczny kąt wtrysku podłączając auto pod VAG-a, grupa 000 na zablokowanych nastawach pozycja nr 2 powinna być około 49-51



Ryszardo
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 203
Rejestracja: pt cze 15, 2007 15:42
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: Ryszardo » pn sty 28, 2008 18:38

A gdyby było inaczej niż 49-51, to jak sie ustawia, trzeba coś grzebać przy silniku czy wystarczy komp?



slawo0909
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 49
Rejestracja: pn sie 07, 2006 09:11
Lokalizacja: Różan
Kontakt:

Post autor: slawo0909 » pn sty 28, 2008 21:51

Dokładnie kąt wtrysku ,czyli komp i sprawa załatwiona tak miewam bo jak by było coś mechanicznie to w ogóle raczej by nie odpalił


[b][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2611426#2611426/]Sprzedam parę części do Golfa III[/url][/b]

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pn sty 28, 2008 22:17

trzeba grzebac i kontrolowac kompem

trzeba ragulowac kółkiem na pompie, generalnie chyba trudniej niz w 1Z czy AFNie



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » pn sty 28, 2008 22:33

nie tak znow najgorzej :)


Obrazek

Obrazek

Obrazek


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » wt sty 29, 2008 10:22

Adamm pisze:nie tak znow najgorzej :)
gorzej dlatego że w AFNie sobie przestawiasz pompe podczas pracy silnika a w ASV regulujesz kółkiem i potem sprawdzasz jak jest kąt, więc jest to trochę bardziej upierdliwe, jak mniemam, choć w praktyce moze akurat się to łatwo robi ?

do tego dochodzi czasem wymiana tych śrub...



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 183 gości