Golf = Wartburg????? !!!! (silnik oczywiście)
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Golf = Wartburg????? !!!! (silnik oczywiście)
Witam!
Mam takie pytanko.... Bo ostatnio podnioslem maske u Warczyburga i moim oczom okazał sie moj silnik - 1.3 MH. Ale tak jakby troszke inny..... Wiec czy ktos by mi mogl napisac czym roznily sie silniki 1.3 golf od 1.3 Wartburg?
Mam takie pytanko.... Bo ostatnio podnioslem maske u Warczyburga i moim oczom okazał sie moj silnik - 1.3 MH. Ale tak jakby troszke inny..... Wiec czy ktos by mi mogl napisac czym roznily sie silniki 1.3 golf od 1.3 Wartburg?
Koledzy b8tz ma racje w wartburgu byl 1,3 od golfa a z polowek 1,1 pakowali do trabantow.Sam takim tramkiem 1,1 jezdzilem przez rok.Zmiany ograniczaly sie do innego gaznika,ukladu dolotu powietrza i chuba paru takich gadzetow z osprzętu.Mysle ze w wartburgu bylo tak samo.Ale wiem tyle ze tym golfem ktorego teraz mam napewno na przyspieszenie bym trampkowi rady nie dal,ale vmax ma golf wieksza.Pozdro
Był Mk2 :)
był Mk3 :)
było Vento ABF
bylo Vento AAA
TERAZ: JETTA III i Mk3 Cabrio
1Z ,ABS
był Mk3 :)
było Vento ABF
bylo Vento AAA
TERAZ: JETTA III i Mk3 Cabrio
1Z ,ABS
I udalo mi sie fotke Wartburga zalatwić Daje do porownania jeszcze silnik z 1.3 z polowki
Na moje oko to jest raczej silnik z polowki, bo aparaty zaplonowe sa takie same a u mnie w golfie jest troszke inny.... rzeczywiscie doprowadzenie powietrza jest inne i chyba gaźnik.... I pewnie na pokrywie zaworów nie ma loga VW tylko IFA
A co do trabantów, to tam byly silniki 1.1 Polo a w Wartburgach 1.3 Polo.... Chociaz na majowych wyscigach na ćwiatke mili w Rzeszowie widzialem trabanta ktory bynajmniej nie mial silika z Polo a na pewno z Golfa, zreszta ocence sami
Na moje oko to jest raczej silnik z polowki, bo aparaty zaplonowe sa takie same a u mnie w golfie jest troszke inny.... rzeczywiscie doprowadzenie powietrza jest inne i chyba gaźnik.... I pewnie na pokrywie zaworów nie ma loga VW tylko IFA
A co do trabantów, to tam byly silniki 1.1 Polo a w Wartburgach 1.3 Polo.... Chociaz na majowych wyscigach na ćwiatke mili w Rzeszowie widzialem trabanta ktory bynajmniej nie mial silika z Polo a na pewno z Golfa, zreszta ocence sami
Ja mam w moim goferku silnik identyczny jak ten w warczyburgu.I oczywiscie filtr powietrza mam na gazniku,tak jak w polo.Aparat zapłonowy identyko jak wartburg.
Ale ten trabant to zajefajny jest,ale to musi szarpac.
Ale ten trabant to zajefajny jest,ale to musi szarpac.
Był Mk2 :)
był Mk3 :)
było Vento ABF
bylo Vento AAA
TERAZ: JETTA III i Mk3 Cabrio
1Z ,ABS
był Mk3 :)
było Vento ABF
bylo Vento AAA
TERAZ: JETTA III i Mk3 Cabrio
1Z ,ABS
zgadza się.kiedyś się o to dowiadywałem,bo miałem zamiar sprawić sobie warczybrzucha z takim silniczkiemMarek 81l pisze:Koledzy b8tz ma racje w wartburgu byl 1,3 od golfa a z polowek 1,1 pakowali do trabantow.
[b]mk2 by magik[/b]
http://magikk82.w.interia.pl
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=102589&start=0
http://magikk82.w.interia.pl
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=102589&start=0
Ten trabant rzeczywiscie zajebista maszynka Bylo na ćwiartce w Rzeszowie masa aut ale publce najbardziej podobaly sie audi S2 Ozz'a (bagatela 900 KM, Bi-Tubo) oraz wlasnie ten trabancik mam troszke fotek z tych wyscigow, oraz ze Stalowej Woli, jakby ktos mial jakis serwerek to moznaby bylo je tam wrucic
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 117 gości