[mkII-turbina, numer części]

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Cinek
_
_
Posty: 1738
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

[mkII-turbina, numer części]

Post autor: Cinek » ndz sie 21, 2005 00:31

witaycie, mam zamocowaną u mnie trubafke o numerze części 3068787. czy ktoś mógłby mi więcej powiedzieć t niej ?? jakie max ciśnienie, gdzie się reguluje...co kto wie:)


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...

dukem
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 687
Rejestracja: wt lis 30, 2004 14:46

Post autor: dukem » ndz sie 21, 2005 13:22

A to jest seryjna?Wiesz sam jezdze na takim silniku i nie mam bladego pojecia jaki numer ma moja turbina...i mysle ze tak samo ma wiekszosc uzytkownikow forum...

Z tego co pamietam w mk2 td byly w sumie montowane 3 typy turbin- najslabsza w 1V, mocniejsza w JR i jeszcze jakims, a w RA i SB byla z zupelnie innym systemem chlodzenia.

Jezeli turbina jest seryjna lub jest zamiennikiem seryjnej to dane o niej znajdziesz w ksiazce serwisowej- do sciagniecia z forum.



Awatar użytkownika
Cinek
_
_
Posty: 1738
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: Cinek » ndz sie 21, 2005 20:57

właśnie o to chodzi że napewno nie jest seryjna...jest to jakiś garet, podobno z silnika 1,9, ale sterowana jest albo mechaniczne albo na stałe ustawiona, bo podciśnienia nie ma.no i coś mi w niej nie pasi, bo zaczyna ładnie pomagać dopiero ponad 3 tyś obrotów, a to stanowczo za późno :) a dziś widziałem serie gtd i turbawke miał zdecydowanie inną, mniejszą bym powiedział


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...

dukem
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 687
Rejestracja: wt lis 30, 2004 14:46

Post autor: dukem » sob sie 27, 2005 16:23

hmm...no to moze bedziesz musial w jakiejs ETCE poszukac...ja sie wogole dziwie ze tak bez problemu wieksza turbina tam dala sie zainstalowac...

jeszcze jedna sprawa z tymi obrotami- zalezy co nazywasz "ladnie pomagac" bo u mnie jest tak (w seryjnym gtd) ze przy 2200 zaczyna dzialac bo ja slychac ale dopiero gdzies przy 2800-2900 czuje sie kopa...wiec okolo 3000 tysiecy to prawie jak w seryjnym.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 130 gości