[MK5] Zakładamy xenon w MK5 na lampach Hella
Moderatorzy: QQxQ, G0 Karcio, VIP
[MK5] Zakładamy xenon w MK5 na lampach Hella
Witam wszystkich.
Na początku chciałbym przeprosić za ewentualne założenie topicu w niewłaściwym dziale ale zazwyczaj jestem bierny na forum i jak przychodzi co do czego to nie wiem gdzie napisać
Do rzeczy:
Chciałem mieć xenon w moim V. Na początku zakupiem HID`y 6000K ale w standardowych lampach były koszmarem dla innych użytkowników drogi więc po dość krótkim czasie wróciły do pudełeczka w oczekiwaniu na lepsze czasy
Zastanawiałem się na kupnem oryginałów bo jak już ktoś pojeździ na xenonie to później jazda bez jest jakaś smutna
Niestety z oryginalnymi lampami jest BIG BIG problem: kupił je szfagier do swojego V i wielkie rozczarowanie:
1. Inna wtyczka, czyli wywalamy starą i kombinujemy jak podłączyć nową(+koszty)
2. Udało się, podłączone ale lampy nie działają... Kodujemy komputer na obecność oryginalnych xenonów i... DZAłA! (+strata czasu)
3. Niestety posiadamy tylko krótkie światła bez bixenonu - okazuje się ze trzeba podciągnąć jeszcze jeden a tak właściwie to 2 kable z kokpitu ahhhhhhh.(+dalej masa rozkręcania)
4. Mamy już krótkie i długie Bi-xenonowe i największe rozczarowanie: żadnej możliwości regulacji wysokości z wewnątrz auta, powodem są silniki krokowe czy jakoś tak które sterowane mogą być tylko układem samopoziomującym, i tutaj już tragedia bo lampy muszą być ustawione baaaardzo nisko w razie gdyby wsiadło 5 osób żeby nie wypaliły oczu innym kierowcom...
5. jedyny plus lamp to dostarczone palniki 4300K które jakoś specjalnie nie odbiegają barwą od dobrych philipsów więc nie rażą aż tak.
Bardzo sie rozczarowałem i jedyne co mi pozostało to kupić jakieś lampki FK z allegro na soczewce, jednak jakoś nie powaliły mnie na ziemie ani jakością ani designem...
Przeglądając necik w poszukiwaniu czegoś znalazłem cudny zestawik produkowany przez Hellę:
ZESTAW XENON LOOK GOLF V na H7+H7
Tutaj po 900zł jedna lampa, na szczęście w deutschlandzie wyszukałem komplet nowych za 1300 PLN z 48H dostawą pod drzwi
Lampy otrzymałem błyskawicznie: są to takie same lampy jak oryginały xenon z V, te same plastiki, zaślepki: brakuje jedynie przetwornika (na który jest miejsce) oraz zamiast palnika xenon mamy miejsce na H7
Jak tylko będę miał okazję sprawdzę w jakim stopniu różni się przysłona oraz soczewka z tą w oryginałach.
Niżej link do zdjęć lamp:
zdjęcia
Zdjęcia robione telefonem, dość słabe, jak będe miał chwilkę zrobię jakieś konkretniejsze.
I jeszcze jedno: fotka na której widac mniej więcej odcięcie swiatła:
Linia
To co widać nad linia odbijało sie od maski auta.
Podsumowanie:
Plusy:
+Oryginalne lampy Hella + HID tak czy siak są tańsze od oryginałów
+Ta sama wtyczka
+Silniczki elektryczne, bezproblemowa regulacja lamp z wewnątrz auta
+Nie trzeba ciągnąc dodatkowych kabli czy programować komputer
+łatwa regulacja, a nie jak w niektorych tanich tajwańskich ze trzeba lampę wykręcać
+Nie rażą (oprócz oczywiście podczas wyjeżdżania pod górkę ale na to nie ma sposobu bo przez sekundę tak czy siak będą raziły)
Minusy
-Brak samopoziomowania oraz spryskiwaczy (do lamp za 2K PLN też ich nie dorzucają )
-Cena niestety wyższa od lampek do MK5 z allegro (jakieś 300 zeta wszystko więcej wychodzi)
-....
Jak dla mnie bardzo dobra alternatywa.
Jakby ktoś chciał kupić mogę pomóc w zamówieniu oraz dać namiary.
Pozdrawiam.
Na początku chciałbym przeprosić za ewentualne założenie topicu w niewłaściwym dziale ale zazwyczaj jestem bierny na forum i jak przychodzi co do czego to nie wiem gdzie napisać
Do rzeczy:
Chciałem mieć xenon w moim V. Na początku zakupiem HID`y 6000K ale w standardowych lampach były koszmarem dla innych użytkowników drogi więc po dość krótkim czasie wróciły do pudełeczka w oczekiwaniu na lepsze czasy
Zastanawiałem się na kupnem oryginałów bo jak już ktoś pojeździ na xenonie to później jazda bez jest jakaś smutna
Niestety z oryginalnymi lampami jest BIG BIG problem: kupił je szfagier do swojego V i wielkie rozczarowanie:
1. Inna wtyczka, czyli wywalamy starą i kombinujemy jak podłączyć nową(+koszty)
2. Udało się, podłączone ale lampy nie działają... Kodujemy komputer na obecność oryginalnych xenonów i... DZAłA! (+strata czasu)
3. Niestety posiadamy tylko krótkie światła bez bixenonu - okazuje się ze trzeba podciągnąć jeszcze jeden a tak właściwie to 2 kable z kokpitu ahhhhhhh.(+dalej masa rozkręcania)
4. Mamy już krótkie i długie Bi-xenonowe i największe rozczarowanie: żadnej możliwości regulacji wysokości z wewnątrz auta, powodem są silniki krokowe czy jakoś tak które sterowane mogą być tylko układem samopoziomującym, i tutaj już tragedia bo lampy muszą być ustawione baaaardzo nisko w razie gdyby wsiadło 5 osób żeby nie wypaliły oczu innym kierowcom...
5. jedyny plus lamp to dostarczone palniki 4300K które jakoś specjalnie nie odbiegają barwą od dobrych philipsów więc nie rażą aż tak.
Bardzo sie rozczarowałem i jedyne co mi pozostało to kupić jakieś lampki FK z allegro na soczewce, jednak jakoś nie powaliły mnie na ziemie ani jakością ani designem...
Przeglądając necik w poszukiwaniu czegoś znalazłem cudny zestawik produkowany przez Hellę:
ZESTAW XENON LOOK GOLF V na H7+H7
Tutaj po 900zł jedna lampa, na szczęście w deutschlandzie wyszukałem komplet nowych za 1300 PLN z 48H dostawą pod drzwi
Lampy otrzymałem błyskawicznie: są to takie same lampy jak oryginały xenon z V, te same plastiki, zaślepki: brakuje jedynie przetwornika (na który jest miejsce) oraz zamiast palnika xenon mamy miejsce na H7
Jak tylko będę miał okazję sprawdzę w jakim stopniu różni się przysłona oraz soczewka z tą w oryginałach.
Niżej link do zdjęć lamp:
zdjęcia
Zdjęcia robione telefonem, dość słabe, jak będe miał chwilkę zrobię jakieś konkretniejsze.
I jeszcze jedno: fotka na której widac mniej więcej odcięcie swiatła:
Linia
To co widać nad linia odbijało sie od maski auta.
Podsumowanie:
Plusy:
+Oryginalne lampy Hella + HID tak czy siak są tańsze od oryginałów
+Ta sama wtyczka
+Silniczki elektryczne, bezproblemowa regulacja lamp z wewnątrz auta
+Nie trzeba ciągnąc dodatkowych kabli czy programować komputer
+łatwa regulacja, a nie jak w niektorych tanich tajwańskich ze trzeba lampę wykręcać
+Nie rażą (oprócz oczywiście podczas wyjeżdżania pod górkę ale na to nie ma sposobu bo przez sekundę tak czy siak będą raziły)
Minusy
-Brak samopoziomowania oraz spryskiwaczy (do lamp za 2K PLN też ich nie dorzucają )
-Cena niestety wyższa od lampek do MK5 z allegro (jakieś 300 zeta wszystko więcej wychodzi)
-....
Jak dla mnie bardzo dobra alternatywa.
Jakby ktoś chciał kupić mogę pomóc w zamówieniu oraz dać namiary.
Pozdrawiam.
mam tak samo zrobione, tyle ze w mkIV z lampkami hella celis i rowniez jestem bardzo zadowolony, wysokosc raz tylko ustawilem od momentu zalozenia i jezdzac juz ponad rok nigdy nikt mi nie blysna, soczewka ma swietna przeslone swiatlo/cien
a w momencie jak wsiadzie wiecej osob + bagaz pokretelko wewnatrz auta idzie w dol i mamy po problemie
pozdrawiam
a w momencie jak wsiadzie wiecej osob + bagaz pokretelko wewnatrz auta idzie w dol i mamy po problemie
pozdrawiam
- 1986bartek
- Użytkownik
- Posty: 410
- Rejestracja: wt wrz 05, 2006 20:34
- Lokalizacja: Kalisz/Poznań
- Kontakt:
no to powiem kolego ze kiepsko sie wystarałeś co do tych xenonow no i zreszta widac po zdjeciach ze soczewka nie jest przystosowana do palnika xenonowego uwiez mi ju zkilka kompletów przerobiłem w roznych autach i widac czy jest to orginał czy H7 dobra do rzeczy tez mam golf 5 i tez u siebie zakładałem bi-xenon a wiec nie wiem w czym miałes problem
1 sprawa to trzeba miec inne kostki i tu zgoda - mały problem 2. nie trzeba ciagnac zadnego kabla do bi xenonu tylko wystarczy w lampie wpiac sie pod + długich a reszta do klapki 3 silniczki tak samo sie podlacza jak normalne wszystko da sie zaadoptowac 4 no i przekodowanie kompa nie mam zdjec bo nie zrobiłem jak swieca lampy ale z 15 metrów na garazu widac linie tak szczegołowa ze widac linie o grubisci 2 cm a u ciebie na zdjeciu widac tylko skupiony punkt i i to jest problem bo walis nie spolerowana soczekoa prosto przed siebie a nie na boki tez a co do lamp to moze wygladaja tak samo ale nie wsadził bym czegos takiego bo jak sie miało doczynienia z orginalnym kompletem hella golf 5 to juz no nic innego sie nie zamieni - wystarczy poszukac ja za swoj komplet z 2005 roku stan idealny i palniki 4300 kupiłem za 1400 zł z przesyłka - poprostu trzebe wiedziec gdzie kupować - pozdrawiam wszystkich
1 sprawa to trzeba miec inne kostki i tu zgoda - mały problem 2. nie trzeba ciagnac zadnego kabla do bi xenonu tylko wystarczy w lampie wpiac sie pod + długich a reszta do klapki 3 silniczki tak samo sie podlacza jak normalne wszystko da sie zaadoptowac 4 no i przekodowanie kompa nie mam zdjec bo nie zrobiłem jak swieca lampy ale z 15 metrów na garazu widac linie tak szczegołowa ze widac linie o grubisci 2 cm a u ciebie na zdjeciu widac tylko skupiony punkt i i to jest problem bo walis nie spolerowana soczekoa prosto przed siebie a nie na boki tez a co do lamp to moze wygladaja tak samo ale nie wsadził bym czegos takiego bo jak sie miało doczynienia z orginalnym kompletem hella golf 5 to juz no nic innego sie nie zamieni - wystarczy poszukac ja za swoj komplet z 2005 roku stan idealny i palniki 4300 kupiłem za 1400 zł z przesyłka - poprostu trzebe wiedziec gdzie kupować - pozdrawiam wszystkich
[img]http://www.vwgolf.waw.pl/forum/images/signatures/164263427247e6136cded25.jpg[/img]
uhhhh zabolało chłopie
Bardzo chciałbym żeby podłączenie oryginałów było takie proste jak prosto to opisujesz.
1. O którym zdjęciu na którym widać punkt mówisz ?
to ?
Zdjecie
zdjęcie z telefonu, ciężko było by mi sfotografować to tak aby wyglądało tak jak w rzeczywistości :/
2. Co rozumiesz mówiąc "nie na boki" ? wiem że zdjęcia są słabe ale umieszczam je po to żeby ktoś miał mniej więcej wizję całokształtu.
Nie mam narazie czasu ich dokładnie ustawić gdzieś u jakiegoś dobrego mechanika ale na zdjęciu niżej jakoś nie widzę problemu z rozchodzeniem się światła na boki
ZDJECIE
3. Linia 2 cm ? Za niedługo będę miał okazje porównać moje światełka oraz oryginały z V. Wszystko będzie udokumentowane Dam szwagrowi namiar na Ciebie jak będziesz kiedyś miał chwilkę wytłumaczysz co i jak żeby mu to działało poprawnie.
4. Znajomy u którego kupowałem już xenon do mk4 oraz "robiony" do e36 proponował mi nowe za 1600 ale jako że sprawa regulacji itp nie była rozstrzygnięta zdecydowałem się na to co zrobiłem
Nigdzie nie porównałem moich lamp do oryginałów, nazwałem to poprostu "alternatywą" dla tych którzy niestety nie są aż tak w temacie a chcieli by chociaż w jakimś stopniu zbliżyć się do oryginału. Zapewniam Cię ze 85% lampy jest tym samym produktem który Ty masz w oryginałach ale niestety lampa przewidziana pod H7 musi czymś sie różnic od lampy zaprojektowanej dla xenonu.
Milego wekendu wszystkim.
Pozdro pa
Bardzo chciałbym żeby podłączenie oryginałów było takie proste jak prosto to opisujesz.
1. O którym zdjęciu na którym widać punkt mówisz ?
to ?
Zdjecie
zdjęcie z telefonu, ciężko było by mi sfotografować to tak aby wyglądało tak jak w rzeczywistości :/
2. Co rozumiesz mówiąc "nie na boki" ? wiem że zdjęcia są słabe ale umieszczam je po to żeby ktoś miał mniej więcej wizję całokształtu.
Nie mam narazie czasu ich dokładnie ustawić gdzieś u jakiegoś dobrego mechanika ale na zdjęciu niżej jakoś nie widzę problemu z rozchodzeniem się światła na boki
ZDJECIE
3. Linia 2 cm ? Za niedługo będę miał okazje porównać moje światełka oraz oryginały z V. Wszystko będzie udokumentowane Dam szwagrowi namiar na Ciebie jak będziesz kiedyś miał chwilkę wytłumaczysz co i jak żeby mu to działało poprawnie.
4. Znajomy u którego kupowałem już xenon do mk4 oraz "robiony" do e36 proponował mi nowe za 1600 ale jako że sprawa regulacji itp nie była rozstrzygnięta zdecydowałem się na to co zrobiłem
Nigdzie nie porównałem moich lamp do oryginałów, nazwałem to poprostu "alternatywą" dla tych którzy niestety nie są aż tak w temacie a chcieli by chociaż w jakimś stopniu zbliżyć się do oryginału. Zapewniam Cię ze 85% lampy jest tym samym produktem który Ty masz w oryginałach ale niestety lampa przewidziana pod H7 musi czymś sie różnic od lampy zaprojektowanej dla xenonu.
Milego wekendu wszystkim.
Pozdro pa
No sorki kolego jak ci sie zrobiło przykro ale taka jest prawda zrobiłem to przez 2 godziny bo sie przygotowałem do lekcji
a co do swiecenia to taka prawda zdjecia nie kłamia
wiesz robiłem to w kilku samochodach i wiem jak to sie je i potrafie rozruznic co jest orginał a co nie zrobie ci zdjecie swojego swiecenia to zobaczysz jaka jest roznica bo widze ze nie wiesz jeszcze
tak i chodzi o to zdjecie
a co do swiecenia to taka prawda zdjecia nie kłamia
wiesz robiłem to w kilku samochodach i wiem jak to sie je i potrafie rozruznic co jest orginał a co nie zrobie ci zdjecie swojego swiecenia to zobaczysz jaka jest roznica bo widze ze nie wiesz jeszcze
tak i chodzi o to zdjecie
Ostatnio zmieniony sob sty 26, 2008 19:31 przez jabstone, łącznie zmieniany 1 raz.
[img]http://www.vwgolf.waw.pl/forum/images/signatures/164263427247e6136cded25.jpg[/img]
Witam.
Na wstępie: wybacz wylewność ale mam dziś bardzo ciężki łeb i na bok odstawiam kurtuazyjne wypowiedzi.
Po pierwsze przykro mi tylko i wyłącznie dlatego że za słabo przygotowujesz się do lekcji i później wychodzą takie właśnie niejasności.
Forum stworzone jest do tego aby wymieniać swoje doświadczenia, pomysły i poglądy. Każdy kolejny post w którym opisane są jakiekolwiek modyfikacje naszych aut
przyczynia się do rozwoju naszej "społeczności golfiarzy". Nie mówię że krytyka jest zła, ale widocznie już na starcie nie rozumiesz przekazu mojego topicu.
Szczerze, denerwuje mnie takie podejście dlatego że czarno na białym (a raczej na niebieskim ,hehe) napisane jest że NIE POSIADAM LAMP ORYGINALNYCH I ŻE JEST TO LAMPA PRZEROBIONA.
Niezmiernie cieszę się że u Ciebie świecą bardzo ładnie na "garażu" i że widzisz 2 centymetrową linię, i że wiesz co i jak się je: bo kupiłeś 100% XENON do golfa V, zaprojektowany z myślą o V
wyprodukowany z myślą o V i założony w V uhhhhhhhhh
Piszesz kolego "nie wiem z czym miałeś problem" przeczytaj jeszcze raz i zauważ że to nie ja mam problem tylko ktoś z mojej rodziny.
Piszę dalej: mogłem wydać 1600 na oryginał ale wydałem 1300 na jakąś podróbę totalny shit, dlaczego ? Bo mam totalnie daleko daleko daleko gdzieś beznadziejną barwę światła 4300K, bo miałem palniki i przetwornice to dlaczego ich nie wykorzystać ?
W dodatku o barwie której kolor cieszy moje oko. Zrobiłem coś sam, i pomimo tego że jest to na prawdę prosta sprawa, z efektu jestem zadowolony i dlatego chciałem podzielić się tym z innymi.
Wracając do 2 centymetrowej lini: jeździłem golfem z oryginałem i uwierz jadąc 60km/h po naszych piekielnie gładkich jak blacha drogach zapominasz totalnie ile cm ma ta linia i po prostu cieszysz sie ksenonem.
Masz założony oryginał VW , masz HID`a w soczewce czy po prostu HID`a w lampie oryginalnej bez soczewki wystarczy że machnie nam niebieski pan lizakiem skapnie się że nie mamy sprysków ani poziomowania i tak Tobie jak Mi leci dowodzik!
Mam soczewkę i wiem że rażę dużo mniej niż kiedy miałem założony palnik xenonowy do normalnego klosza, o to mi chodziło.
Proszę nie pisz że można "rozruznic" oryginał bo oryginał widać z kilometra i nawet moja dziewczyna widzi hehe.
BTW: Widzę że masz 2.0 Tdi nie bierze czasem troszeczkę oleju ?
Zerknij sobie:
Golfer 2.0 TDi sportline
Golfer szwagra, kupiony jako sportline i przemacherowany na GTi, tylko te felgi trochę bolą ale generalnie też chciałbym coś takiego uzyskać. Mam już zderzak tył ten dół od GTi i progi tylko jeszcze zderzak na przód, ma ktoś może namiary na jakiś w normalnej cenie ? Byłbym wdzięczny
Ps: ciekawostka, właśnie przyjechał mój brat który wczoraj wieczorem testował ksenony, złapała go policja miał 84km/h w zabudowanym Lampy jak narazie świecą w kosmos i niebieski ani się nie zapytał czy lampy oryginał heheheheheheh i jak ktoś tak mało "ambitny" w sprawach xenonowych ma ci zabrać dowód. Gorzej jak się trafi mądrzejszy Brat utargował na 100PLN i niestety 6pkt :/
Na wstępie: wybacz wylewność ale mam dziś bardzo ciężki łeb i na bok odstawiam kurtuazyjne wypowiedzi.
Po pierwsze przykro mi tylko i wyłącznie dlatego że za słabo przygotowujesz się do lekcji i później wychodzą takie właśnie niejasności.
Forum stworzone jest do tego aby wymieniać swoje doświadczenia, pomysły i poglądy. Każdy kolejny post w którym opisane są jakiekolwiek modyfikacje naszych aut
przyczynia się do rozwoju naszej "społeczności golfiarzy". Nie mówię że krytyka jest zła, ale widocznie już na starcie nie rozumiesz przekazu mojego topicu.
Szczerze, denerwuje mnie takie podejście dlatego że czarno na białym (a raczej na niebieskim ,hehe) napisane jest że NIE POSIADAM LAMP ORYGINALNYCH I ŻE JEST TO LAMPA PRZEROBIONA.
Niezmiernie cieszę się że u Ciebie świecą bardzo ładnie na "garażu" i że widzisz 2 centymetrową linię, i że wiesz co i jak się je: bo kupiłeś 100% XENON do golfa V, zaprojektowany z myślą o V
wyprodukowany z myślą o V i założony w V uhhhhhhhhh
Piszesz kolego "nie wiem z czym miałeś problem" przeczytaj jeszcze raz i zauważ że to nie ja mam problem tylko ktoś z mojej rodziny.
Piszę dalej: mogłem wydać 1600 na oryginał ale wydałem 1300 na jakąś podróbę totalny shit, dlaczego ? Bo mam totalnie daleko daleko daleko gdzieś beznadziejną barwę światła 4300K, bo miałem palniki i przetwornice to dlaczego ich nie wykorzystać ?
W dodatku o barwie której kolor cieszy moje oko. Zrobiłem coś sam, i pomimo tego że jest to na prawdę prosta sprawa, z efektu jestem zadowolony i dlatego chciałem podzielić się tym z innymi.
Wracając do 2 centymetrowej lini: jeździłem golfem z oryginałem i uwierz jadąc 60km/h po naszych piekielnie gładkich jak blacha drogach zapominasz totalnie ile cm ma ta linia i po prostu cieszysz sie ksenonem.
Masz założony oryginał VW , masz HID`a w soczewce czy po prostu HID`a w lampie oryginalnej bez soczewki wystarczy że machnie nam niebieski pan lizakiem skapnie się że nie mamy sprysków ani poziomowania i tak Tobie jak Mi leci dowodzik!
Mam soczewkę i wiem że rażę dużo mniej niż kiedy miałem założony palnik xenonowy do normalnego klosza, o to mi chodziło.
Proszę nie pisz że można "rozruznic" oryginał bo oryginał widać z kilometra i nawet moja dziewczyna widzi hehe.
BTW: Widzę że masz 2.0 Tdi nie bierze czasem troszeczkę oleju ?
Zerknij sobie:
Golfer 2.0 TDi sportline
Golfer szwagra, kupiony jako sportline i przemacherowany na GTi, tylko te felgi trochę bolą ale generalnie też chciałbym coś takiego uzyskać. Mam już zderzak tył ten dół od GTi i progi tylko jeszcze zderzak na przód, ma ktoś może namiary na jakiś w normalnej cenie ? Byłbym wdzięczny
Ps: ciekawostka, właśnie przyjechał mój brat który wczoraj wieczorem testował ksenony, złapała go policja miał 84km/h w zabudowanym Lampy jak narazie świecą w kosmos i niebieski ani się nie zapytał czy lampy oryginał heheheheheheh i jak ktoś tak mało "ambitny" w sprawach xenonowych ma ci zabrać dowód. Gorzej jak się trafi mądrzejszy Brat utargował na 100PLN i niestety 6pkt :/
Ostatnio zmieniony ndz sty 27, 2008 15:25 przez emstar, łącznie zmieniany 1 raz.
to srebne SportLine 2.0 to juz widziełm na allegro jak był do sprzedania -
i nie denrwuj sie tak ja tylko napisałem ze nie trzeba cignąć zadnych przewodów zeby załozyc bi-xenon i napisałem jeszcze ze soczewki od H7 nie sa przystosowane pod palnik xenonowy a ty juz piszesz ze jakis komentarz z mojej strony no super ze sobie tak srobiłes i napisałem ja zrobiłem to inaczej i tak dopisałem nie ma co sie złoscic aha a propo przedniego zderzaka GTI to poszukaj przedniego wzmocnienia od GTI bo od TDI nie pasuje
[ Dodano: Nie Sty 27, 2008 16:43 ]
a co do oleju " to czemu ma brac " bo nie rozumniem??
i nie denrwuj sie tak ja tylko napisałem ze nie trzeba cignąć zadnych przewodów zeby załozyc bi-xenon i napisałem jeszcze ze soczewki od H7 nie sa przystosowane pod palnik xenonowy a ty juz piszesz ze jakis komentarz z mojej strony no super ze sobie tak srobiłes i napisałem ja zrobiłem to inaczej i tak dopisałem nie ma co sie złoscic aha a propo przedniego zderzaka GTI to poszukaj przedniego wzmocnienia od GTI bo od TDI nie pasuje
[ Dodano: Nie Sty 27, 2008 16:43 ]
a co do oleju " to czemu ma brac " bo nie rozumniem??
[img]http://www.vwgolf.waw.pl/forum/images/signatures/164263427247e6136cded25.jpg[/img]
hej, nie denerwuje się tylko chciałem żebyś w końcu "zrozumiał" że nie porównuję moich lamp do oryginałów. Wszystko ok Na kacu to pisałem dlatego tak bezpośrednio
Co do srebrzaka: szwagier jest za granica i jak był na świętach chciał sprzedać bo planuje zakup czegoś 4x4 też od VW ale zainteresowanie małe. Dziwne bo autko z polskiego salonu i nie tłuczone (no może poza polskimi drogami ale tego uniknąć się nie da ) Cena ok w porowaniu do sprowadzanych bo jako tako 2.0 tdi w polsce stosunkowo ograniczona liczba.
Olej ? zaświecił kilka razy jak nadchodził czas wymiany, czyli pewnie gdzieś trochę go spali.
Taki urok tego silnika, już czytałem na forum, ale ponoć nie każdy.
O zderzaku wiem że trzeba dokupić jeszcze ten plastik podspodem, dlatego tez zostawiam to na koniec jako ciutkę większy wydatek. Na allegro wybór mały a za wybrakowane cenią po 700albo 800 zł... Mam nadzieje ze na wiosnę już bedzie look GTi.
Co do srebrzaka: szwagier jest za granica i jak był na świętach chciał sprzedać bo planuje zakup czegoś 4x4 też od VW ale zainteresowanie małe. Dziwne bo autko z polskiego salonu i nie tłuczone (no może poza polskimi drogami ale tego uniknąć się nie da ) Cena ok w porowaniu do sprowadzanych bo jako tako 2.0 tdi w polsce stosunkowo ograniczona liczba.
Olej ? zaświecił kilka razy jak nadchodził czas wymiany, czyli pewnie gdzieś trochę go spali.
Taki urok tego silnika, już czytałem na forum, ale ponoć nie każdy.
O zderzaku wiem że trzeba dokupić jeszcze ten plastik podspodem, dlatego tez zostawiam to na koniec jako ciutkę większy wydatek. Na allegro wybór mały a za wybrakowane cenią po 700albo 800 zł... Mam nadzieje ze na wiosnę już bedzie look GTi.
jasne rozumniem
a co do pakietu GTI to ja tez swojgo ubrałem i nie wymieniałem wzmocnienia
tylko nie było jeszcze xenon
http://www.vwgolf.waw.pl/galeria/GALERIA_VW/
a co do pakietu GTI to ja tez swojgo ubrałem i nie wymieniałem wzmocnienia
tylko nie było jeszcze xenon
http://www.vwgolf.waw.pl/galeria/GALERIA_VW/
[img]http://www.vwgolf.waw.pl/forum/images/signatures/164263427247e6136cded25.jpg[/img]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 57 gości