Witam
poszukując silnika do mojej padlinki trafiłem na paska z silnikiem 1Y(1,9 cm3)
czy może ktoś ma pojęcie na jaką skalę przeróbki by mnie czekały
chodzi niezle więc się zastanawiam czy warto zawracać sobie nim głowę
Pozdrawiam
silnik 1Y za JP
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
więc tak proponuję wiązeczkę elktryczną silnika, bo ja w modelu 96r. mam inny przekaźnik, ale w model 94 widziałem podobny jak był w golfiku mk2. chłodnica? nie kojarzę czy jest większa. Trzeba by stanąć obok i podumać... skrzynia biegów?? pewnie są inne przełożenia. co do podwieszenia silnika to podejrzewam że to samo ale musiałbym popatrzeć w ETKA. Miałem 1,6 GTD teraz mam 3 1,9D i naprawdę jestem zadowolony, brak czasem tej turbinki przy wyprzedzaniu, ale w sumie nawet się to porusza żwawo i max. wzrosło, zuzycie pliwa- o dziwo spadło
Ja proponuje wrzucić 1.9TD albo lepiej 1.6TDI z MK II.
Michnik nie wiem czy na 1,9 TD to on za cienki nie jest te mój MkII
a znowu w innym poście ktoś mi pisał zeby unikać TDI bo
to podobno kosztowna jednostka jak coś nawali. Najlepszym kompromisem
będzie chyba 1,6TD (JR lub SB) tylko gdzie go dopaść?
Pozdro
Michnik nie wiem czy na 1,9 TD to on za cienki nie jest te mój MkII
a znowu w innym poście ktoś mi pisał zeby unikać TDI bo
to podobno kosztowna jednostka jak coś nawali. Najlepszym kompromisem
będzie chyba 1,6TD (JR lub SB) tylko gdzie go dopaść?
Pozdro
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 339 gości