Czy to termostat przed nagrzewnicą ??

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
virilitas
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: śr sty 23, 2008 11:34
Kontakt:

Czy to termostat przed nagrzewnicą ??

Post autor: virilitas » czw sty 24, 2008 22:30

Witam i mam do was pytanie! Co to jest: Termostat czy trójnik! Zlokalizowane jest to przed wejściem do nagrzewnicy! POZDRAWIAM :kac:
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony czw sty 24, 2008 22:34 przez virilitas, łącznie zmieniany 2 razy.


Jetta - naprawa po spaleniu!

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » czw sty 24, 2008 22:34

tak, często się psuje (wtedy zimno w aucie), mozna go wywalić łącząc obydwa weże prosto do nagrzewnicy, MK3 go nie mają już, w zasadzie niepotrzebny, powoduje że póki silnik zimny nie puszcza wody na nagrzewnicę ( jeśli sprawny)


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
virilitas
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: śr sty 23, 2008 11:34
Kontakt:

Post autor: virilitas » czw sty 24, 2008 22:59

A ten trzeci cieniutki co z nim??


Jetta - naprawa po spaleniu!

Awatar użytkownika
virilitas
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: śr sty 23, 2008 11:34
Kontakt:

Post autor: virilitas » pt sty 25, 2008 00:01

Dzięki wszystkim! Jutro zabieram się do pracy! Aha jeszcze jedna rzecz jakiej średnicy jest ta rurka i jakiej długości! Nie musiał bym mierzyć tylko bezpośrednio poszedłbym do sklepu! POZDRAWIAM :grin:


Jetta - naprawa po spaleniu!

maniek128
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 198
Rejestracja: śr gru 01, 2004 17:57
Lokalizacja: Łódź

Post autor: maniek128 » pt sty 25, 2008 00:13

Witam jeśli ten element jest plastikowy to nie jest to termostat, termostat ma aluminiową obudowe ,a to jest zaworek zwrotny w jedną puszcza a w drugą nie. występuje on w parze z termostatem.



Awatar użytkownika
virilitas
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: śr sty 23, 2008 11:34
Kontakt:

Post autor: virilitas » pt sty 25, 2008 00:30

Ten jest aluminiowy!


Jetta - naprawa po spaleniu!

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 102 gości