Zaworek N75

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Gadi Jarek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: czw sty 24, 2008 14:29
Lokalizacja: Oleśnica

Zaworek N75

Post autor: Gadi Jarek » czw sty 24, 2008 14:32

Panowie miałem spadki mocy przy 3000 obr silnik tracił siłę i komputer wpadał w tryb awaryjny , po wymianie N75 przez 2 tygodnie wszystko grało jak trzeba . Po dwóch tygodznich znów padł ten sam zawór ( nówka oryginał ) . Pytanie co to możę być ? Obecnie mam nowy zamontowany.Zastanawiam się czy miałem pecha i kupiłem już jakiś felerny czy poprostu coś mi ten zawór przepala , prosze o pomoc :green_fuck:



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » czw sty 24, 2008 20:07

a masz pewnosc ze to zawor teraz siadl? sprawdziles wezyki i reszte?


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

PiotrusVW
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 319
Rejestracja: śr kwie 25, 2007 12:47
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: PiotrusVW » czw sty 24, 2008 20:32

własnie wężyki dobrze sprawdz...nie musi byc koniecznie zaworek walniety


[url=http://img197.imageshack.us/my.php?image=golf1.jpg][img]http://img197.imageshack.us/img197/6116/golf1.th.jpg[/img][/url]

Gadi Jarek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: czw sty 24, 2008 14:29
Lokalizacja: Oleśnica

zaworek N75

Post autor: Gadi Jarek » pt sty 25, 2008 07:16

Adamm pisze:a masz pewnosc ze to zawor teraz siadl? sprawdziles wezyki i reszte?
Dzisiaj sprawdzę ten nowy , natomiast pierwszy który wymieniłem po podłączeniu 12 V nie tykał , drugi zanim zamontowałem tykał , a teraz po wymianie tez nie tyka . Dzisiaj rano komputer odrazu przy 3000 obr wchodzi na 4 biegu w tryb awaryjny , sprawdzę czy zaworek nowy działa a jeśli tak czy dostaje prąd , gdzieś około 10 00 . Co wyjdzie dam znać sprawdzę również przewody pzdr
Ostatnio zmieniony pt sty 25, 2008 07:18 przez Gadi Jarek, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » pt sty 25, 2008 11:01

moj nie tyka a dziala prawidlowo, tykanie nie jest wyznacznikiem dzialania


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Gadi Jarek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: czw sty 24, 2008 14:29
Lokalizacja: Oleśnica

Post autor: Gadi Jarek » pt sty 25, 2008 11:51

[Więć tak przy podaniu z akumulatora zawoerk N75 tyka , ten nowy też , natomiast napięcie jakie dostaje na kablu to 6 V pytanie jakie powinno być skoro zaworek jest 12 V



Awatar użytkownika
Hz
cS 1.6 STEAM...
cS 1.6 STEAM...
Posty: 1122
Rejestracja: pt cze 01, 2007 17:25
Lokalizacja: SL !
Kontakt:

Post autor: Hz » pt sty 25, 2008 11:52

Mój ma problem ale przy 1,8 - 2,2 z mocą ledwo ledwo przyspiesza muszę go dać pod Vago :) Tobie też propnuje ;D


5.03.2012-17.08.2013 Było moje teraz ma innego właściela
Obrazek
Passat B5FL AVF+ By Hz!

arturo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 314
Rejestracja: pn mar 26, 2007 01:11
Lokalizacja: Podlaskie
Kontakt:

Post autor: arturo » sob sty 26, 2008 18:57

Gadi Jarek,
Powiem tak:
Napisz jaki masz silnik!
Jeżeli masz silnik TDI z turbiną VNT to oba zaworki masz dobre a problem leży w zapieczonych kierownicach turbiny!
Jak to sprawdzić ? a no VAG-iem oczywiście.
Blok 011 na basic settings i patrzysz na sztange (powinno ją wciągać i puszczać)



Awatar użytkownika
micky
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 865
Rejestracja: ndz wrz 18, 2005 20:17
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: micky » ndz sty 27, 2008 02:43

na poczatek radze sprawdzic wezyki, gdzies bedziesz mial nieszczelnosc i juz bedzie blad, pozniej dopiero daj go na Vaga, zloguj, zrob diagnoze dynamiczna i bedzie mozna cos wiecej powiedziec



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 79 gości