kilka pytań odnośnie G 60
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
kilka pytań odnośnie G 60
1 ile to pali?? ale tak poważnie....
2 czy naprawa takiego kompresora jest droga?
3 jak można skutecznie sprawdzić czy kompresor nie nawala albo za niedługo nie nawali??
4 co trzeba robić podczas eksploatacji poza tym że musi olej nabrać odpowiedniej temp i puzniej ostygnąć po ostrzejszej jeździe?
wszystkie te z pozoru głupie pytania zadaje ponieważ interesuje mnie corrado G 60.. ale niechce sie naciąć... jak jeszcze sie mi jakie pytanie przypomni to napisze z góry dzięki
2 czy naprawa takiego kompresora jest droga?
3 jak można skutecznie sprawdzić czy kompresor nie nawala albo za niedługo nie nawali??
4 co trzeba robić podczas eksploatacji poza tym że musi olej nabrać odpowiedniej temp i puzniej ostygnąć po ostrzejszej jeździe?
wszystkie te z pozoru głupie pytania zadaje ponieważ interesuje mnie corrado G 60.. ale niechce sie naciąć... jak jeszcze sie mi jakie pytanie przypomni to napisze z góry dzięki
Nie ważne przy czym stoisz ważne jak tym jeździsz!
Corrado 1.8 16V
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=186657
[img]http://img505.imageshack.us/img505/8170/43464200gu6.gif[/img]
Corrado 1.8 16V
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=186657
[img]http://img505.imageshack.us/img505/8170/43464200gu6.gif[/img]
Ad1. tyle ile mu nawciskasz, ja w moim corrado mialem 7/12 trasa/miasto
Ad2. i tak i nie, jesli kompresor nie ma uszkodzen to wymiana wszystkich elementow eksploatacyjnych (simmery, lozyksa, listwy) to koszt ok. 500-600pln raz na 2-3lata, jesli kompresor ma uszczerbki to kup sobie taki bez, koszt od 1900-2500pln i spokoj do konca.
Ad3. rozebrac, puknac foty, zamiescic na forum
Ad4. To z tym olejem to generalnie tyczy sie kazdego doladowanego silnika i nie chodzi o kompresor a o panewki
Ad2. i tak i nie, jesli kompresor nie ma uszkodzen to wymiana wszystkich elementow eksploatacyjnych (simmery, lozyksa, listwy) to koszt ok. 500-600pln raz na 2-3lata, jesli kompresor ma uszczerbki to kup sobie taki bez, koszt od 1900-2500pln i spokoj do konca.
Ad3. rozebrac, puknac foty, zamiescic na forum
Ad4. To z tym olejem to generalnie tyczy sie kazdego doladowanego silnika i nie chodzi o kompresor a o panewki
LA6V mk1 GTI Pirelli G60 :: bylo
LC5U Corrado VR6 :: jest
LC5U Corrado VR6 :: jest
nie rozumie...... bez kompresora ?????nezzo pisze:esli kompresor nie ma uszkodzen to wymiana wszystkich elementow eksploatacyjnych (simmery, lozyksa, listwy) to koszt ok. 500-600pln raz na 2-3lata, jesli kompresor ma uszczerbki to kup sobie taki bez, koszt od 1900-2500pln i spokoj do konca.
Nie ważne przy czym stoisz ważne jak tym jeździsz!
Corrado 1.8 16V
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=186657
[img]http://img505.imageshack.us/img505/8170/43464200gu6.gif[/img]
Corrado 1.8 16V
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=186657
[img]http://img505.imageshack.us/img505/8170/43464200gu6.gif[/img]
wapniak6, bez uszczerbku.nie rozumie...... bez kompresora ?????
Golf 2 1.6D - sama frajda, Golf 1.8GL AAM - niezawodny
Passat B5 1.9 AHH 0.216 GT1749V/VA ECU 012AH
Corrado G60+ 205Ps 267Nm
A4 B6 1.9 TDi Avant Quattro x2
A8 D3 4.2 TDi BVN Quattro
Passat B5 1.9 AHH 0.216 GT1749V/VA ECU 012AH
Corrado G60+ 205Ps 267Nm
A4 B6 1.9 TDi Avant Quattro x2
A8 D3 4.2 TDi BVN Quattro
Nie tylko on ma czescibadd pisze:Ma dokladnie wszystko do kompresorków.
Golf 2 1.6D - sama frajda, Golf 1.8GL AAM - niezawodny
Passat B5 1.9 AHH 0.216 GT1749V/VA ECU 012AH
Corrado G60+ 205Ps 267Nm
A4 B6 1.9 TDi Avant Quattro x2
A8 D3 4.2 TDi BVN Quattro
Passat B5 1.9 AHH 0.216 GT1749V/VA ECU 012AH
Corrado G60+ 205Ps 267Nm
A4 B6 1.9 TDi Avant Quattro x2
A8 D3 4.2 TDi BVN Quattro
ale powiedzcie czy ma naprawdę takiego kopa jak wszyscy mówią?lepiej sie spisuje jak 20 16v?... a instalacja gazowa wchodzi w gre?
Nie ważne przy czym stoisz ważne jak tym jeździsz!
Corrado 1.8 16V
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=186657
[img]http://img505.imageshack.us/img505/8170/43464200gu6.gif[/img]
Corrado 1.8 16V
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=186657
[img]http://img505.imageshack.us/img505/8170/43464200gu6.gif[/img]
no właśnie wiem bo 16v to musi być sekwencja i dalej nie pracuje tak jak powinien wiem bo znam takiego co ma w calibrze instalacje (tylko płakać) a czy instalacja gazowa ma wpływ na żywotność kompresora?
Nie ważne przy czym stoisz ważne jak tym jeździsz!
Corrado 1.8 16V
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=186657
[img]http://img505.imageshack.us/img505/8170/43464200gu6.gif[/img]
Corrado 1.8 16V
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=186657
[img]http://img505.imageshack.us/img505/8170/43464200gu6.gif[/img]
Lekko mylisz pojecia, cali 16V ma inny system sterowania wtryskiem niz wszystkie popularne VW 16V (KR/PL/9A). Moze powinienem byl napisac ze wtryski mechaniczne zle znosza gaz, w cali 16V nie ma mechanicznego wtrysku a elektroniczny wiec to zupelnie inna bajka.
Co do zywodnosci kompresora na LPG, w ogole skad taki pomysl ze mogloby sie cos zmienic? Do G60 (PG) tylko i wylacznie sekwencja.
Co do zywodnosci kompresora na LPG, w ogole skad taki pomysl ze mogloby sie cos zmienic? Do G60 (PG) tylko i wylacznie sekwencja.
LA6V mk1 GTI Pirelli G60 :: bylo
LC5U Corrado VR6 :: jest
LC5U Corrado VR6 :: jest
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości