Nie wiem co o tym mysleć - wynalazek z allegro;)
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- yanek
- Mały gagatek
- Posty: 57
- Rejestracja: ndz paź 21, 2007 19:53
- Lokalizacja: Będzin / śląskie
- Kontakt:
Nie wiem co o tym mysleć - wynalazek z allegro;)
http://moto.allegro.pl/item301362036_tu ... di_vw.html
powyżej link do aukcji allegro, panowie wypowiedzcie opinie na temat tego proszę:)
powyżej link do aukcji allegro, panowie wypowiedzcie opinie na temat tego proszę:)
mega bajer- to jest prosta konstrukcja na dwa kabelki-wyprowadź sobie je do kabiny i np na kierowny umieść włącznik-bedziesz miał dopalacz jak w szybkich i wsciekłych
a tak poważnie- ktoś juz iedyś pisał na forum o ograniczonej zdolności filtrowania przez stożki(podobno odpadają w przedbiegach w porównaniu do standardowych) Jak do tego dołozysz siłe ssącą to moze sie zrobic powazny problem nie tyle z ciśnieniem co z jakościa powietrza. U siebie bym tego nie założył. W razie awari blokuje Ci dopływ powietrza. Nie ma reakcji ze strony turbiny na aktualne zapotrzebowanie na powietrze-cały czas tłoczy tyle ile potrafi. Nie wiadomo ile pradu to zabira na wolnych obrotach-np w korku. Dodatkowe obciażenie alternatora to znowu wzrost zuzycia paliwa, a ten podawany wzrost mocy o 15% to moze byc tylko przy określonych (pewnie wysokich) obrotach, a pozostałym zakresie to moze wiecejszkodzic niż pomagać. taie moje zdanie. Jesli to założysz i bedzie się spisywało to bardzo prosze daj znać.
a tak poważnie- ktoś juz iedyś pisał na forum o ograniczonej zdolności filtrowania przez stożki(podobno odpadają w przedbiegach w porównaniu do standardowych) Jak do tego dołozysz siłe ssącą to moze sie zrobic powazny problem nie tyle z ciśnieniem co z jakościa powietrza. U siebie bym tego nie założył. W razie awari blokuje Ci dopływ powietrza. Nie ma reakcji ze strony turbiny na aktualne zapotrzebowanie na powietrze-cały czas tłoczy tyle ile potrafi. Nie wiadomo ile pradu to zabira na wolnych obrotach-np w korku. Dodatkowe obciażenie alternatora to znowu wzrost zuzycia paliwa, a ten podawany wzrost mocy o 15% to moze byc tylko przy określonych (pewnie wysokich) obrotach, a pozostałym zakresie to moze wiecejszkodzic niż pomagać. taie moje zdanie. Jesli to założysz i bedzie się spisywało to bardzo prosze daj znać.
Jetta MK2 TeeDee-doprowadzona do stanu fabrycznego w wersji kanadyjskiej
"Wg danych producenta dzięki tej turbinie uzyskujemy ciśnienie rzędu 2-3 PSI" - to jest niecałe 0.2Bara. Nie mówiąc o tym, że to dane producenta, a prawda może się znacząco różnić.
Pomysł doładowania poroniony.
Ale ciekawe czy zadziałałoby zamontowane za mikserem, na końcu dolotu od strony silnika, by stwarzać podciśnienie umożliwiające założenie większego miksera gazu. Jakby tak to zadziałało, to nie byłoby spadków mocy na gazie, a na benzynie pewnie tyle by pomogło co zaszkodziło.
Pomysł doładowania poroniony.
Ale ciekawe czy zadziałałoby zamontowane za mikserem, na końcu dolotu od strony silnika, by stwarzać podciśnienie umożliwiające założenie większego miksera gazu. Jakby tak to zadziałało, to nie byłoby spadków mocy na gazie, a na benzynie pewnie tyle by pomogło co zaszkodziło.
Były: MK3 1.8 AAM, MK3 2.0 16V ABF, Omega B FL 2.2
Jest: Octavia 1 1.8T
Jest: Octavia 1 1.8T
Na gazie nie bedzie dzialalo to wiem ciekawe to jest z plastiku ???????? ciekawe co sie stanie jak sie jakas z lopatek oderwie hmmmmm
[ Dodano: 05 Lut 2008 23:58 ]
a wiem ze to nie na temat tego postu ale kto pyta niebladzi no ba
kolega sie mnie pytal czy jest cos co nasladuje blow off wiecie cos naten temat to pisac prv dzinks
[ Dodano: 05 Lut 2008 23:58 ]
a wiem ze to nie na temat tego postu ale kto pyta niebladzi no ba
kolega sie mnie pytal czy jest cos co nasladuje blow off wiecie cos naten temat to pisac prv dzinks
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 44 gości