MK3 swap na ABF
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
zalozymy sie?? na chama przystapie do klubu osemek :green_fuck: ..no czekam na konkretna odp na post wyzej (moj)
Ostatnio zmieniony wt sty 15, 2008 00:36 przez _Nosek_, łącznie zmieniany 1 raz.
[img]http://img230.imageshack.us/img230/4638/1awm4.jpg%20%20[/img]
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4305
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
koszt na gotowo przekroczy 10000... co do spalania jestes swiadomy widze.. ale nie swiadomy tego ze jezdzac mk3 co swiatla znajdzie sie kozak ktorego trzeba bedzie zkillowac.. i hu*** strzeli ekonomiczna jazde.. przyzwyczaj sie do tej mysli:) ze majac 200 ps pod maska nie bedziesz juz nigdy jezdzil wolno:) po drugie.... jak chcesz tanio jezdzic do doinwestuj 5 kilo pln i sobie LPG zaloz:)_Nosek_ pisze:dobra z tym spalaniem juz skomentowalem zdaje sobie sprawe ze jak bedzie ostra jazda to bedzie sie trzeba liczyc z nawet 20 litrami...chodzilo mi tylko ile pakli przy ekonomicznej jezdzie...ale juz nie wazne...exec pisze:Ja widze tu same sprzecznosci.
Chcesz mocny samochod i to zmodowany, ale zeby byl oszczedny.
Chcesz wydac kilkanascie tyskow na swapa a przeraza Cie strata kilku stowek w ciagu roku, na wiekszym spalaniu.
Moze kup sobie tdi? I w ogole nie napisales do jakiego samochodu chcesz to swapowac.
bardziej interesuje mnie koszt calego swapu plus ewentualny uklad wydechowy gleba i cos z hamulcami trzeba byloby zrobic..czyli jaki jest koszt i ile to moze zajacz czasu jakies sprawnej ekipie w okolicach Warszawy
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
jest dokladnie tak jak piszeevolution, jak bedziesz mial moc pod nofa to nie bedziesz jezdzil oszczednie, ja tez tak mowilem jak VR-a kupowalem bedzie spokojnie to 12 w miscie spali, a tu zonk bo co gdzies na cze4rwonym stanolem to jakis widzial znaczek vr6 i juz mnie podpuszczal i nici ze spokojnej oszczednej jazdy. Tylko sie mowi ze bedzie sie spokojnie jezdzilo i bedzie cud miod i bedzie palil 10.
Jak chcesz oszczednie i szybko to swapa rob ale tdi na pompowtryskach, 150kucy to sobie z niego zrobisz tak bez wiekszych kosztow, a spalanie bedziesz mial nawet przy ostrej jezdzie nie wiecej jak 10l/100km. no chyba ze w ogole go zmodujesz z mechanika wlacznie i bedziesz wlaczyl o ponad 200kucy to wtedy i te 10 mu nie straczy jak bedzie butowal.
Koszt calkowity przerobki wyjdzie cie napewno sporo mysle ze:
silnik ok 2000-3000 (jak dobrze trafisz to bedzie tez osprzet i wazka z komputerem)
skrzynia- mysle ze ok 1500zl
Przy montazu napewno nowe sprzeglo komplet ok 700zl
dalej masz prawdopodobnie licznik musisz zmienic ok 200zl
do tego uklad wydechowy mysle ze tez ok 1000 jezeli nie bedzie nic robil z kolektorem
uklad hamulcowy minimum tarcze 280mm jezeli masz teraz 256mm wentylowane to nie bedzie duzy koszt, zmienic jarzma i zaciski plus dobre tarcze i klocki i ok 1200zl sie zmiescisz
jakies zawieszenie dobre mysle ze ok 1000zl kupisz jakis zestawik dobry ale nie gwint (bo chyba nie masz zamiaru robic 200km na serii )
dolicz do tego tak luzem z 500zl minimu na jakies *#cenzura#* ktore wychodza w trakcie prac.
aha no i nie wiem jak z poloskami nie wiem od czego dopasujesz. nie wiem jak jest sterowanie skrzynia ale chyba bnedziesz musial tez to zmienic.
no i najgorsze w tym wszystkim to robocizna, jak znajdziesz kogos kto ci to zrobi ponizej 2000zl i zrobi to tak ze ci silnik nie wypadnie przy pierwszy przycisnieciu to bedziesz zadowolony.
Pewnie pominalem jeszcze full rzeczy ktore trzeba wymienic to teraz sobie to podlicz a potem usiadz io zastanow sie czy nie lepiej kupic jakies golfa 4 z silnikiem 1,8 turbo i nie pieprzyc sie w swap. albo kupic abf do ktorego pozniej zalozysz turbo, mysle ze koszt uturbienia tak zeby dojsc do ty 200km to bedzie ok 6000-7000zl i masz 2.0 turbo ktore z czasem mozna ciagnac wyzej z moca jak dojda dalsze zmiany w silniku. to tak po krotce zycze udanych modow i pochwal sie jak juz cos wymodzisz. pozdrawiam
[ Dodano: Nie Sty 20, 2008 12:04 ]
ps. troche sie rozpisalem ale dodam jeszcze jedno, majac taki silnik jak 1,8 turbo dobrze by bylo jak juz masz wyjety to go rozebrac i jakis remoncik co by przez nastepne kilka lat chodzil bez zarzutu bo nigdy nie wiesz co kupisz, tymbardziej ze chcesz mu zrobic 200km wiec remoncik to sa nastepne spore PLN-Y. pozdrawiam
Jak chcesz oszczednie i szybko to swapa rob ale tdi na pompowtryskach, 150kucy to sobie z niego zrobisz tak bez wiekszych kosztow, a spalanie bedziesz mial nawet przy ostrej jezdzie nie wiecej jak 10l/100km. no chyba ze w ogole go zmodujesz z mechanika wlacznie i bedziesz wlaczyl o ponad 200kucy to wtedy i te 10 mu nie straczy jak bedzie butowal.
Koszt calkowity przerobki wyjdzie cie napewno sporo mysle ze:
silnik ok 2000-3000 (jak dobrze trafisz to bedzie tez osprzet i wazka z komputerem)
skrzynia- mysle ze ok 1500zl
Przy montazu napewno nowe sprzeglo komplet ok 700zl
dalej masz prawdopodobnie licznik musisz zmienic ok 200zl
do tego uklad wydechowy mysle ze tez ok 1000 jezeli nie bedzie nic robil z kolektorem
uklad hamulcowy minimum tarcze 280mm jezeli masz teraz 256mm wentylowane to nie bedzie duzy koszt, zmienic jarzma i zaciski plus dobre tarcze i klocki i ok 1200zl sie zmiescisz
jakies zawieszenie dobre mysle ze ok 1000zl kupisz jakis zestawik dobry ale nie gwint (bo chyba nie masz zamiaru robic 200km na serii )
dolicz do tego tak luzem z 500zl minimu na jakies *#cenzura#* ktore wychodza w trakcie prac.
aha no i nie wiem jak z poloskami nie wiem od czego dopasujesz. nie wiem jak jest sterowanie skrzynia ale chyba bnedziesz musial tez to zmienic.
no i najgorsze w tym wszystkim to robocizna, jak znajdziesz kogos kto ci to zrobi ponizej 2000zl i zrobi to tak ze ci silnik nie wypadnie przy pierwszy przycisnieciu to bedziesz zadowolony.
Pewnie pominalem jeszcze full rzeczy ktore trzeba wymienic to teraz sobie to podlicz a potem usiadz io zastanow sie czy nie lepiej kupic jakies golfa 4 z silnikiem 1,8 turbo i nie pieprzyc sie w swap. albo kupic abf do ktorego pozniej zalozysz turbo, mysle ze koszt uturbienia tak zeby dojsc do ty 200km to bedzie ok 6000-7000zl i masz 2.0 turbo ktore z czasem mozna ciagnac wyzej z moca jak dojda dalsze zmiany w silniku. to tak po krotce zycze udanych modow i pochwal sie jak juz cos wymodzisz. pozdrawiam
[ Dodano: Nie Sty 20, 2008 12:04 ]
ps. troche sie rozpisalem ale dodam jeszcze jedno, majac taki silnik jak 1,8 turbo dobrze by bylo jak juz masz wyjety to go rozebrac i jakis remoncik co by przez nastepne kilka lat chodzil bez zarzutu bo nigdy nie wiesz co kupisz, tymbardziej ze chcesz mu zrobic 200km wiec remoncik to sa nastepne spore PLN-Y. pozdrawiam
i wlasnie takiej odpowiedzi oczekiwalem dlugo ale konkretnie
bo wlasnie tak sie zastanawialem...kupie golfa do tysiaca funtow i potem bede musial zbierac 3000 zeby pojechac nim do polski i robic go za tyle kasy i czasu...i tak sobie wlasnie pomyslalem o tym 2.0 16v (sorka ale nazw abf afn itp jeszcze ich sie ucze )
a wiec teraz pytanie jest chyba proste ile kosztuje taki silniczek bo reszte juz mi zostala przedstawiona
bo wlasnie tak sie zastanawialem...kupie golfa do tysiaca funtow i potem bede musial zbierac 3000 zeby pojechac nim do polski i robic go za tyle kasy i czasu...i tak sobie wlasnie pomyslalem o tym 2.0 16v (sorka ale nazw abf afn itp jeszcze ich sie ucze )
a wiec teraz pytanie jest chyba proste ile kosztuje taki silniczek bo reszte juz mi zostala przedstawiona
[img]http://img230.imageshack.us/img230/4638/1awm4.jpg%20%20[/img]
Jezeli chcesz mk3 z jakims silnikiem zeswapowac na ABF czyli 2.0 16v 150km, to napewno latwiej bedzie wlozyc taki silnik bo byly one montowane seryjnie w tym modelu. silniczek mysle ze z soprzetem kupisz za ok3000, z tym ze trzeba tu wymieniac takze zestaw pedałów bo sprzeglo jest hydrauliczne. no i znowu hamulce zawieszenie itd. A nie latwiej poprostu szukac takiego mk3 z ABF-em, kupisz za tyle co cie wyjdzie swap albo nawet i taniej i masz wszystko w serii nie musisz sie o nic martwic.
chodzi o to ze w angli jest duze ubezpieczenie i dla mlodych lepiej miec maly w miare silnik...chodzi o to nie zamierzam ich poinformowac o takim silniku bo by mi wywalili ubezpieczenie ze bym sie nie wyplacilMarioo pisze:Jezeli chcesz mk3 z jakims silnikiem zeswapowac na ABF czyli 2.0 16v 150km, to napewno latwiej bedzie wlozyc taki silnik bo byly one montowane seryjnie w tym modelu. silniczek mysle ze z soprzetem kupisz za ok3000, z tym ze trzeba tu wymieniac takze zestaw pedałów bo sprzeglo jest hydrauliczne. no i znowu hamulce zawieszenie itd. A nie latwiej poprostu szukac takiego mk3 z ABF-em, kupisz za tyle co cie wyjdzie swap albo nawet i taniej i masz wszystko w serii nie musisz sie o nic martwic.
to pierwszy powod a drugi ze bedzie mi latwiej ogarnac z kaska czyli kolo 9,000 tysiecy ze wszystkim moge szukac autka i warsztatu ??
a i jeszcze jedno jaki silnk najmniejszy moze byc przed swapem na ABFa bo cos czytalem ze 1,6 i 1,8 bo 1,4 ma cos inaczej z poduszkami czy cos...
[img]http://img230.imageshack.us/img230/4638/1awm4.jpg%20%20[/img]
nom bo jestem nie "doswiadczonym kierowca" i 150 Koni to duzo ( dla nich) moze nawet sie tak zdarzyc ze mi nie dadza ubezpieczenia...mojej ciotce nie chcieli ubezpieczyc A3 TDI w wersji sport chyba 90 KM albo 110 i powiedzieli ze jak jest sport to dla nie doswiadczonemu kierowcy nie wydaja ubezpieczenia tak wiec mysle ze swap bedzie konieczny
[img]http://img230.imageshack.us/img230/4638/1awm4.jpg%20%20[/img]
- ADi997
- Gadatliwa bestia
- Posty: 771
- Rejestracja: ndz paź 29, 2006 09:30
- Lokalizacja: Leicester - UK
- Kontakt:
Nosek, Ty nie masz prawka ?? I chcesz jeździć z naklejką "L" ?? Jeśli tak to by się zgadzało.
Aktualne DupoVWozy:
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??
Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??
Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2
wiem ze bezsens ;/ ale im bardziej o to ze jest w papierach sport ;/ przeciez w angli to same debile siedza wieecexec pisze:No i co zadna ubezpieczalnie nie da? Jakos niewiarygodne sie to wydaje zeby nie chcieli zubezpieczyc samochodu 110Km, gdzie teraz nowe samochody rzadko maja ponizej 100km...
Jakis bezsens.
a no niestety nie mam jeszcze i nie zamierzam jezdzic z eLka
[img]http://img230.imageshack.us/img230/4638/1awm4.jpg%20%20[/img]
Ja mam wrażenie, że nie wiesz do końca czego chcesz...
Najpierw duża moc, ale żeby broń boże nie spalił więcej niż diesel...
Potem było 1.8T, ale palił za dużo...
Potem z kolei ABF, ale jak najtaniej swapowany...
A na koniec najlepiej, żeby był mały bo ubezpieczenie duże.
Moja rada:
Zastanów się dokładnie czego chcesz. Bo póki co chciałbyś mieć rakietę spalającą litr na 100km i przy okazji malutki silniczek by Cię OC nie zjadło.
Niestety nie ma połączenia między mocą a ekonomią. Najpierw zdaj prawko i kup sobie klekota 1Z lub AFNa, pojeździj tak trochę, a potem możesz spokojnie wyciągnąć 150KM z tego.
Najpierw duża moc, ale żeby broń boże nie spalił więcej niż diesel...
Potem było 1.8T, ale palił za dużo...
Potem z kolei ABF, ale jak najtaniej swapowany...
A na koniec najlepiej, żeby był mały bo ubezpieczenie duże.
Moja rada:
Zastanów się dokładnie czego chcesz. Bo póki co chciałbyś mieć rakietę spalającą litr na 100km i przy okazji malutki silniczek by Cię OC nie zjadło.
Niestety nie ma połączenia między mocą a ekonomią. Najpierw zdaj prawko i kup sobie klekota 1Z lub AFNa, pojeździj tak trochę, a potem możesz spokojnie wyciągnąć 150KM z tego.
Były: MK3 1.8 AAM, MK3 2.0 16V ABF, Omega B FL 2.2
Jest: Octavia 1 1.8T
Jest: Octavia 1 1.8T
@CHKDSK to naucz sie czytac ze zrozumieniem albo niech ktos ci wytlumaczy...
swap jest dla mnie dobrym rozwiazaniem bo OC mnie mniej wyjdzie i z zaoszczedzonej kaski bedzie na ostrzejsza jazde
i wcale nie powiedzialem ze ma palic jak disel :green_fuck: a to ze zmienilem zdanie z 1,8T na ABFa (narazie nie chce sie w turbo bawic i nie pewnie nie bede miec mozliwosc przez najlizszy czas (plany przyszlosciowe) teraz musze odkladac kaske wiec o dalszej przyszlosci narazie nie mysle
a ile kosztuje robocizna czegos takiego ? zawieszenia silnika komputerka itp te spawy techniczne zeby miec dopiete a wygladem itp zajme w przyszlosci
swap jest dla mnie dobrym rozwiazaniem bo OC mnie mniej wyjdzie i z zaoszczedzonej kaski bedzie na ostrzejsza jazde
i wcale nie powiedzialem ze ma palic jak disel :green_fuck: a to ze zmienilem zdanie z 1,8T na ABFa (narazie nie chce sie w turbo bawic i nie pewnie nie bede miec mozliwosc przez najlizszy czas (plany przyszlosciowe) teraz musze odkladac kaske wiec o dalszej przyszlosci narazie nie mysle
a ile kosztuje robocizna czegos takiego ? zawieszenia silnika komputerka itp te spawy techniczne zeby miec dopiete a wygladem itp zajme w przyszlosci
Ostatnio zmieniony czw sty 24, 2008 11:49 przez _Nosek_, łącznie zmieniany 2 razy.
[img]http://img230.imageshack.us/img230/4638/1awm4.jpg%20%20[/img]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości