kilka pytań odnośnie G 60

Forum techniczne związane z silnikami G60

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
wapniak6
Corrado Maniak
Corrado Maniak
Posty: 206
Rejestracja: pn lip 30, 2007 10:54
Lokalizacja: Jasło
Kontakt:

kilka pytań odnośnie G 60

Post autor: wapniak6 » wt sty 22, 2008 22:44

1 ile to pali?? ale tak poważnie....
2 czy naprawa takiego kompresora jest droga?
3 jak można skutecznie sprawdzić czy kompresor nie nawala albo za niedługo nie nawali??
4 co trzeba robić podczas eksploatacji poza tym że musi olej nabrać odpowiedniej temp i puzniej ostygnąć po ostrzejszej jeździe?


wszystkie te z pozoru głupie pytania zadaje ponieważ interesuje mnie corrado G 60.. ale niechce sie naciąć... jak jeszcze sie mi jakie pytanie przypomni to napisze z góry dzięki


Nie ważne przy czym stoisz ważne jak tym jeździsz!
Corrado 1.8 16V
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=186657

[img]http://img505.imageshack.us/img505/8170/43464200gu6.gif[/img]

Awatar użytkownika
nezzo
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 88
Rejestracja: czw paź 11, 2007 17:33
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: nezzo » wt sty 22, 2008 23:05

Ad1. tyle ile mu nawciskasz, ja w moim corrado mialem 7/12 trasa/miasto
Ad2. i tak i nie, jesli kompresor nie ma uszkodzen to wymiana wszystkich elementow eksploatacyjnych (simmery, lozyksa, listwy) to koszt ok. 500-600pln raz na 2-3lata, jesli kompresor ma uszczerbki to kup sobie taki bez, koszt od 1900-2500pln i spokoj do konca.
Ad3. rozebrac, puknac foty, zamiescic na forum
Ad4. To z tym olejem to generalnie tyczy sie kazdego doladowanego silnika i nie chodzi o kompresor a o panewki :)


LA6V mk1 GTI Pirelli G60 :: bylo
LC5U Corrado VR6 :: jest

Awatar użytkownika
wapniak6
Corrado Maniak
Corrado Maniak
Posty: 206
Rejestracja: pn lip 30, 2007 10:54
Lokalizacja: Jasło
Kontakt:

Post autor: wapniak6 » wt sty 22, 2008 23:54

nezzo pisze:esli kompresor nie ma uszkodzen to wymiana wszystkich elementow eksploatacyjnych (simmery, lozyksa, listwy) to koszt ok. 500-600pln raz na 2-3lata, jesli kompresor ma uszczerbki to kup sobie taki bez, koszt od 1900-2500pln i spokoj do konca.
nie rozumie...... bez kompresora ?????


Nie ważne przy czym stoisz ważne jak tym jeździsz!
Corrado 1.8 16V
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=186657

[img]http://img505.imageshack.us/img505/8170/43464200gu6.gif[/img]

Awatar użytkownika
DaroS
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 406
Rejestracja: sob gru 04, 2004 10:42
Lokalizacja: Wodzislaw
Kontakt:

Post autor: DaroS » śr sty 23, 2008 00:13

nie rozumie...... bez kompresora ?????
wapniak6, bez uszczerbku.


Golf 2 1.6D - sama frajda, Golf 1.8GL AAM - niezawodny
Passat B5 1.9 AHH 0.216 GT1749V/VA ECU 012AH
Corrado G60+ 205Ps 267Nm
A4 B6 1.9 TDi Avant Quattro x2
A8 D3 4.2 TDi BVN Quattro

Awatar użytkownika
wapniak6
Corrado Maniak
Corrado Maniak
Posty: 206
Rejestracja: pn lip 30, 2007 10:54
Lokalizacja: Jasło
Kontakt:

Post autor: wapniak6 » śr sty 23, 2008 11:41

ale to chyba strasznie ciężko taki kompresor u nas dostać??


Nie ważne przy czym stoisz ważne jak tym jeździsz!
Corrado 1.8 16V
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=186657

[img]http://img505.imageshack.us/img505/8170/43464200gu6.gif[/img]

Awatar użytkownika
nezzo
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 88
Rejestracja: czw paź 11, 2007 17:33
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: nezzo » śr sty 23, 2008 12:03

Nie tak ciezko


LA6V mk1 GTI Pirelli G60 :: bylo
LC5U Corrado VR6 :: jest

Awatar użytkownika
wapniak6
Corrado Maniak
Corrado Maniak
Posty: 206
Rejestracja: pn lip 30, 2007 10:54
Lokalizacja: Jasło
Kontakt:

Post autor: wapniak6 » śr sty 23, 2008 14:15

a nowe z niemiec można ściągnąć i jakie mniej więcej ceny sa?


Nie ważne przy czym stoisz ważne jak tym jeździsz!
Corrado 1.8 16V
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=186657

[img]http://img505.imageshack.us/img505/8170/43464200gu6.gif[/img]

Awatar użytkownika
qbejs
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 216
Rejestracja: wt paź 31, 2006 11:47
Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna
Kontakt:

Post autor: qbejs » śr sty 23, 2008 16:50

3000 zł


VW Corrado 2.0 16V@GT2871r || www.shineclinic.pl -> Detaling, Valeting, Smart Repair, Zmiana koloru PlastDip !
Obrazek

Awatar użytkownika
DaroS
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 406
Rejestracja: sob gru 04, 2004 10:42
Lokalizacja: Wodzislaw
Kontakt:

Post autor: DaroS » śr sty 23, 2008 19:34

badd pisze:Ma dokladnie wszystko do kompresorków.
Nie tylko on ma czesci 8)


Golf 2 1.6D - sama frajda, Golf 1.8GL AAM - niezawodny
Passat B5 1.9 AHH 0.216 GT1749V/VA ECU 012AH
Corrado G60+ 205Ps 267Nm
A4 B6 1.9 TDi Avant Quattro x2
A8 D3 4.2 TDi BVN Quattro

Awatar użytkownika
wapniak6
Corrado Maniak
Corrado Maniak
Posty: 206
Rejestracja: pn lip 30, 2007 10:54
Lokalizacja: Jasło
Kontakt:

Post autor: wapniak6 » śr sty 23, 2008 22:28

ale powiedzcie czy ma naprawdę takiego kopa jak wszyscy mówią?lepiej sie spisuje jak 20 16v?... a instalacja gazowa wchodzi w gre?


Nie ważne przy czym stoisz ważne jak tym jeździsz!
Corrado 1.8 16V
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=186657

[img]http://img505.imageshack.us/img505/8170/43464200gu6.gif[/img]

Awatar użytkownika
nezzo
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 88
Rejestracja: czw paź 11, 2007 17:33
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: nezzo » czw sty 24, 2008 00:37

LPG do G60 pasuje bardziej niz do 16V, a dobrze wystrojone lepiej jezdzi niz na benzynie.


LA6V mk1 GTI Pirelli G60 :: bylo
LC5U Corrado VR6 :: jest

Awatar użytkownika
wapniak6
Corrado Maniak
Corrado Maniak
Posty: 206
Rejestracja: pn lip 30, 2007 10:54
Lokalizacja: Jasło
Kontakt:

Post autor: wapniak6 » czw sty 24, 2008 00:56

no właśnie wiem bo 16v to musi być sekwencja i dalej nie pracuje tak jak powinien wiem bo znam takiego co ma w calibrze instalacje (tylko płakać) a czy instalacja gazowa ma wpływ na żywotność kompresora?


Nie ważne przy czym stoisz ważne jak tym jeździsz!
Corrado 1.8 16V
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=186657

[img]http://img505.imageshack.us/img505/8170/43464200gu6.gif[/img]

Awatar użytkownika
nezzo
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 88
Rejestracja: czw paź 11, 2007 17:33
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: nezzo » czw sty 24, 2008 02:02

Lekko mylisz pojecia, cali 16V ma inny system sterowania wtryskiem niz wszystkie popularne VW 16V (KR/PL/9A). Moze powinienem byl napisac ze wtryski mechaniczne zle znosza gaz, w cali 16V nie ma mechanicznego wtrysku a elektroniczny wiec to zupelnie inna bajka.

Co do zywodnosci kompresora na LPG, w ogole skad taki pomysl ze mogloby sie cos zmienic? Do G60 (PG) tylko i wylacznie sekwencja.


LA6V mk1 GTI Pirelli G60 :: bylo
LC5U Corrado VR6 :: jest

ODPOWIEDZ

Wróć do „G60”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości