Muli powyzej 2tys obrotow

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

orel86
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: pt sty 18, 2008 20:52
Lokalizacja: Rybnik

Muli powyzej 2tys obrotow

Post autor: orel86 » wt sty 22, 2008 22:14

Problem polega na tym że "muli" powyżej 2tyś. obr. Czujnik położenia przepustnicy nowy, czujnik temp. też nowy. Te same objawy na lpg i benzynie. W czym tkwi problem Waszym zdaniem, za podpowiedzi z góry dziękuje. A jeszcze jedno faluje na zimnym na benzynie
Ostatnio zmieniony śr sty 23, 2008 20:25 przez orel86, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
prezesik25
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2901
Rejestracja: pn gru 11, 2006 21:37
Lokalizacja: ELE Łęczyca
Kontakt:

Post autor: prezesik25 » wt sty 22, 2008 22:22

dawno wymieniałeś przewody WN i świece? Sprawdzałeś kopułkę, czy nie ma już nadpalonych styków?


Obrazek
Obrazek

orel86
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: pt sty 18, 2008 20:52
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: orel86 » wt sty 22, 2008 22:41

świece, kopułka, palec nowe przewody też
Ostatnio zmieniony wt sty 22, 2008 22:42 przez orel86, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
prezesik25
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2901
Rejestracja: pn gru 11, 2006 21:37
Lokalizacja: ELE Łęczyca
Kontakt:

Post autor: prezesik25 » wt sty 22, 2008 22:42

cewka? - spróbuj podmienić od kogoś dla sprawdzenia


Obrazek
Obrazek

Stroosiu
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 150
Rejestracja: ndz lis 06, 2005 20:49
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Stroosiu » wt sty 22, 2008 22:58

Witam :)
Kiedyś na forum czytałem, że po wymianie czujnika położenia przepustnicy lub zmianie całej przepustnicy (np.: zmiana z AAM na ABS'a) wymagane jest wykonanie adaptacji czujnika położenia na VAG. A tak poza tym to resetowałeś komputer? A co do falowania to może gdzieś ciągnie fałszywe powietrze lub silnik krokowy nadaje się do przeczyszczenia.
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony wt sty 22, 2008 23:00 przez Stroosiu, łącznie zmieniany 1 raz.



orel86
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: pt sty 18, 2008 20:52
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: orel86 » wt sty 22, 2008 23:08

był błąd czujnika położenia przepustnicy i został usunięty. Poza tym to autko jest bardzo słabe ale to bardzo{od jakiegoś czasu} nieszczelności w dolocie brak.
STROOSIU jesteś zadowolony ze swojego AAN, bo ja mam w planie swap na ABS
Ostatnio zmieniony wt sty 22, 2008 23:12 przez orel86, łącznie zmieniany 3 razy.



Awatar użytkownika
marek2907
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2610
Rejestracja: czw maja 11, 2006 19:21
Lokalizacja: Ostrołęka
Kontakt:

Post autor: marek2907 » śr sty 23, 2008 00:06

orel86 pisze:był błąd czujnika położenia przepustnicy i został usunięty.
a sprawdziłeś czy niepojawił się znowu??
zapłon dobrze ustawiony??
czyjnik położenia przepustnicy (TPS) ustawiony??(to ważne)


[url=http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=53320][img]http://i128.photobucket.com/albums/p180/marek2907/forum2.jpg[/img][/url]
:gora: KLIKNIJ :gora:
[size=200][b]wszystko na 1 stronie[/b][/size]

orel86
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: pt sty 18, 2008 20:52
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: orel86 » śr sty 23, 2008 16:10

zapłon ok sprawdzałem dzisiaj. Pytanie czy z złego ustawienia położenia tego czujnika mogą dziać sie takie cuda?. Jaki swap proponujecie z silnika AAN. [chodzi mi o koszty swapu]. Dzisiaj jadę rozejrzeć sie za wałkiem rozrządu z ABS, komputerek pożycze od brata :otepienie: z Vento aby na daremno nie pchać się w koszta.

[ Dodano: 23 Sty 2008 17:26 ]
w jakiej pozycji ustawić potencjometr przepustnicy[ w jaki sposób]
regulacje wykonane tylko został 1 problem łapie go przy 2 tyś na benzynie tak samo.
morał taki że silnik krokowy szwankuje, pytanie jak go wyczyścić bo słyszałem ze jest nie rozbieralny? jest to prawda?
Ostatnio zmieniony śr sty 23, 2008 20:22 przez orel86, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
marek2907
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2610
Rejestracja: czw maja 11, 2006 19:21
Lokalizacja: Ostrołęka
Kontakt:

Post autor: marek2907 » śr sty 23, 2008 20:20

regulacja TPS by HOMSKY

Żeby sprawdzic ustawienie TPSu najpierw muszi całkowicie zamknąc przepustnicę, żaby to zrobic trzeba cofnąc całkowicie silniczek krokowy , zdjąc z niego wtyczke i do dwóch górnych pinów podłaczyc napięcie 4-6V z jakiejś baterii albo prostownika i zaleznie jak podłaczysz bieguny to silniczek albo sie wysunie albo schowa, trzeba go całkowicie schować. Wtyczke od krokowca narazie nie podłanczaj żeby znowu krokowiec nie otworzył przepustnicy. Teraz miernik w reke i podłanczasz do to pinów 1-2 (pierwsze dwa piny od kabiny pasażerskiej) , wtyczka do TPSu musi byc cały czas podpieta , przekręcasz kluczyki żeby kontrolki sie zapaliły , napiecie na pinach 1-2 przy zamknietej przepustnicy musi wynosić 0,20-0,25V jesli jest innne to odkrecic 4 śrubki torx i wyregulować. Po regulacji sprawdzic czy ściezki nie maja przerw , czyli stpniowo otwierac przepustnice i obserwowąć wskazania voltomierza, napiecie musi płynnie rosnąc cały czas , aż do otwarcia około 1/4 przepustnicy potem napiecie juz nie rosnie i utrzymuje sie na stałym poziomie 4,8-4,9V , teraz trzeba sparwdzic 2 sciezke, podłanczamy voltomierz do pinów 1-4 , przy całkowicie zamknietej przepustnicy musi byc napięcie 0,0-0,2V i nie zmieniac się az do 1/5 otwarcia przepustnicy , potem napiecie powinno płynnie wzrastac aż przy całkowiteym otwarciu przepustnicy powinno miec wartość 4,5-4,9V , warto jeszcze sprawdzic napięcie zasilające TPS , odłacz wtyczke TPSu i do pinu 1-5 wtyczki podłacz woltomierz , powinno byc napiecie około 5V
Uwaga pin środkowy nr 3 to pin pusty , nie ma go poprostu, sa tylko piny 1,2,4,5


[url=http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=53320][img]http://i128.photobucket.com/albums/p180/marek2907/forum2.jpg[/img][/url]
:gora: KLIKNIJ :gora:
[size=200][b]wszystko na 1 stronie[/b][/size]

Stroosiu
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 150
Rejestracja: ndz lis 06, 2005 20:49
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Stroosiu » czw sty 24, 2008 00:12

orel86, wiesz... prawdę mówiąc to jestem dość zadowolony z auta. Demonem prędkości to on nie jest, hehe, ale jeżeli wierzyć stanowi licznika, książce serwisowej mojego auta to silnik jest jego najmocniejszą rzeczą :). Spalanie mam w normie, przyspieszenia mogą być, elastyczność jest lepsza niż u ojca w silniku 1.6 16V, silnik suchy jak pieprz, jedyna rzecz to mi już popychacz stuka i mam uszkodzony szyber. Tak to jest ok, oczywiście jak na auto z 1992 r :) Swoje drobne przypadłości ma. Nie wiem, czy coś jeszcze przy nim będę ulepszał... na razie jeżdżę, i to chyba sporo, bo do 80 km dziennie. Może jak będę miał fundusze...
Jeżeli chcesz zrobić z AAM'a ABS'a to na forum szeroko to opisywali. Komputer, wałek, w ABS'ie jest większa średnica gardzieli i chyba także większa średnica rury wylotowej oraz chłodniczka oleju. Co do większych zmian to chyba nie ma co się pchać w kupno jednostki dwulitrowej... chyba lepiej zmienić auto, a z kolei założenie to niego turbo to też gruba kasa.
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony czw sty 24, 2008 00:18 przez Stroosiu, łącznie zmieniany 1 raz.



orel86
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: pt sty 18, 2008 20:52
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: orel86 » czw sty 24, 2008 22:41

dziękuje panowie bar5dzo mi pomogliście.Jak wyczyścić krokowca
Marek a co sądzisz o swapie
Ostatnio zmieniony czw sty 24, 2008 23:28 przez orel86, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
marek2907
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2610
Rejestracja: czw maja 11, 2006 19:21
Lokalizacja: Ostrołęka
Kontakt:

Post autor: marek2907 » pt sty 25, 2008 01:31

w/g mnie lepiej sprzedać tego co masz
i kupić innego z taką mocą jakiej oczekujesz
widziałem kilka autek swapowanych i kilka autek "tylko" z przekładką kiery z anglika
w h...... roboty i czasu a tak niezawsze wszystko da się okiełznać
np:
1,4 na VR6
zmieniasz silnik
skrzynię biegów
półośki
przeguby
piasty
hamulce
zawieszenie (cięższy silnik)
cała elektryka
to tak z grubsza
gra niewarta świeczki


[url=http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=53320][img]http://i128.photobucket.com/albums/p180/marek2907/forum2.jpg[/img][/url]
:gora: KLIKNIJ :gora:
[size=200][b]wszystko na 1 stronie[/b][/size]

orel86
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: pt sty 18, 2008 20:52
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: orel86 » wt sty 29, 2008 20:56

błąd 561 z czym jest związany? regulacja TPS wykonana. Myślałem że problem rozwiązany bo mój magiczny gazownik urwał masę z sondy ale błąd dalej wyskakuje. jaki jes zakres pracy sondy na lpg i benzynie?



Awatar użytkownika
marek2907
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2610
Rejestracja: czw maja 11, 2006 19:21
Lokalizacja: Ostrołęka
Kontakt:

Post autor: marek2907 » wt sty 29, 2008 22:00

błąd: 561 Regulacja składu mieszanki
u mnie występował taki sam błąd i okazało się ze padnięty był komp silnika
zakres pracy sondy to 0,1-0,9 V
wepnij się woltomierzem we wtyczkę od sondy (nierozłączając jej )i patrz czy na woltomierzu coś się zmienia
jeśli tak to znaczy ze sonda jest dobra jeśli nie tzn że jest kaput
drugi sposób to podłaczyć autko pod Vag
i w blokach pomiarowych będzie taka opcja WARTOŚĆ KOREKCJI SONDY LAMBDA
sprawdź czy w tym okienku coś się zmienia
a tak na marginesie
twój silnik to AAM a nie AAN :grin:


[url=http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=53320][img]http://i128.photobucket.com/albums/p180/marek2907/forum2.jpg[/img][/url]
:gora: KLIKNIJ :gora:
[size=200][b]wszystko na 1 stronie[/b][/size]

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 192 gości