tirsone pisze:Tomasz pisze:jak zrobic korekte COPOTEM ta srobka z boku?
Pomogę Ci biedny człowieku
Za duży masz opór na Copocie..... powinno oscylować w okolicach 450-500 Ohmów....
Podłącz jakiś byle multimetr z Praktikera między dwa skrajne bolce w tym czujniku i kręć tym pokrętłem...zobaczysz w którą masz kręcić żeby opór malał...
Dla twojej informacji im mniejszy opór tym bogatsza mieszanka...
Ustawiłem drania na 500:) zobacze jutro czy cos to dalo dzieki za podpowiedzi
[ Dodano: Wto Sty 22, 2008 9:03 pm ]
Pafco pisze:widzę ze ci rozwaliło tranzystorek prawdopodobne że to ten od pompy,
COPOT na 500Ohm na początek a dokładniej skorygować na przyżadach.
troszkie sie rozlecial mam nadzieje tylko jego szlag trafił trza bedzie wymienic ten tranzystorek
[ Dodano: Sro Sty 23, 2008 5:09 pm ]
tranzystor wymieniony sterowanie masa dziala ale co do COPOTA jak byl ustawiony na opornosc 500 zalewalo silnik teraz jest na 1900 i jest prawie dobrze nieweim o co chodzi
regulator cisnienia paliwa warto wymienic? a jak to jest z filtrem weglowym wywalilem go ale z tego co mi sie wydaje przez niego byl odpowietrzany zbiornik paliwa czyli teraz nie bedzie odpowietrzany tak moze byc?
[ Dodano: Sro Sty 23, 2008 8:33 pm ]
COPOT jest ustawiony na 470 ohmow i raz jest dobrze raz zle niewiem o co chodzi
[ Dodano: Czw Sty 24, 2008 10:38 pm ]
co juz nikt niechce ze mną gadac?
zmienilem sonde na nowa i teraz wogole niechce zapalic