Szarpie na 5 biegu przy predkosci 70/h, problemy po chipie

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Jogurt899
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: ndz sty 20, 2008 21:43
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Szarpie na 5 biegu przy predkosci 70/h, problemy po chipie

Post autor: Jogurt899 » ndz sty 20, 2008 21:54

(prosze o wyrozumiałosc jestem tu nowy :( )

przynam się prosto z mostu.... mam 2 problemy i to powazne.....

1) Chodzi o szapranie auta... najwieksze wystepuje podczas jazdy 70km/h na 5biegu...
jezeli zredukuje na 4 przestaje ale oczywiscie obroty idą go gory.. przy predkoscio od 50-60km/h na (5biegu) nie ma szarpania. :( niewiem co jest grane... :/

DODAM IZ MAM Alufelgi 205/50/R16 moze to wina?....

teraz 2 sprawa...

2) Auto jak mi mowil poprzedni wlasciciel (PODOBNO BYŁO NA CZIP-TUNINGU)
niewiem czy jest to prawą czy tez nie.. lecz osiągi są naprawde ciekawe
lecz poprzednim autem był GOLF II 1.6 (75KM) wiec moze poprzez to czuje taką roznice.
chodzi oto gdy samochod przekroczy 4tyś obrotów nagle zdycha z rury leci dym i po chwili dopiero znow zaczyna normalnie chodzic cos w stylu nie przepalenia...... :/

czy to moze byc wina tego czipu? Mogłby ktos zagdac na GG:6661544.

[ Dodano: 20 Sty 2008 20:55 ]
jest to silnik 1.9 TDI :bigok:
Ostatnio zmieniony pn sty 21, 2008 08:56 przez Jogurt899, łącznie zmieniany 1 raz.


Chetnie pomoge... ale i wy pomożcie....

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » ndz sty 20, 2008 22:12

zaczalbym od spradzenia poprzez wypiecie wtyczki predkosciomierza ze skrzyni biegow


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Jogurt899
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: ndz sty 20, 2008 21:43
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Jogurt899 » ndz sty 20, 2008 22:23

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... b2802.html

to jest ten grat. :bigok:


Chetnie pomoge... ale i wy pomożcie....

Awatar użytkownika
micky
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 865
Rejestracja: ndz wrz 18, 2005 20:17
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: micky » ndz sty 20, 2008 22:27

moze ten pseudo chip to jakis killer z allegro, ja bym sprawdzil co to za wynalazek, bo szkoda po takim dziadostwie silnik remontowac :)
jesli chodzi o szarpanie to podejrzany jest chyba o to nastawnik
kolega Adamm sie chyba ich czyszczeniem zajmuje



Jogurt899
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: ndz sty 20, 2008 21:43
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Jogurt899 » ndz sty 20, 2008 22:37

autko bylo tuningowane w FRANCJI :( nie znam ani wlasciela
poniewaz kupilem go od posrednika ani nie znam dokladnie tego czipu. :grrr:


Chetnie pomoge... ale i wy pomożcie....

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » ndz sty 20, 2008 23:06

kolega mowi ze mu szarpie tylko na 5 biegu (mialem to samo na zalozonym chipie) po zdjeciu na serii jest miodzio


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » wt sty 22, 2008 01:52

Jogurt899 pisze:1) Chodzi o szapranie auta... najwieksze wystepuje podczas jazdy 70km/h na 5biegu...
jezeli zredukuje na 4 przestaje ale oczywiscie obroty idą go gory.. przy predkoscio od 50-60km/h na (5biegu) nie ma szarpania. niewiem co jest grane... :/
Dlaczego tak męczysz ten silnik !
Przecież takie jego przeciążanie nie wyjdzie mu na dobre.



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » wt sty 22, 2008 10:05

Jogurt899 pisze:Chodzi o szapranie auta... najwieksze wystepuje podczas jazdy 70km/h na 5biegu...
Jogurt899 pisze:gdy samochod przekroczy 4tyś obrotów nagle zdycha z rury leci dym i po chwili dopiero znow zaczyna normalnie chodzic cos w stylu nie przepalenia...... :/
ze skrajaności w skrajność :)

smigaj swoim TDI w zakresie 2000-4000 rpm

a auto daj do jakieś fachowca niech zdiagnozuje dynamicvznie



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 27 gości