1.8rp ile powinien palic gazu
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
RP to wtrysk.
Przyczyną gaśnięcia podczas jazdy na wolnych obrotach może być za duża dawka powietrza dostająca sie do kolektora ssącego. Przysłoń troszke wlot powietrza i sprawdż.
Chodzi o to że podczas jazdy jest wieksza prędkość powietrza wpadającego do kolektora ssącego co za tym idzie więcej się go tam dostaje a dawka gazu jest ta sama. Za dużo powietrza za mało gazu silnik gaśnie.
Ile powinien spalać nie wiem bo jeszcze nie założyłem i nie wiem czy założe
Powodzenia.
Przyczyną gaśnięcia podczas jazdy na wolnych obrotach może być za duża dawka powietrza dostająca sie do kolektora ssącego. Przysłoń troszke wlot powietrza i sprawdż.
Chodzi o to że podczas jazdy jest wieksza prędkość powietrza wpadającego do kolektora ssącego co za tym idzie więcej się go tam dostaje a dawka gazu jest ta sama. Za dużo powietrza za mało gazu silnik gaśnie.
Ile powinien spalać nie wiem bo jeszcze nie założyłem i nie wiem czy założe
Powodzenia.
zakładać zakładać ja mam PN'a i sprawuje sie bez zarzutu, a połowa kasy z każdego przejazdu zostaje w kieszeni. Na początku żałowałem strasznie że założyłem (jhakies tam problemy z instalacją, słaby, dużo palił i wogole mnie to wkurzało). Ale teraz miodzio i nie żałuje. Wole auto z gazem niż diesla (u nas ropa po 3,92 )GEORG pisze:
Ile powinien spalać nie wiem bo jeszcze nie założyłem i nie wiem czy założe
Powodzenia.
Volkswagen - da weiss man, was man hat.
___________________________________
___________________________________
Mam w Rp-ku instalacje gazowa i sprawuje sie elegancko takze tylko lać i latać a ile pali hmmm?? To zawsze zalezy od nogi kierowcy ale mi tak srednio miasto - 11L a trasa - 9L. Pozdro
Mk4 GTI 1.8 T
Mój VW -- viewtopic.php?f=160&t=221264
Moje aukcje - zobacz warto !!!
http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=1959642" onclick="window.open(this.href);return false;
http://tablica.pl/oferty/uzytkownik/Tamj/" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój VW -- viewtopic.php?f=160&t=221264
Moje aukcje - zobacz warto !!!
http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=1959642" onclick="window.open(this.href);return false;
http://tablica.pl/oferty/uzytkownik/Tamj/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja mam walec w prawej czesci bagaznika pojemnosc 40 ale wchodzi 32 l (80% czyli standard).GEORG pisze:A gdzie macie zamontowaną butle? W kole czy standartowa? Jak standart to jak ustawiona? Butla w kole dużo wystaje? Golfiki mają dość płytką wnęke na zapasówke dlatego pytam.
Pozdrawiam.
Volkswagen - da weiss man, was man hat.
___________________________________
___________________________________
- flatron316
- Gadatliwa bestia
- Posty: 868
- Rejestracja: sob cze 18, 2005 19:34
- Lokalizacja: 3miasto
- Kontakt:
- flatron316
- Gadatliwa bestia
- Posty: 868
- Rejestracja: sob cze 18, 2005 19:34
- Lokalizacja: 3miasto
- Kontakt:
W zasadzie niczym nie grozi to bajki dla tych co mają mało styczności z LPG
Ja mam z gazem do czynienia od 91 roku to początek LPG w polsce (chyba) jeszcze FSO zagazowałem potem kilka innych fur w każdej regulowałem sam gaz i chodziły super w przeciwieństwie do moich kumpli którzy regulowali swoje w serwisach .Ale to co dobre szybko sie kończy instalki nowej generacji nie pozwalają na samodzielne regulacje ale niejednokrotnie widziałem jak mój koleś co ma warsztat za emulatorem wstawiał klientom dławik ze śrubą co pozwalało zejść np z 14 na 10 litrów LPG (wstawianie po wizytach w serwisach i "panie to musi tyle palić ja tu nic nie poradze")
Teraz na tej ubogiej mieszance jeżdżę już 6 rok i nic sie nie dzieje czego wszystkim kolegom z forum życzę
flat
Ja mam z gazem do czynienia od 91 roku to początek LPG w polsce (chyba) jeszcze FSO zagazowałem potem kilka innych fur w każdej regulowałem sam gaz i chodziły super w przeciwieństwie do moich kumpli którzy regulowali swoje w serwisach .Ale to co dobre szybko sie kończy instalki nowej generacji nie pozwalają na samodzielne regulacje ale niejednokrotnie widziałem jak mój koleś co ma warsztat za emulatorem wstawiał klientom dławik ze śrubą co pozwalało zejść np z 14 na 10 litrów LPG (wstawianie po wizytach w serwisach i "panie to musi tyle palić ja tu nic nie poradze")
Teraz na tej ubogiej mieszance jeżdżę już 6 rok i nic sie nie dzieje czego wszystkim kolegom z forum życzę
flat
A golf widzi górke wcześniej niż ty ją dostrzegasz..... Nic mi się tak nie podoba jak regulacja gazu na hard econo, i potem tłumaczenie " Jak będe chciał depnąć to przełącze na benzyne" Też mam z instalacjami gazowymi nie od dziś do czynienia. Sam w swoim golfie mk II 1.8 RP posiadam takową na elektronice Justa B.R.C i jest wyregulowana tak żeby nie było spadków osiągów w stosunku do benzyny. Bo wkońcu na gazie ma się jeździć a nie żulić nabijając kilometry.flatron316 pisze:W zasadzie niczym nie grozi to bajki dla tych co mają mało styczności z LPG
Ja mam z gazem do czynienia od 91 roku to początek LPG w polsce (chyba) jeszcze FSO zagazowałem potem kilka innych fur w każdej regulowałem sam gaz i chodziły super w przeciwieństwie do moich kumpli którzy regulowali swoje w serwisach .Ale to co dobre szybko sie kończy instalki nowej generacji nie pozwalają na samodzielne regulacje ale niejednokrotnie widziałem jak mój koleś co ma warsztat za emulatorem wstawiał klientom dławik ze śrubą co pozwalało zejść np z 14 na 10 litrów LPG (wstawianie po wizytach w serwisach i "panie to musi tyle palić ja tu nic nie poradze")
Teraz na tej ubogiej mieszance jeżdżę już 6 rok i nic sie nie dzieje czego wszystkim kolegom z forum życzę
flat
A co do regulacji, to nowe instalacje też na to pozwalają, ale nie kręceniem śruby za pomocą śrubokręta , wystarczy interfejs do komputera + soft i wszystko jest do doregulowania, nawet extremalne zubożenie mieszanki.
Ostatnio zmieniony pn sie 15, 2005 10:00 przez Robroypl, łącznie zmieniany 1 raz.
- flatron316
- Gadatliwa bestia
- Posty: 868
- Rejestracja: sob cze 18, 2005 19:34
- Lokalizacja: 3miasto
- Kontakt:
Zgadza się tylko po co utrudniać(płacić za urzadzenie które potem trzeba kombinować jak wyregulować) ?Robroypl pisze:
A co do regulacji, to nowe instalacje też na to pozwalają, ale nie kręceniem śruby za pomocą śrubokręta , wystarczy interfejs do komputera + soft i wszystko jest do doregulowania, nawet extremalne zubożenie mieszanki.
A po drugie to jakby miał mi samochód palić 14 lit LPG to po co wogóle gaz wstawiać?
flat
ja w venciaku mam wstawiona w miejsce kola i to ta wieksza wchodzi mi 42 litry gazu ale sa i mniejsze . Moim zdaniem to lepiej wstawic we wneke po kole jak bedziesz chcial cos przewiesc to kolo zapasowe zawsze mozna wyjac a butli juz sie nieda. najmniejszy ZBIORNIK TOROIDALY (czyli w kolo) ma wymiary srednica 56,5cm wysokosc 18cm wejdzie ci w niego okolo 28 litrow gazuGEORG pisze:A gdzie macie zamontowaną butle? W kole czy standartowa? Jak standart to jak ustawiona? Butla w kole dużo wystaje? Golfiki mają dość płytką wnęke na zapasówke dlatego pytam.
Pozdrawiam.
Gdy jesteś smutny to pomyśl że kiedyś byłeś najszybszym plemnikiem
Rób jak chcesz. Dlatego ja wole kupić auto od kogoś kto nie miał instalacji LPG (chyba że znam kolesia i auto) i zamontować nową. Bo takiego auta co pali 9 l LPG (gdzie norma dla benzyny to 10,5) to bym już nie chciał.flatron316 pisze:Ja mam RP w pasku kombi i pali w mieście 9 litrów. Tylko instalke mam starego typu dlatego dałem radę max zubożyć mieszankę gazu
pozdro flat
Jeśli robisz bardzo krótkie trasy to spoko, glowica moze sie az tak nie zdazy rozgrzac. Ale przy dłuższych trasach taka uboga mieszanka to dla głowicy tak jak byś lał sobie w gardło prawie wrzącą wodę.
Takie jest moje zdanie, ale ty możesz oczywiście mieć inne
Volkswagen - da weiss man, was man hat.
___________________________________
___________________________________
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 175 gości