Kącik posiadaczy VR6

Forum techniczne związane z silnikami VR6

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
lawrai
Forum Master
Forum Master
Posty: 1066
Rejestracja: wt lis 29, 2005 10:24
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Post autor: lawrai » pn sty 21, 2008 00:58

mi sie udało zejśc do 7,5 - 8 litrów przy około 80 - 85 km\h gdy silnik dysponował tylo 150 koniami wiec podejrzewam ze gdyby był silniejszy to mniej siły by wkładał w podtrzymanie prędkości a z tym mniej palił jeszcze wiec jest to osiagalne przy prawie nie tykaniu gazu w bez wietrzna pogodę i jadąc za tirem z naczepą ehehe . Pozdr


budujemy syncro :

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2741405&sid=7934459afb85f7d17f39e6aedb9f6af7#2741405

Awatar użytkownika
DDR
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 351
Rejestracja: śr kwie 05, 2006 00:38
Lokalizacja: Pyskowice koło Gliwic/Śląsk
Kontakt:

Post autor: DDR » pn sty 21, 2008 04:03

Wrzucam piątke,jade jakieś 60-70km/h z pracy ok 20km przy domie często patrze na spalanie i mieszcze sie w 7-5/8L,gazu prawie niewciskająć...


VR6
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1252547#1252547
Polo
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=4118201#4118201
Serwer cs 1.6
[url=http://www.gametracker.com/server_info/83.1.164.120:27015/][img]http://cache.www.gametracker.com/server_info/83.1.164.120:27015/b_560x95.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
jabolo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 429
Rejestracja: pn sie 20, 2007 22:12
Lokalizacja: łódz

Post autor: jabolo » pn sty 21, 2008 09:11

lawrai pisze:przy prawie nie tykaniu gazu
DDR pisze:gazu prawie niewciskająć...
czyli teraz wiem skąd takie wyniki:)


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=251348&postdays=0&postorder=asc&start=0

Awatar użytkownika
maciej_ka1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: śr mar 07, 2007 18:35
Lokalizacja: ciechanów

Post autor: maciej_ka1 » pn sty 21, 2008 13:51

witam.sorry ze tutaj ale jak juz w temacie spalania to u mnie mfa jak przelocze na spalanie ciagle pokazuje 0,0 podczas jazdy tez.gdzie moze byc problem?pzdr



Awatar użytkownika
arovr6
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 292
Rejestracja: sob lis 10, 2007 23:26
Lokalizacja: Bolszewo

Post autor: arovr6 » wt sty 29, 2008 16:31

jak poznac ze silnik sie przegrzewa, jak rozpoznac przegrzany silnik albo jest przegrzewany ?? do ilu stopni olej sie moze nagzac..ile powinien? << przy załuszmy średni-ostrej jezdzie..?
2.czy jest mozliwa mała dziurka w uszczelce która powoduje Tylko przy ostrej jezdzie przedmuchy bo chyba tak mam..bo jak jezdze normalnie to wszystko gra jak najbardziej...a jak sie zaczynam bawic powyzej 4 tys ..to mi weze puchna..a jak nie otworze korka i nie spuszcze cisnienia to mi wąz pęknie...ale naszczęscie za 1,5tygodnia autko odstawiam do wymiany uszczelki...

moze to byc inna przyczyna takich dziwnych przedmóchów.do ukł.chłodzenia..????

pozdravwiam juz sie nie moge doczekac jak wjade na hamownie po wymianie :D bo był by wstyd jak na hamowanku by mi wąz pękł :(hehe
Ostatnio zmieniony wt sty 29, 2008 16:33 przez arovr6, łącznie zmieniany 2 razy.


----------------------
| VR6 TO JEST TO |
----------------------
Do Mojego MKIII----> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=134587

Awatar użytkownika
jabolo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 429
Rejestracja: pn sie 20, 2007 22:12
Lokalizacja: łódz

Post autor: jabolo » wt sty 29, 2008 20:11

arovr6 pisze:2.czy jest mozliwa mała dziurka w uszczelce która powoduje Tylko przy ostrej jezdzie przedmuchy bo chyba tak mam..bo jak jezdze normalnie to wszystko gra jak najbardziej...a jak sie zaczynam bawic powyzej 4 tys ..to mi weze puchna..a jak nie otworze korka i nie spuszcze cisnienia to mi wąz pęknie...ale naszczęscie za 1,5tygodnia autko odstawiam do wymiany uszczelki...

moze to byc inna przyczyna takich dziwnych przedmóchów.do ukł.chłodzenia..????
stary pytales juz oto naprawde dawno, chłopaki juz ci mowli zebys zmienił uszczelke a ty jeszcze tego nie zrobiłes? :blush:


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=251348&postdays=0&postorder=asc&start=0

Awatar użytkownika
arovr6
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 292
Rejestracja: sob lis 10, 2007 23:26
Lokalizacja: Bolszewo

Post autor: arovr6 » śr sty 30, 2008 19:29

na zmiane uszczelki jestem umówiony z wujkiem dopiero za tydzien..bo nie miał zbytnio czasu ani miejsca..w zakładzie.. a koniec miesiaca wiadomo juz jest takze kaska bedzie..no cóz jak sie nie pracowało 4 miesiace pod rzad to skad miałem miec kase nawet na głupia uszczelke ...teraz wszsytko sie ruszy..wstawie foty z wymiany itp..a potem wydech kompletny..i moze bede jeszcze wymieniał ślizgi i napinacze..w rozrzadzie.. ale reszte w moim temacie bedzie..

niech ktoś mi odpowie na pytania wyzej zadane...bo to dla mnie wazne. z góry dzięki :twisted:


----------------------
| VR6 TO JEST TO |
----------------------
Do Mojego MKIII----> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=134587

Awatar użytkownika
arovr6
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 292
Rejestracja: sob lis 10, 2007 23:26
Lokalizacja: Bolszewo

Post autor: arovr6 » sob lut 09, 2008 23:27

Witam wszystkich !! mam takei pytanie bo w przyszłym tyg..moja głowica idzie do planowania...dzis rozmawiałem z kolega co miał vr6..i mówił ze tam trzeba kazdy kanał czyscic itp i ze to 1000zł napewno mi wyjdzie !!!!! czy to prawda ???zaskocza mnie cena ??czy to tylko jak bym chciał remontowac..głowice..?? za normalne planowanie to 100zł słyszałem a ten mi z 1000zł wyjezdza...hmm..ile tam stawiacie..??


----------------------
| VR6 TO JEST TO |
----------------------
Do Mojego MKIII----> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=134587

Awatar użytkownika
dygac
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 204
Rejestracja: czw lut 01, 2007 23:52
Lokalizacja: Pisz
Kontakt:

Post autor: dygac » ndz lut 10, 2008 00:41

Koledzy jakie amory do naszy VRków MK3 (Vento) ? W poniedziałek chciałbym skoczyć do sklepu i pogadać o cenach - tylko o co pytać? Aktualnie jeżdzę na olejowych od 1.8GT i na springach -40mm


1. producent (Sachs - Kayaba - Bilstein) - co wybrać?
2. gazówki czy gazowo-olejowe?

Co jeszcze muszę wiedzieć?
Ostatnio zmieniony ndz lut 10, 2008 00:42 przez dygac, łącznie zmieniany 1 raz.


[img]http://images24.fotosik.pl/46/b1f4807d10125b17.jpg[/img]
i MK3 US w duecie

Awatar użytkownika
lawrai
Forum Master
Forum Master
Posty: 1066
Rejestracja: wt lis 29, 2005 10:24
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Post autor: lawrai » pn lut 11, 2008 03:21

arovr6 - juz nie przesadzajmy . 100 zł maxem i ani grosza więcej za planowanie . 1000 zł to można dać za rozwiert kanałów w głowicy ale nie za planowanie hehee Trafiłeś na ździerce - zmień majstra który ma to wykonać . Pozdr

A do drugiego kolegi ja bym chyba wybrał bilstein ale nie znam sie na amorkach wiec nic nie bede podpowiadał .


budujemy syncro :

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2741405&sid=7934459afb85f7d17f39e6aedb9f6af7#2741405

Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » pn lut 11, 2008 10:21

arovr6 pisze:Witam wszystkich !! mam takei pytanie bo w przyszłym tyg..moja głowica idzie do planowania...dzis rozmawiałem z kolega co miał vr6..i mówił ze tam trzeba kazdy kanał czyscic itp i ze to 1000zł napewno mi wyjdzie !!!!! czy to prawda ???zaskocza mnie cena ??czy to tylko jak bym chciał remontowac..głowice..?? za normalne planowanie to 100zł słyszałem a ten mi z 1000zł wyjezdza...hmm..ile tam stawiacie..??
za 1000 zł to zrobie w promocji full remont z portingiem i polerowaniem zaworów
Ostatnio zmieniony pn lut 11, 2008 10:23 przez Borys, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
arovr6
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 292
Rejestracja: sob lis 10, 2007 23:26
Lokalizacja: Bolszewo

Post autor: arovr6 » pn lut 11, 2008 16:14

tak mi tylko kolega mówił co posiadał vr6 wymieniał silnik i skrzynie...bo cos gadał ze tam inaczej zawory wystaja czy cos..:Ditp..pewnie chciał mnie zniechęcic...ta głupia gadaka..bo swojego sprzedał..i teraz żałuje :D mój juz chodzi pięknie :D juz nie długo wznawiam temacik..<< dzis po stozek jade jak największy i K&N ma sie rozumiec..

co do amorków to ja mam Sachs wszędzie chyba orginal...
p.s wczoraj pierwszy raz spalilem gume :) musiałem stanac i drzwi otworzyc bo biało....do tyłu i petarda do przodu :D

dobrze ze jest ten kącik vr6 bo tu ludzie wiedza wszystko na temat tego silnika... dzięki i pozdro.. :helm: dobrze ze wszystko szybko i pewnie zrobione..az sie zdziwiłem ze wujek zadzwonił ze jest ok i czeka :kwiatek: łzy szczęscia :P
Ostatnio zmieniony pn lut 11, 2008 16:18 przez arovr6, łącznie zmieniany 1 raz.


----------------------
| VR6 TO JEST TO |
----------------------
Do Mojego MKIII----> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=134587

Zablokowany

Wróć do „VR6”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości