VW GOLF II 1,8 90KM (RP) - Problem z wolnymi obrotami

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
daaroo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1784
Rejestracja: ndz paź 24, 2004 01:33
Lokalizacja: Skarzysko/Krakow
Kontakt:

Post autor: daaroo » pt sie 12, 2005 21:32

no ten niebieski czujnik moze to wszystko powodowac, jakby co to ceny w sklepach tego czujnika wachaja sie od 20 zl do 40

druga rzecz to silniczek krokowy

a trzecia to moze byc sonda skoro to sie dzieje tylko na gorącym silniku


zobacz tez czy jak jest nagrzany i dasz mu troche gazu to czy dymi z rury



Awatar użytkownika
Bula88
Forum Master
Forum Master
Posty: 1097
Rejestracja: wt cze 21, 2005 17:13
Lokalizacja: VW GRUPA CHOJNICE
Kontakt:

Post autor: Bula88 » pt sie 12, 2005 21:37

mi to wyglada na sonde



Awatar użytkownika
rzodkiew
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 415
Rejestracja: ndz wrz 26, 2004 23:21
Lokalizacja: Nowy Targ
Kontakt:

Post autor: rzodkiew » sob sie 13, 2005 00:11

jak jest uwalony niebieski czujnik temperatury to tez tak moze sie dziac sprawdz czujnik :odlaczone zlacze zasilanie 5V , opor przy 20 stopni 2000 - 3000 ohm , przy 90 stopni 200 - 300 ohm, druga rzecz jak obroty ci spadna tak nisko to odlacz sonde jezeli to sonda siadla to obroty wejda w normalny poziom jak bez zmian to sonda jest ok, jeszcze mozesz sprawdzic co jest przez kody blyskowe:
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.


Zyj kolorowo :)

elektro
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 88
Rejestracja: czw sie 04, 2005 19:59
Lokalizacja: GORLICE

Post autor: elektro » czw wrz 01, 2005 22:42

JA miałem to samo szukałem badałem i okazało sie że sonda padła . Jak długo chodził na biegu jałowym to go dławiło i obroty spadały i czarny dym leciał z rury.



Awatar użytkownika
qhr
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: pn wrz 19, 2005 13:38
Lokalizacja: Pruszków*WPR*Miasto Prywatne
Kontakt:

Post autor: qhr » pn wrz 26, 2005 12:54

witam. Ja mam podobna sytuacje, problem ale.... odwrotna!! jak sie nagrzeje to obroty mi skaczą na 1100 1200 zalezy od tego jak długo jechałe i jaka temperatura. To bardzo irytujace i pali mi wtedy wiecej! Moze mi tos podpowie czy to moze byc to samo czyli sonda albo czujniki czy moze mam szukac gdzie indziej??Bardzo prosze o pomoc. ajuto



Awatar użytkownika
blackwhite
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 376
Rejestracja: ndz sie 07, 2005 14:51
Lokalizacja: Dumfries
Kontakt:

Post autor: blackwhite » wt wrz 27, 2005 12:56

slonko pisze:Czarna podlaczana jest do takiego czarnego prostokątu. I moje pytanie co to jest ten czarny prostokat. Bo ostatnio zdarzylo mi sie ze obroty stanely na ok 1800 i nie chcialy zejsc, aale jak odlaczylem te wtyczke to auto nie zgaslo, tylko obroty spadly ladnie do ok 900. Od czego jest ta wtyczka ktora odlaczylem?
Może od silnika krokowego, ale pewności nie mam.
Ja mam podobnie i jade w tym tygodniu podłączyć VAGA, może coś pokaże.w prawdzie dzieje mi sie to rzadko, ale mnie to wkurza, że na wolnych obrotach czasem zgasnąć potrafi.
Słyszałem, że można spróbować przczyścić silnik krokowy i może pomóc, ale nie wiem jak się do tego zabrać.


Black

Awatar użytkownika
daaroo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1784
Rejestracja: ndz paź 24, 2004 01:33
Lokalizacja: Skarzysko/Krakow
Kontakt:

Post autor: daaroo » wt wrz 27, 2005 23:38

slonko pisze:Dziwnym zbiegiem okolicznosci spadanie obrotow zniknelo. Wszystko jest ok nawet jak sie porzadnie nagrzeje. Inne pytanie. Do wtrysku dochodza dwie wtyczki. Z przodu brazowa, z prawej strony czarna. Czarna podlaczana jest do takiego czarnego prostokątu. I moje pytanie co to jest ten czarny prostokat. Bo ostatnio zdarzylo mi sie ze obroty stanely na ok 1800 i nie chcialy zejsc, aale jak odlaczylem te wtyczke to auto nie zgaslo, tylko obroty spadly ladnie do ok 900. Od czego jest ta wtyczka ktora odlaczylem?

czarna jest od potencjometru przepustnicy



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 49 gości