Jeżeli chodzi o płyn chłodniczy i hamulcowy to testerami można sprawdzić ich stan. Jeżeli są dobre to wcale nie jest konieczna ich wymiana. A tak w ogóle to sprawdź czy przypadkiem w książce serwisowej nie jest napisane co trzeba wymienić przy takim przebiegu.
Wtedy będziesz wiedział.
Zawsze też możesz poprosić ASO o to by powiedzieli co oni wymieniają i sprawdzają przy takim przeglądzie
Przegląd w ASO
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
1000 zł za wymianę oleju... ale złodzieje...paolo pisze:wymiana oleju trwa pare minut...najdluzej trwa w tym wszystkim zlanie starego.
Dla przykladu podam pare cen, w Toyocie jak mialem praktyke to w PROMOCJI !! wymiana oleju + filtr oleju i podkladka pod korek spustowy BEZ OLEJU!! kosztowala 306 zlotych...
Ojciec Voyagrem chcial takze koontynuowac ksiazke wiec pojechal na MALY przeglad do servisu i zaplacil bagatela za wymiane oleju 1000 zlotych ale wyskoczyly jeszcze tulejki wahacza za 40 zlotych ale z wymiana juz bylo ponad 300 wiec 1300zl.....teraz musi jechac na duzy przeglad, ale strach myslec ile za takie cos moga chciec
ok, dzięki wielkie. Nieststy, nie miałem juz mozliwosci przeczytania dzisiejszych uwag. Byłem w ASO.
Dziwna sprawa... mam w okolicy (do 80 km) 2 ASO i o ile w jednym wstepnie oszacowano mi koszt na 700 pln o tyle w drugim... na 2100 pln!!!
Rzecz jasna pojechałem do tanszego.
Cena - na szczescie jedynie (?) niecałe 600 pln.
Przy okazji zasygnalizowano mi:
- niewielki przeciek przewodu w układzie wspomagania (kosztuje ponad 500 pln)
- popękany pasek w ukłądzie wspomagania (koszt do 100 pln)
No i moje kolejne pytanie:
ten popękany pasek musze szybko zmieniac? Jaki moze byc rezultat jego zerwania?
Wiem ze koszt tego paska (wymienie poza ASO) nie jst wysoki i wymienie go za jakis czas ale prosiłbym o odpowiedzi bo zapowiada mi sie parę kursow dalszych (ok 800 km w jedną stronę) a lubie znac potencjalne zagrozenia.
Pozdr.
Dziwna sprawa... mam w okolicy (do 80 km) 2 ASO i o ile w jednym wstepnie oszacowano mi koszt na 700 pln o tyle w drugim... na 2100 pln!!!
Rzecz jasna pojechałem do tanszego.
Cena - na szczescie jedynie (?) niecałe 600 pln.
Przy okazji zasygnalizowano mi:
- niewielki przeciek przewodu w układzie wspomagania (kosztuje ponad 500 pln)
- popękany pasek w ukłądzie wspomagania (koszt do 100 pln)
No i moje kolejne pytanie:
ten popękany pasek musze szybko zmieniac? Jaki moze byc rezultat jego zerwania?
Wiem ze koszt tego paska (wymienie poza ASO) nie jst wysoki i wymienie go za jakis czas ale prosiłbym o odpowiedzi bo zapowiada mi sie parę kursow dalszych (ok 800 km w jedną stronę) a lubie znac potencjalne zagrozenia.
Pozdr.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 456 gości