Ciezko odpala po wymianie pompy wtryskowej

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

illusion
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: sob gru 29, 2007 22:20
Lokalizacja: krynica

Ciezko odpala po wymianie pompy wtryskowej

Post autor: illusion » ndz sty 20, 2008 12:27

czesc, mam mały problem z pompą wtryskową golf 2 td, a mianowicie wczoraj wymieniałem pompe na urzywaną z allegro, moja jeszcze chodzila ale miala jakis dziwny punkt w gazie. no i po wymianie odpalil ale z trudem, jak dodaje gazu to wchodzi na obroty do pewnego momentu a potem zaczyna dziwnie przerywac dlawic, jak dam ssanie sytuacja sie poprawia ze nawet jechac mozna ale caly czas cos przerywa i troche wiecej kopci ale rozrzad sprawdzalem jest ok. pomuzcie prosze bo wieczorem potrzebuje auto i nie wiem czy zmieniac na stara pompe czy nie :/ mozem coś doradzicie :)
Ostatnio zmieniony ndz sty 20, 2008 13:38 przez illusion, łącznie zmieniany 1 raz.


:)_

bettek
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 237
Rejestracja: pn lip 24, 2006 11:01
Lokalizacja: z Tyndy :)
Kontakt:

Post autor: bettek » ndz sty 20, 2008 13:37

Najlepiej jedź do pompiarza. Moim zdaniem kąt wtrysku moze być źle ustawiony - ale moge sie mylić :bigok:

Moze warto też sprawdzić świece ;)
Ostatnio zmieniony ndz sty 20, 2008 13:38 przez bettek, łącznie zmieniany 1 raz.


BETTEK

[url=http://ilespala.pl/podsumowanie/932][img]http://ilespala.pl/obrazek/932/3/1[/img][/url]

illusion
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: sob gru 29, 2007 22:20
Lokalizacja: krynica

Post autor: illusion » ndz sty 20, 2008 13:57

no swiece raczej nie maja nic do tegobo czy zimny czy cieply to bez ruznicy, a gdzie sie ustawia ten kąt wtrysku :> i czy moze byc przez to ze pompa sie nie chce odpowietrzyc ? ta pompa jest troche inna, to do czego doczepia sie linke od gazu ma 2 sprezyny i jest wyzsze niz w starej pompie, no ale nie wiem .. :( prosil bym raczej o takie wskazówki zebym sam mugl cos teraz zrobic bo jak nie to zmieniam na starą :/


:)_

Awatar użytkownika
kopciuch
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 153
Rejestracja: czw gru 29, 2005 21:53
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: kopciuch » ndz sty 20, 2008 14:09

Masz na pewno źle ustawiony kąt wtrysku, moim zdaniem jest on za późno. Spróbuj poluzować pompę lekko i przekręcić ja w w stronę silnika, to powinno pomóc.

[ Dodano: Nie Sty 20, 2008 13:12 ]
napisz jaki masz silnik wrzuć zdjęcie może starej i nowej pompy - jak masz taka możliwość zawsze to łatwiej coś ustalić.


A wszystko przez kobiete....:D

illusion
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: sob gru 29, 2007 22:20
Lokalizacja: krynica

Post autor: illusion » ndz sty 20, 2008 14:24

no przy zakladaniu nowej odciaglem ja max od silnika, nie wiedzialem ze to jest ustawianie kątu :] a pompa tak jak mówie jesat identyczna oprucz tego co juz mówilem i na sciance od strony silnika w starej mialem taką dziurke z tak jakby srutem a nowa ma śrubke hmm i jeszcze śrubka nad wyjsciem powrotu paliwa jest wkrecona tak jakby do konca bo nie widać gwintu a w starej jest pół centa prawie wykrecona, sprubuje pogrzebać z tym kątem :)


:)_

Awatar użytkownika
kopciuch
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 153
Rejestracja: czw gru 29, 2005 21:53
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: kopciuch » ndz sty 20, 2008 14:45

tu na zdjęciach masz pokazane znaki na pompie i silniku , te znaki przy założeniu powinny sie pokrywać , potem jeśli cos jest nie tak to pompę delikatnie sie przekręca w jedna albo druga stronę.

Obrazek Obrazek
Ostatnio zmieniony ndz sty 20, 2008 14:46 przez kopciuch, łącznie zmieniany 1 raz.


A wszystko przez kobiete....:D

illusion
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: sob gru 29, 2007 22:20
Lokalizacja: krynica

Post autor: illusion » ndz sty 20, 2008 15:37

kopciuch normalnie podnosisz ludzi z ziemi :) jescze przed postem ze zdjeciami poszlem przekrecilem pompe do silnika ile moglem tyle ze musialem kolo zciagac bo za mocno dokrecilem wczoraj i klucz przeskakiwal przy odkrecaniu :) :/ no ale to chwila :) skrecilem wszystko no i od sztycha odpalił chodzi równiutko nie ma zadnych punktów w kturych skaczą obroty (jak przy starej pompie) i nawet kopci mniej niz przy starej pompie :) jeszcze czuc ze moze chodzic lepiej ale to puzniej sie z tym pobawie :) dzieki wielkie. jeszcze tylko mi gdzies lewe powietrze bierze bo jak jade dlugo na wysokich obrotach to zaczyna gasnac i zaraz znowu jest ok :) pozdro


:)_

Awatar użytkownika
kopciuch
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 153
Rejestracja: czw gru 29, 2005 21:53
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: kopciuch » ndz sty 20, 2008 15:42

ciesze sie ze mogłem pomóc :grin:


A wszystko przez kobiete....:D

arwam

Post autor: arwam » śr sty 23, 2008 01:22

Zaworek regulujący ciśnienie na pompie wtryskowej jest najprawdopodobniej w pozycji otwartej.
Przez to nie działa układ dynamicznej regulacji kąta początku wtrysku.
Jest umieszczony koło przewodu doprowadzającego paliwo do pompy wtryskowej.

[ Dodano: 23 Sty 2008 00:24 ]
masz fuksa że nie stanął w położeniu zamkniętym bo by ci rozerwało korpus pompy tak jak mi swego czasu jak się dopiero uczyłem na własnych błędach

[ Dodano: 23 Sty 2008 00:28 ]
Kolegakopciuch,
na drugim zdjęciu ma zaznaczone taką małą żółtą strzałką położenie tego zaworka na pompie.

[ Dodano: 23 Sty 2008 00:29 ]
P.S. ładnie silnik wygłąda :bajer:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 80 gości