Proszę o ocenę logów, błąd 575. 1Z automat

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
fiLc
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 79
Rejestracja: ndz paź 14, 2007 23:33
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Proszę o ocenę logów, błąd 575. 1Z automat

Post autor: fiLc » sob sty 19, 2008 01:41

Witam zrobilem dzis logi dynamiczne vagiem ale do konca nie wiem czy sa takie jak maja byc poniewaz mam automata i bardzo szybko wchodzi na wyzsze obroty (to tez dlatego ilosc logow jest niewielka) :helm: mam nadzieje ze bedziecie mogli sie tam czegos doczytac-bylbym bardzo wdzieczny poniewaz mam sporadyczny blad 575 i chcialbym sie go pozbyc ale nie wiem za co sie brac...przeplywke, n75, egr itd.

blok 003:
Obrazek

blok 008,011:
Obrazek

a to jeszcze blok 000 na basic settings:
Obrazek

poszczegolne pozycje zmienialy sie +/- 2 (chyba pozycja 1,2,4,9,10) wiec mam nadzieje ze screenshot wystarczy.
Prosze Was bardzo o opinie, jak i uwagi co do samego logowania poniewaz mam jeszcze przez weekend dojscie do vaga wiec moge powtorzyc pomiary zgodnie z Waszymi wskazowkami.
Ostatnio zmieniony sob sty 19, 2008 15:49 przez fiLc, łącznie zmieniany 1 raz.


Meine Variat TDI
[b][url]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=142122[/url][/b]

Awatar użytkownika
jasiek21
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 672
Rejestracja: pn lis 13, 2006 13:01
Lokalizacja: Pszów / Karczów
Kontakt:

Post autor: jasiek21 » sob sty 19, 2008 17:21

a więc, nie wiem czy masz taką możliwość, ale loguj na 3cim biegu,
z tego co widać w bloku 003 to przepływka ok, wprawdzie nie trzyma 800 przy 4kRPM, ale nie jest też strasznie źle. Jeszcze w polowie odpuściłeś gaz i troszkę to zaburza odczyt.
Do tego zloguj wszystki bloki pojedynczo, bo tak to jest za niskie sample ratio i za mało widać.
Na bloku 011 widać, że w pewnym momencie ładuje 2,2bara a to już za dużo i może wpadać w notlaufa.
Nie wiem jak to jest w 1Z, ale z tego co kojarze wastegate'em steruje n75 więc to prawdopodobnie jego wina.
Jeśli piszę nieprawdę niech mnie ktoś mądrzejszy poprawi.


[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/228972.html][img]http://images.spritmonitor.de/228972.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
lukjar7
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 435
Rejestracja: sob wrz 15, 2007 15:17
Lokalizacja: Bielsk P. - Hajnówka
Kontakt:

Post autor: lukjar7 » sob sty 19, 2008 18:36

n75 do sprawdzenia



Awatar użytkownika
fiLc
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 79
Rejestracja: ndz paź 14, 2007 23:33
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: fiLc » sob sty 19, 2008 22:28

Wstepnie dzieki za opinie :bigok:
Wklejam jeszcze jedna fotke logow, poniewaz robilismy dwie przejazdzki tego dnia-widoczne sa logi ktore juz byly i druga seria.

Obrazek

Moge zrobic logi na 3 biegu tyle ze nie bede mogl zaczynac od 1500obr./min-w sumie nie wiem od jakich obrotow bede mogl zaczac zeby nie walnal mi kickdowna....

...aha gaz byl non stop w podlodze (widac chyba takze po tym ze wymagana dawka jest 847,9 procz pierwszej pozycji) :helm:

Mam jeszcze pare pytan:

•Logowanie kazdego bloku osobno-znaczy ze na kazdym bloku osobno mam robic przejazd???(troche sie boje o skrzynke....)
•logowanie na basic settings-ktore bloki i jak najlepiej???jak wlaczalem opcje basic settings silnik krecil na jalowych wyzej i mrugala kontrolka swiec-to normalne?
•czy mam wyczyscic przeplywke czy zostawic ja tak jak jest?jak tak to jest to mozliwe srodkiem do czyszczenia hamulcow w aerozolu???

Wielkie dzieki jeszcze raz za Wasza pomoc :bigok:
Ostatnio zmieniony sob sty 19, 2008 23:08 przez fiLc, łącznie zmieniany 1 raz.


Meine Variat TDI
[b][url]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=142122[/url][/b]

Awatar użytkownika
jasiek21
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 672
Rejestracja: pn lis 13, 2006 13:01
Lokalizacja: Pszów / Karczów
Kontakt:

Post autor: jasiek21 » sob sty 19, 2008 23:26

nie miałem stycznośći z automatem w TDI więc nie wiem czy da się tak dać buta zeby nie było kickdowna?
co do przepływki, to mozesz ją przeczyścić powinno być troszkę lepiej, choć naprawdę nie jest źle. Może to zrobić wybitnie profilaktycznie, bo wartości spadają ale dosyć późno i nieznacznie.
fiLc pisze:logowanie na basic settings-ktore bloki i jak najlepiej???jak wlaczalem opcje basic settings silnik krecil na jalowych wyzej i mrugala kontrolka swiec-to normalne?
w basic settings to tylko blok 000 się loguje i sprawdza kąt wtrysku, trochę cięższa praca i kontrolka to normalne.
fiLc pisze:kazdego bloku osobno-znaczy ze na kazdym bloku osobno mam robic przejazd???(troche sie boje o skrzynke....)
zrób tylko logi grupy 011 bo o to nam najbardziej chodzi.
Piszesz, że wpada Ci w tryb awaryjny sporadycznie i tak wychodzi na logach. ty mu but, i widzisz w sekundzie 2,54 masz doładowanie 1,1bara, potem w 4,5bara masz 2,25 bara, a potem w 6stej jest już prawidłowe 1,9 bara.
Tryb awaryjny włącza się kiedy doładowanie jest powyżej 2,2 bara przez 7 sekund.
U ciebie albo przycina się wastegate, albo n75 nie zdąży wysterować odpowiednio właśnie wastegate'a.
Powodzenia.


[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/228972.html][img]http://images.spritmonitor.de/228972.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
fiLc
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 79
Rejestracja: ndz paź 14, 2007 23:33
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: fiLc » sob sty 19, 2008 23:41

Bomba-dzieki Ci wielkie za tak szczegolowy opis :bigok:
Jutro podjade do kolegi zrobic ponownie logi...sprobuje na trojce....
moze na szybkiego wymontuje sie n75 bo kolega ma kompresor zeby go przedmuchac :grin:

przeplywke przeczyszcze zeby spokojnie spac :grin:
czym najlepiej ja przeczyscic???Raz ja wyjalem i sa tam takie siatki-da sie je zdjac?
Ten zawor spustowy da sie jakos sprawdzic???

Za 3 tyg chyba zaslepie AGR i przeczyszcze kolektor...narazie sesja :grrr:

A tak na marginesie super golfika masz kolego :D ..bardzo zadbany...zazdroszcze :helm:
Ostatnio zmieniony sob sty 19, 2008 23:43 przez fiLc, łącznie zmieniany 1 raz.


Meine Variat TDI
[b][url]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=142122[/url][/b]

Awatar użytkownika
jasiek21
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 672
Rejestracja: pn lis 13, 2006 13:01
Lokalizacja: Pszów / Karczów
Kontakt:

Post autor: jasiek21 » sob sty 19, 2008 23:56

opis jak czyścić n75 by
spons
przepływki to się raczej nie rozbiera, ale słyszałem, że ludzie ją w zmywarkach piorą, albo jakimiś sprajami do czyszcznie gaźnika psikają. Spróbuj.
Ten zawór spustowy to pewnie jakoś wystaje z turbiny z części ciepłej musisz poszukać, bo ja wiem jak to jest w AFNie i moim turbo a turba z1Z to ja na oczy nie widziałem.
Nie ma sprawy, od tego jest forum. :bigok:

[ Dodano: 19 Sty 2008 22:59 ]
fiLc pisze:AGR
EGR :chytry:

[ Dodano: 19 Sty 2008 23:01 ]
jeszcze Ci nei napisałem dlaczego logi pojedynczych bloków,
jeśli robisz 3 bloki naraz to próbkwanie jest takie a nie inne i odczyty mamy powiedzmy co 2,5 sekundy i jest ich raptem opk 15 między 1,5kRPM a 4kRPM,
jak robisz pojedynczo to odczyty są co 0,5 sekundy i jest ich 30-40 w tym samym okresie czasu i więcej szczegółów widać.
Ostatnio zmieniony sob sty 19, 2008 23:58 przez jasiek21, łącznie zmieniany 1 raz.


[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/228972.html][img]http://images.spritmonitor.de/228972.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
fiLc
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 79
Rejestracja: ndz paź 14, 2007 23:33
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: fiLc » ndz sty 20, 2008 00:18

AGR=Abgasrueckfuehrungsventil, a ze od 15 lat siedze w dojczlandach to juz przebija szwabizna we mnie :grin: to tez nie ma ęąółćż itd w moich postach :goof:
A widzisz nie wiedzialem ze jak sie loguje jedynie jeden blok to i interwale sa krotsze...dzieki jeszcze raz...czlowiek sie uczy :pub:
N75 mam niestety inny i widzialem ze bym musial go "lamac" zeby dostac sie do "bebechow" wiec sobie odpuszcze i chyba zainwestuje 120zl na nowke original, ale pierw przeczyszcze WD40 bez rozbierania.


Meine Variat TDI
[b][url]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=142122[/url][/b]

Awatar użytkownika
jasiek21
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 672
Rejestracja: pn lis 13, 2006 13:01
Lokalizacja: Pszów / Karczów
Kontakt:

Post autor: jasiek21 » ndz sty 20, 2008 00:39

na potwierdzenie przykładowy mój log
Obrazek


[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/228972.html][img]http://images.spritmonitor.de/228972.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
fiLc
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 79
Rejestracja: ndz paź 14, 2007 23:33
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: fiLc » ndz sty 20, 2008 00:55

No pikne te logi...jutro zrobie powtorke zabawy i zaloguje tez kazdy blok pojedynczo!
Czy jeszcze cos zalogowac procz 003,008,011???Jak tam u mnie ten blok 000 na Basic settings wyglada...bo to dla mnie kompletna zagadka...nie wiem co jest co


Meine Variat TDI
[b][url]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=142122[/url][/b]

Scotto
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 662
Rejestracja: ndz maja 07, 2006 23:09
Lokalizacja: londyn

Post autor: Scotto » ndz sty 20, 2008 01:14

fiLc, odepmi czerwony i niebieski wezyk z n75 zmostkuj je i sie przejedz jesli nie wpadnie w tryb awaryjny to masz przyczyne


Moj golf
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=75825 vento front
[url=http://img293.imageshack.us/my.php?image=golfsesjaaaa001vq3.jpg][img]http://img293.imageshack.us/img293/5788/golfsesjaaaa001vq3.th.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
jasiek21
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 672
Rejestracja: pn lis 13, 2006 13:01
Lokalizacja: Pszów / Karczów
Kontakt:

Post autor: jasiek21 » ndz sty 20, 2008 01:19

fiLc pisze:Czy jeszcze cos zalogowac procz 003,008,011???
nie musisz logować 003, bo o przepływce już wiemy, że jest troszkę słaba ale jak ja wyczyścisz to powinno być lepiej.
008 też nie bo wszystko widać i jest ok.
Zloguj tylko 011, ale w sumie też nie trzeba bo wiemy co może być nie tak i będziesz z tym walczyć.
Log 000BS to w sumie też troszkę zagadkowy dla mnie jest, ale widzę w pozycji 2 że masz ok 65 a powinno być ok 50, to jest kąt wtrysku czyli może troszkę gorzej zapalać.
Scotto pisze:fiLc, odepmi czerwony i niebieski wezyk z n75 zmostkuj je i sie przejedz jesli nie wpadnie w tryb awaryjny to masz przyczyne
u Filca jest problem taki, że w notlaufa wpada sporadycznie, nawet na logach widać, że przeładowywuje w nieznaczym okresie czasu i podczas logowania nie wpadał w notlaufa,
Tak by się dało n75 wykluczyć, ale by musiał z miesiąc tak jeździć.


[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/228972.html][img]http://images.spritmonitor.de/228972.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
fiLc
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 79
Rejestracja: ndz paź 14, 2007 23:33
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: fiLc » ndz sty 20, 2008 01:21

Zaworek tak czy siak przeczyszcze, przeplywke takze...notlaufow takich klasycznych nie lapie (ostatnio jezdzilem co tydzien z Berlina do Szczecina na odcinku bez ograniczen dawalem mu fire i lecial 180...koncowke juz sie meczyl ale polecial :grin: ) raz mi sie zdazylo ze naprawde dojechal do 120 i zero reakcji na pedal gazu.
Jutro przeprowadze te dwa zabiegi i zaloguje!

Co do katu wtrysku to odpala bez problemow bardzo ladnie, niezaleznie od warunkow atmosferycznych!Na to zupelnie nie nazekam....
Ostatnio zmieniony ndz sty 20, 2008 01:24 przez fiLc, łącznie zmieniany 1 raz.


Meine Variat TDI
[b][url]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=142122[/url][/b]

Awatar użytkownika
micky
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 865
Rejestracja: ndz wrz 18, 2005 20:17
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: micky » ndz sty 20, 2008 23:07

kolego fiLc mialem to samo, zaczynalo sie sporadycznie, raz na 2 miesiace, potem 2 razy w miesiacu, a pozniej to przy kazdym kickdownie i tak juz do tego stopnia, ze bez redukcji przy spokojnej jezdzie na 5 biegu przy przyspieszaniu wpadal w notlauf, wiec zabieraj sie za n75 i bedziesz bujal TDI z ciaglym bananem na twarzy :)
pozdrawiam :bigok:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 214 gości