spadla predkość przy tych samych obrotach :(
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
spadla predkość przy tych samych obrotach :(
Witam,
Jak kupilem swojego Golfa to przy 1900 obrotów na trzecim biegu mial predkosc 50km/h.
Teraz po roku uzytkowania predkośc przy tych samych obrotach wynosi okolo 47 km/h.
Ktoś ma pojęcie co moze byc przyczyna ??
Pozdrawiam
Jak kupilem swojego Golfa to przy 1900 obrotów na trzecim biegu mial predkosc 50km/h.
Teraz po roku uzytkowania predkośc przy tych samych obrotach wynosi okolo 47 km/h.
Ktoś ma pojęcie co moze byc przyczyna ??
Pozdrawiam
- Marihuana Man
- Gadatliwa bestia
- Posty: 867
- Rejestracja: czw lut 03, 2005 22:54
- Lokalizacja: Gorzów Wlkp
- Kontakt:
powiedziałbym że na odwrót, chyba że jest jakis algorytm korekcji błedów, w kazdym razie przy danych przesyłanych cyfrowo, albo mamy sygnał, albo nie.czyś pisze:Jeśli licznik jest napędzany linką ze skrzyni, to nie powinno się tak dziać. A jeżeli jest przekaźnik elektroniczny to może coś pośniedziało w obwodach prowadzących do licznika
Błąd niewielki, aczkolwiek jesli by się już miał czegoś uczepić to raczej sprzęgla
Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB
Corvax pisze:powiedziałbym że na odwrót, chyba że jest jakis algorytm korekcji błedów, w kazdym razie przy danych przesyłanych cyfrowo, albo mamy sygnał, albo nie.czyś pisze:Jeśli licznik jest napędzany linką ze skrzyni, to nie powinno się tak dziać. A jeżeli jest przekaźnik elektroniczny to może coś pośniedziało w obwodach prowadzących do licznika
Błąd niewielki, aczkolwiek jesli by się już miał czegoś uczepić to raczej sprzęgla
Sprzęgło też m.zd.może to być przyczyną, ale ta różnica jest chyba za mała, jak na oznaki ślizgającego się sprzęgła, wydaje mi się że zwłaszcza przy tym silnku (duży moment obrotowy) także w innych sytuacjach byłoby wyraźnie czuć że sprzęgło "puszcza". Spróbuj zaobserwować, czy zdarzają się takie sytuacje, zwłaszcza przy zdecydowanym przyspieszaniu że obroty silnika rosną niewspółmiernie do prędkości auta. Najlepiej czuć to chyba na biegach IV-V. Jeśli tak się dzieje, to pora zacząć zbierać na nowe sprzęgło.
Ja tak mam na IV gaz do dechy a tu 3000 obrotow i dopiero po kilku sek. lapie szybkoscczyś pisze:Spróbuj zaobserwować, czy zdarzają się takie sytuacje, zwłaszcza przy zdecydowanym przyspieszaniu że obroty silnika rosną niewspółmiernie do prędkości auta. Najlepiej czuć to chyba na biegach IV-V. Jeśli tak się dzieje, to pora zacząć zbierać na nowe sprzęgło.

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 134 gości