Turbina AFN czy wszystko ok z wirnikiem

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
jasiek21
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 672
Rejestracja: pn lis 13, 2006 13:01
Lokalizacja: Pszów / Karczów
Kontakt:

Turbina AFN czy wszystko ok z wirnikiem

Post autor: jasiek21 » ndz sty 20, 2008 00:05

osoby które zajmują się turbinkami fajnie by było gdyby rzuciły okiem na mój wirnik i powiedziały jak to wygląda, czy wszystko ok.
Zdjęcia części zimnej:
Obrazek
Obrazek
Ostatnio zmieniony ndz sty 20, 2008 18:12 przez jasiek21, łącznie zmieniany 1 raz.


[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/228972.html][img]http://images.spritmonitor.de/228972.png[/img][/url]

kupszczelisty
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 853
Rejestracja: pt wrz 23, 2005 18:45
Lokalizacja: był Śląsk - Katowice, Mysłowice jest Poznań okolice
Kontakt:

Post autor: kupszczelisty » ndz sty 20, 2008 00:10

wirnik wygląda Ok, sprawdz czy ma luz ten wirnik



mirass
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 633
Rejestracja: czw lut 23, 2006 21:23
Lokalizacja: Oborniki Śląskie
Kontakt:

Re: Turbina AFN czy wszystko ok z wirnikiem

Post autor: mirass » ndz sty 20, 2008 01:03

jasiek21 pisze:osoby które zajmują się turbinkami fajnie by było gdyby rzuciły okiem na mój wirnik i powiedziały jak to wygląda, czy wszystko ok.
Zdjęcia części zimnej:
Obrazek
Obrazek
zwróć uwagę czy nie ma zagnieceń na wirniku, sprawdź luzy..czy z turbo oki czy profilaktycznie pytasz ?


www.vagtune.pl tel. 502730289

Awatar użytkownika
jasiek21
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 672
Rejestracja: pn lis 13, 2006 13:01
Lokalizacja: Pszów / Karczów
Kontakt:

Post autor: jasiek21 » ndz sty 20, 2008 01:14

pytam profilaktycznie.
mam podejrzenie że to ona jest jest odpowiedzialna za zużywanie ok litra oleju na 10kkm,
autko normalnie nic nie kopci, a sporadycznie puści niebieską chmurkę. Przewody IC pokryte normalnym filmem olejowym.
Z silnika nie ma żadnych wycieków, poza pocącą się uszczelką pod miską.
nie gnam go też po autostradach z jakimiś zawrotnymi prędkościami.
luzu ma ok 1,5 do 2 mm.
Dzięki za odzew.


[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/228972.html][img]http://images.spritmonitor.de/228972.png[/img][/url]

kupszczelisty
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 853
Rejestracja: pt wrz 23, 2005 18:45
Lokalizacja: był Śląsk - Katowice, Mysłowice jest Poznań okolice
Kontakt:

Post autor: kupszczelisty » ndz sty 20, 2008 01:37

chyba coś dużo tego luzu, wirnik jesteś w stanie przesunąc prawie 2mm?



Awatar użytkownika
jasiek21
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 672
Rejestracja: pn lis 13, 2006 13:01
Lokalizacja: Pszów / Karczów
Kontakt:

Post autor: jasiek21 » ndz sty 20, 2008 01:43

tak poprzecznego luzu 1,5-2mm, wzdłużnego nic


[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/228972.html][img]http://images.spritmonitor.de/228972.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » ndz sty 20, 2008 10:27

jasiek21 pisze:tak poprzecznego luzu 1,5-2mm, wzdłużnego nic
czyli wirnik opiera sie o obudowe w skrajnym polozeniu?


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » ndz sty 20, 2008 11:17

ale nie widac zeby byly otarcia :crazy:


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » ndz sty 20, 2008 11:39

te turbinki sa nie do zajechania, a 1L na 10 tys km to jeszcze nie tragedia

w nowej turbince tez jest luz około 1mm, jęsli nie ma otarć na obudowie i nie wyje to bym sie nie przejmował zbytnio..



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » ndz sty 20, 2008 12:04

souler pisze:ale nie widac zeby byly otarcia :crazy:
na fotkach to za wiele nie widac, chociaz zauwaz wyraznie jasniejszy kolor obudowy w miejscu gdzie jest mozliwy kontakt z wirnikiem...


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
jasiek21
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 672
Rejestracja: pn lis 13, 2006 13:01
Lokalizacja: Pszów / Karczów
Kontakt:

Post autor: jasiek21 » ndz sty 20, 2008 12:58

po dzisiejszych dokładniejszych ogledzinach luzu jest jednak około 1-1,5mm,
na obudowie nie widać jakichś wielkich otarć, wrzucam lepsze zdjęcia wykonane centralnie z przodu
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
za 2 godzinki wrzucę filmik, bo jadę obejrzeć gwint na przód,
wielkie dzięki za komentarze.
Ostatnio zmieniony ndz sty 20, 2008 12:59 przez jasiek21, łącznie zmieniany 1 raz.


[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/228972.html][img]http://images.spritmonitor.de/228972.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » ndz sty 20, 2008 13:05

teraz widac troche lepiej i rzeczywiscie wyglada, jakby tarlo o scianki


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » ndz sty 20, 2008 13:12

jesli poruszasz wirnikiem i nie ociera on o obudowe to nie szukalbym dziury w calym
tak jak cowboy napisal te turbinki sa dosyc mocne, kiedys mialem T2 ktora opierala sie o obudowe i przejechalem na niej 60tys km z cisnieniem doladowania dwa razy wiekszym niz fabryczne, pozniej kupil je kolejny koles i jest zadowolony wiec nie ma na to wszystko reguly - moze sie wydawac ok a padnie jutro ;)

ps. diagnoza turbo przez internet :lol:
Ostatnio zmieniony ndz sty 20, 2008 13:20 przez zaprzal, łącznie zmieniany 1 raz.


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
jasiek21
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 672
Rejestracja: pn lis 13, 2006 13:01
Lokalizacja: Pszów / Karczów
Kontakt:

Post autor: jasiek21 » ndz sty 20, 2008 15:20

a więc problem jest taki, że nie mam z niczym porównania, jedynie z G60, ale to inna bajka.
luz
jak nie ma innego wyjścia to musi być diagnoza online. :jezor:

[ Dodano: 20 Sty 2008 14:22 ]
jakby nie chodziło to spróbujcie odświeżyć, coś sie dzieje z google video
Ostatnio zmieniony ndz sty 20, 2008 15:24 przez jasiek21, łącznie zmieniany 1 raz.


[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/228972.html][img]http://images.spritmonitor.de/228972.png[/img][/url]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 77 gości