Przerywa po przekroczeniu 3800obrotow

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Przerywa po przekroczeniu 3800obrotow

Post autor: Krzylu » sob sty 19, 2008 16:39

wymienilem turbine z T2 na k24 wszystko ok tylko ze zaczal mi przerywac silnik po przekroczeniu 3800 obrotow a od 3000obr niechce ciagnac do tych obrotow jest elegancko a pozniej kibel niechce przyspieszac
zrobilem LDA zaczal kopcic wiec wricilem do standardowych ustawien dawka ustawiona jest na sredni dym cisnienie doladowania 1-1,1bara probowalem juz roznych ustawien i tak dalej przerywa
wie ktos moze coz to za objaw
zaznaczam ze na starej turbinie niebylo mowy o takim czyms



Awatar użytkownika
majster heniek
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2156
Rejestracja: ndz kwie 09, 2006 11:04
Lokalizacja: Głuchołazy
Auto: Jest
Silnik: też

Post autor: majster heniek » sob sty 19, 2008 17:57

sprawdż filtr paliwa może za mały przepływ jest przy dużych obrotach , dlatego przerywa
a wogóle cały układ rurek paliwowych sprawdż czy powietrza nie łapie


Obrazek

Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » sob sty 19, 2008 18:28

no wlasnie lapie powietrze przy wyzszych obrotach ale wszystko jest sprawne filtr inny na probe wsadzilem dalej to samo moze pompa klekla



Awatar użytkownika
majster heniek
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2156
Rejestracja: ndz kwie 09, 2006 11:04
Lokalizacja: Głuchołazy
Auto: Jest
Silnik: też

Post autor: majster heniek » sob sty 19, 2008 18:58

pompa klekla
raczej nie - przewody sprawdż jeszcze może na łączeniach gdzieś popuszcza ( przy zbiorniku też sprawdż )


Obrazek

Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » sob sty 19, 2008 19:23

Krzylu pisze:zaznaczam ze na starej turbinie niebylo mowy o takim czyms
właśnie to mnie zastanawia , może to coś z suszarka? Ale na manometrze cisnienie też skacze . może zawór sie otwiera.

[ Dodano: Sob Sty 19, 2008 18:31 ]
Krzylu pisze:zaznaczam ze na starej turbinie niebylo mowy o takim czyms
a może zawór sie otwiera , ciśnienie na manometrze pewnie też skacze .


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » sob sty 19, 2008 21:13

skacze jak podkrece ja do ponad 1bara ponizej tego nie skacze



Awatar użytkownika
1 6 D
_
_
Posty: 1950
Rejestracja: śr sie 18, 2004 09:57
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: 1 6 D » sob sty 19, 2008 21:18

Jak ustawisz ciśnienie ponad 1 bar to wtedy BOV sie Ci otwiera, nawet jak na maksa jest skręcony, ja to u siebie przerabiałem. Wziąłem śrubę imbusową M6 chyba i łącznej długości 2 cm i wsadziłem do BOV łeb do środka, już mi nie skacze ciśnienie przy ponad 1 bar. Ja mam SB z T2 z ciśnieniem 1,1-1,15 bar około.
Ostatnio zmieniony sob sty 19, 2008 21:20 przez 1 6 D, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » sob sty 19, 2008 21:22

czyli stara wykreciles a poprostu wkreciles imbusa??



Awatar użytkownika
1 6 D
_
_
Posty: 1950
Rejestracja: śr sie 18, 2004 09:57
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: 1 6 D » sob sty 19, 2008 21:24

Nie, nie, wykręciłem tą śrubkę regulacyjną, wyjąłem sprężynkę która jest tam w środku w BOV. Wtedy wsadziłem imbusa(łeb do środka), sprężynkę i na koniec skręciłem spowrotem na maks, tak jak było na początku.



Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » sob sty 19, 2008 21:31

aha juz czaje jutro tak zrobie
jeszcze tylko zeby nie przerywal i bedzie :satan:



Awatar użytkownika
1 6 D
_
_
Posty: 1950
Rejestracja: śr sie 18, 2004 09:57
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: 1 6 D » sob sty 19, 2008 23:52

Dla ewentualnego sprostowania nie chodzi mi o zawór wastegate w turbie, tylko zawór bezpieczeństwa w kolektorze dolotowym. ;)



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » ndz sty 20, 2008 01:06

ja tam włozyłem imbusa jak pisze 1 6 D, o łącznej długości 2cm (wyczytałem na vwdiesel.net i wszystko pięknie śmiga :D
oczywiście dokręciłem potem porządnie :D



Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » ndz sty 20, 2008 02:00

a mój po skręceniu trzyma przy 1,3 bara :bigok:


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 55 gości