nie powiedzialbym ze TDI jest dzisiaj samochodem dla oszczednych w porownaniu z gazem.wystarczy policzyc.5litrow x cena ropy=19-20 zl a teraz GTI na gazie (maksymalne zluzycie w miescie 10 l bo mi tak pali)10l x 1.80(bo po tyle u nas gaz)=18zl.tylko ze GTI nie pali 10l tylko 8-9l/100km(w cyklu mieszanym). a TDI czasami wciagnie 5.5 do 6.0 jak masz ciezka noge .takze wybor nalezy do ciebie.dla mnie diesel na nasze ceny przestal byc oszczedny.a kup zajechanego TEDEIKA to sie przewieziesz.pozdropakob pisze:Dzieki za opinie.Sluchajcie a teraz rewelacja.Facet dzwonil z Brukseli ze na nadziele moze przyjedzie Golf III 1.9 tdi KOMBI.Pisze z duzych liter bo to kombi mi sie kojarzy z karawanem ale musze wybrac - albo oszczedne kombi albo scigant 2.0 ltr benzyna normalka w hatchbeckuI waham sie jak cholera.Motor tdi to wiem ze i zrywny i oszczedny co do AGG benzyna to tylko zagazowanie bo przy dzisiejszych cenach benzyny to porazka na CPN-ie Tylko to kombi!!Aha benzynke troche telepie na wolnych obrotach - takie nieregularne obroty ma cos okolo 850 obr/min.Czy klania sie wymiana swieci przew.WN czy komputer diagnostyczny w warsztacie?Poradzcie cos bo chyba mam juz rozmiekczenie mozgu od tych ofert kupna auta!!!!
golf 2.0 ?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
passat b5 fl ,galaxy 1.9tdi 2005r auy,ALHAMBRA 1.8T AJH,honda civic ufo type r
Golf III 2.0 ltr benzyna (silnik AGG)
Prawie juz mam Golfa III z 2.0 ltr motorkiem w benzynie wersja GTI/115 KM z klima,z elektryka 4 szyb,ABS.Polecacie jakas konkretna inst.gazowa do silnika w tym aucie - AGG Jaki zbiornik macie w swoich GTi toroidalny czy walec?A na benzynie to ile ten scigant pali po miescie?
- Marihuana Man
- Gadatliwa bestia
- Posty: 867
- Rejestracja: czw lut 03, 2005 22:54
- Lokalizacja: Gorzów Wlkp
- Kontakt:
Re: Golf III 2.0 ltr benzyna (silnik AGG)
pakob pisze:Prawie juz mam Golfa III z 2.0 ltr motorkiem w benzynie wersja GTI/115 KM z klima,z elektryka 4 szyb,ABS.Polecacie jakas konkretna inst.gazowa do silnika w tym aucie - AGG Jaki zbiornik macie w swoich GTi toroidalny czy walec?A na benzynie to ile ten scigant pali po miescie?
Co do spalania... powyżej masz juz wszystko opisane... Co do gazu.. Dobra instalka do tego motoru kosztuje od 2500 w górę... Byle czego nie można tutaj wsadzić...
Ogólnie zgadzam się z przedmówcami, ale jest jeszcze inna sprawa. Silnik 2.0 8v ma jedną wadę : moc( i tu zaraz będę zjechany) . Golf to stosunkowo ciężkie auto a 115 KM to ciut mało. Pamiętajmy że to jest GTI !!! czyli auto "usportowione". To auto ma konkurować z Astrą GSI , Fordem Escortem RS2000, itp . Nie zmienia to faktu że silnik jest dużo lepszy (chodzi o wrażenia z jazdy) niż 1.6 czy 1.8 . Można go też fajnie podkręcić, ale to dalej "prawie" auto sportowe dlatego VW wprowadził ABF.
PS. Apropo TDI: inna bajka i chyba najlepsze silniki dla MK3 , szczególnie 110 KM.
PS. To jest tylko moja opinia, więc właścicieli 2.0 8v proszę o wyrozumiałość.
PS. Apropo TDI: inna bajka i chyba najlepsze silniki dla MK3 , szczególnie 110 KM.
PS. To jest tylko moja opinia, więc właścicieli 2.0 8v proszę o wyrozumiałość.
racja. może i mało mocy, ale ma podstawową zaletę: -nie pali dużo. a jak komuś mało mocy to niech szuka własnie ABFtramall pisze:Ogólnie zgadzam się z przedmówcami, ale jest jeszcze inna sprawa. Silnik 2.0 8v ma jedną wadę : moc( i tu zaraz będę zjechany) . Golf to stosunkowo ciężkie auto a 115 KM to ciut mało. Pamiętajmy że to jest GTI !!! czyli auto "usportowione". To auto ma konkurować z Astrą GSI , Fordem Escortem RS2000, itp . Nie zmienia to faktu że silnik jest dużo lepszy (chodzi o wrażenia z jazdy) niż 1.6 czy 1.8 . Można go też fajnie podkręcić, ale to dalej "prawie" auto sportowe dlatego VW wprowadził ABF.
PS. Apropo TDI: inna bajka i chyba najlepsze silniki dla MK3 , szczególnie 110 KM.
PS. To jest tylko moja opinia, więc właścicieli 2.0 8v proszę o wyrozumiałość.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 114 gości