Benzyna vs Diesel
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4305
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
cowboy..
po pierwsze primo...
odpowiedz ma w zlozeiu jednaklowe skrzynie biegow... jest wypowiedzia czysto teoretyczna
na prosbe jednego z userow.. i taki tdi skonczylby sie naduzo nizszej predkosci
po drugie primo
my rozwazamy auta do ustawek, nie do jazdy na codzien.. a co do mk2 syncro... 303 ps niska 13 na cwiartke, przy nieogarnietym aucie
a po trzecie primo nie wazne co sie pali:)
po pierwsze primo...
odpowiedz ma w zlozeiu jednaklowe skrzynie biegow... jest wypowiedzia czysto teoretyczna
na prosbe jednego z userow.. i taki tdi skonczylby sie naduzo nizszej predkosci
po drugie primo
my rozwazamy auta do ustawek, nie do jazdy na codzien.. a co do mk2 syncro... 303 ps niska 13 na cwiartke, przy nieogarnietym aucie
a po trzecie primo nie wazne co sie pali:)
Ostatnio zmieniony czw gru 27, 2007 10:36 przez evolution, łącznie zmieniany 1 raz.
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
[quote="cowboy"
nie ma fajniejszego auta na codzień niz mocne TDI, zajebista elastyczność, niskie spalanie...w trasie benzyny nawet nie pierną i to całkiem mocne....
[/quote]
Jest fajniejsze - mocna uturbiona benzynka :green_fuck:
Ale wiem, wiem - tdi ma ta zalete ze jak ktos duzo jezdzi to ma wyraznie taniej.
nie ma fajniejszego auta na codzień niz mocne TDI, zajebista elastyczność, niskie spalanie...w trasie benzyny nawet nie pierną i to całkiem mocne....
[/quote]
Jest fajniejsze - mocna uturbiona benzynka :green_fuck:
Ale wiem, wiem - tdi ma ta zalete ze jak ktos duzo jezdzi to ma wyraznie taniej.
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images31.fotosik.pl/69/302f529b1ebdbb66.jpg[/img][/url]
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4305
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
eee.. ja na 215/40/16 pale na 5'ce a na wiekszych kolach przewazni sie traci... pomijajac fakt ze auto minimalnie lepiej rusza z powodu lepszej trakcjicowboy pisze:ale to ja miałem większe kołatoffic pisze:piotr2 napisał/a:
ale w praktyce przy "wyscigu"czy niemoze stracic przez wieksze kola??
Może i to dużo
i na wiosne zakładam jeszcze większe bo na zimówkach 185/60/15 na 3 biegu pale laćka jak docisne do deski
[ Dodano: Pią Sty 18, 2008 15:35 ]
tak sobie pomyslalem ze wartoby w koncu matematycznie zrozumiale dla wszystkich powiedziec w koncu co jest wazne... sa dwa twierdzenia moc lub moment... pojecia sa te mocno niesprecyzowane ale mozna ujac je precyzyjnie... wazna jest moc a dokladniej srednia moc wydzielana przez silnik w danym zakresie od 0km/h do n km/h nalezaloby wiec wyprowadzic calke z wykresu mocy danego silnika a potem tak dobierac przelozenia aby srednia moc do danej interesujacej nas predkosci byla jak najwieksza. pamietajac ze kazda zmian biegu powoduje straty bo auto zwalnia... z tad tez cowboy objechal abf poniewaz abf ma tylko pik mocy i srednia moc jest duzo mniejsza:)
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
cowboy pisze:na 3 biegu pale laćka jak docisne do deski
cos mi sie wierzyc niechce ja tez mam 215/40/16 i jakos na trójce niechce palic oczywiscie zerwie przyczepnosc przy wbiciu na trójke z dwujki ale niema mowy o paleniu gumy na trójce.a o paleniu na piatce to pomazyc moge(wiem ze masz ponad 300 kucy).napisalem ze mozna stracic osiagi przez wieksze kola bo mialem mk2 RP i w ciagu kilku dni mialem kilka roznych kól.i zauwazylem duza roznice na wiekszych kolach(na gorsze)evolution pisze:ja na 215/40/16 pale na 5'ce
Ostatnio zmieniony pt sty 18, 2008 19:30 przez Duber, łącznie zmieniany 1 raz.
Tak jest , ale i tak połowa tego nie zrozumieevolution pisze: wazna jest moc a dokladniej srednia moc wydzielana przez silnik w danym zakresie od 0km/h do n km/h nalezaloby wiec wyprowadzic calke z wykresu mocy danego silnika
Jak tam panowie stoicie z matematyki ????
Mozna podejść tez do sprawy graficznie , przygotować wykres mocy w funkcji predkości pojazdu i planimetrować wykres , uzyskamy w ten sposób wynik identyczny do całkowania , a metoda duzo prostsza
Ostatnio zmieniony sob sty 19, 2008 00:45 przez homsky, łącznie zmieniany 1 raz.
[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4305
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
uwierz i pomysl co potrafi ponad 350 koni i ponad 440 Nmpiotr2 pisze:cos mi sie wierzyc niechce
Ostatnio zmieniony ndz sty 20, 2008 09:41 przez evolution, łącznie zmieniany 1 raz.
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
ja pisałem o zimowych oponach 185/60/15 - załozyłem na zime troszkę większe koła (większy obwód) - u mnie mieli bez strzału ze sprzęgła.. np. na trójce jak depne powiedzmy z 2000 rpm to jak turbina nadmucha to przy 2500 rpm czyli przy max momencie (około 350NM) zaczynaja koła mielic i auto przestaje przyspieszaćpiotr2 pisze:cos mi sie wierzyc niechce ja tez mam 215/40/16 i jakos na trójce niechce palic
Latem smigam na 205/45/16 i na trójce jest OK ale pierwsze 2 biegi przy ostrym starcie to palenie kapcie więc trzeba umiejętnie ruszać
nie wiem co to znaczy planimetorwać, ale najprościej patrzyć na wykres mocy na kołach i chodzi o to co pod nim było jak największe czyli w sensie całkahomsky pisze:przygotować wykres mocy w funkcji predkości pojazdu i planimetrować wykres
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4305
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
wiec prosze.. daje dwa wykresy cowboy'a i potencjalnego abf o tej samej mocy... wyszlo od razu ze cowboy nie do konca jezdzi jak mysli ale za chwile.. w tdi cowboy'a nalezy dokrecac do konca wykresu pierwsze 3 biegi( moglbym nawet powiedziec ze na 1 limiter powinien byc wysoko.. rzeklbym nawet ze to sporo. po czym kazdy nastepny bieg zmieniamy wczesniej... najwieksza srednia moc to to zielone pole w wykresie. w abf widac zakladajac ze skrzynia pozwoli na to samo vmax co w dieslu ze brakuje w limiterze ze 1500 obrotow:) nadmienie ze sa to wykresy pogladowe i przy okolo 200 na g straty smocy na opory sa bliskie w seryjnym golfie 140 koni wiec sami wiece.. obnizamy szybciej jedziemy:)
Ostatnio zmieniony ndz sty 20, 2008 16:24 przez evolution, łącznie zmieniany 1 raz.
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 33 gości