Problem ze "świszczeniem" przy zmianie biegów

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
pabloszek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: pt sty 11, 2008 22:23
Lokalizacja: tarnobrzeg

Problem ze "świszczeniem" przy zmianie biegów

Post autor: pabloszek » czw sty 17, 2008 21:09

Sprowadziłem sobie golfa II TD 1990r z niemiec. Wymieniłem wszystko co trzeba
łącznie z nowy sprzęgłem (docisk stary) a tu cholera się uparł ten golf
i jak jadę to przy zmianie biegów robi golf takie ciuuuuuuułłłłłłłł :-( (tzn."świszczy")
Jak jadę ponad stówę i jak puszczam gaz to też robi ciułuuuuułłłłł :-(
Paski mam nowe (nawet od alternatora zmieniłem bo miałem 10, a mam teraz 11.9 )
Olej w skrzyni zmieniłem na nowy (wlałem ~1L+3setki)
link to tego świszczenia CIUUUUUUUŁŁŁŁŁŁŁŁŁ :-(

Jak by ktoś coś poradził to byłbym wdzięczny

pozdrawiam :pub:



PiotrusVW
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 319
Rejestracja: śr kwie 25, 2007 12:47
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: PiotrusVW » czw sty 17, 2008 21:30

swietny dżwiek...ale coz to moze byc?? a na luzie jak dodasz gazu i pusciesz tez tak masz??


[url=http://img197.imageshack.us/my.php?image=golf1.jpg][img]http://img197.imageshack.us/img197/6116/golf1.th.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
pabloszek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: pt sty 11, 2008 22:23
Lokalizacja: tarnobrzeg

Na luzie przy spadaniu wysokich obrotów też "świszczy&q

Post autor: pabloszek » czw sty 17, 2008 21:36

Na luzie przy spadaniu wysokich obrotów też "świszczy"



PiotrusVW
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 319
Rejestracja: śr kwie 25, 2007 12:47
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: PiotrusVW » czw sty 17, 2008 21:38

nie wiem ale moze cos z TURBINą??


[url=http://img197.imageshack.us/my.php?image=golf1.jpg][img]http://img197.imageshack.us/img197/6116/golf1.th.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » czw sty 17, 2008 21:56

PiotrusVW pisze:moze cos z TURBINą??
tez tak pomyślałem , słychać tak jakby zwalniała ,


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

PiotrusVW
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 319
Rejestracja: śr kwie 25, 2007 12:47
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: PiotrusVW » czw sty 17, 2008 22:02

moze łożyska w TURBINCE??


[url=http://img197.imageshack.us/my.php?image=golf1.jpg][img]http://img197.imageshack.us/img197/6116/golf1.th.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
yanek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 57
Rejestracja: ndz paź 21, 2007 19:53
Lokalizacja: Będzin / śląskie
Kontakt:

Post autor: yanek » pt sty 18, 2008 15:59

brzmi zupelnie jak zawór Blow Off, nikt tam z niczym czasem nie grzebał:)?



Awatar użytkownika
MIT
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 177
Rejestracja: czw lis 29, 2007 17:04
Lokalizacja: Olkusz
Kontakt:

Post autor: MIT » pt sty 18, 2008 16:52

U mnie też (TDI AJM) przy małych prędkościach nie słychać ale gdy ciągne do 3 tys obr i dynamicznie zmieniam biegi też jest taki świst i też nie wiem co to jest.....



Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » pt sty 18, 2008 17:07

świst i też nie wiem co to jest.....
Świst pochodzi z turbiny , bardzo fajny dzwięk :grin:


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

Awatar użytkownika
MIT
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 177
Rejestracja: czw lis 29, 2007 17:04
Lokalizacja: Olkusz
Kontakt:

Post autor: MIT » pt sty 18, 2008 17:29

No dobra...fajny... :D ale czy niebezpieczny i jest oznaką czegoś?



PiotrusVW
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 319
Rejestracja: śr kwie 25, 2007 12:47
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: PiotrusVW » pt sty 18, 2008 17:37

dzwiek swistu jest normalny ale nie az taki jak u kolegi z pierwszego postu


[url=http://img197.imageshack.us/my.php?image=golf1.jpg][img]http://img197.imageshack.us/img197/6116/golf1.th.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
MIT
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 177
Rejestracja: czw lis 29, 2007 17:04
Lokalizacja: Olkusz
Kontakt:

Post autor: MIT » pt sty 18, 2008 17:43

właśnie z tego co słyszę mamy identyczny



Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » pt sty 18, 2008 19:29

MIT pisze: ale czy niebezpieczny i jest oznaką czegoś?
Po dzwieku sie nie okresli stanu ale jak zacznie juz dość głosno świstac to zbieraj kaske na druga .


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 77 gości