[mk3] wskaznik paliwa pokazuje 0

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
foxiu2k5
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 190
Rejestracja: śr cze 22, 2005 21:49
Lokalizacja: Poznań

[mk3] wskaznik paliwa pokazuje 0

Post autor: foxiu2k5 » pn sie 08, 2005 21:24

Jak w temacie. Zatankowalem, przejechalem moze z 2 km i zawisnal na 0 ... dotakowalem i nadal 0. Jutro bede na kanale bo bede wymianial olej chce od razu do tego zajrzec. Jak kladlem sie pod auto to nie moglem nic tam przyuwazyc. To oznacza ze bede musial zdjac bak czy jest mozliowosc dojscia do plywaka itd od srodka. Na co zwrocic uwage ?



Awatar użytkownika
Groszek
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 161
Rejestracja: wt sie 17, 2004 13:06
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Groszek » pn sie 08, 2005 22:48

Kolego poczytaj ksiązke bo jak już chcesz ściągać bak to mur beton że coś zepsujesz. W bagażniku na podłodze masz przykrywke ją odkręcasz.



Awatar użytkownika
mr_simon
..::INTRUDER::..
..::INTRUDER::..
Posty: 509
Rejestracja: pn lut 07, 2005 13:52
Lokalizacja: Dębno
Kontakt:

Post autor: mr_simon » wt sie 09, 2005 13:47

Może najlepiej będzie jak napierw sprawdzisz bezpiecznik.


Volskwagen - Das Auto.

Awatar użytkownika
foxiu2k5
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 190
Rejestracja: śr cze 22, 2005 21:49
Lokalizacja: Poznań

Post autor: foxiu2k5 » śr sie 10, 2005 09:49

Wczoraj sie tym zajalem, napisze troche moze sie komus na przyszlosc przyda. Tak jak Groszek mowil dojscie do plywaja jest w bagazniku pod wykladzino, odkreca sie pokrywke na 3 blachowkrety. Widac ladnie pompe wraz z plywakiem, na gorze jest wtyk ( 4 piny - dwa grube przewody - pompa / dwa cienkie plywak ( +3,4V ) ) najlepiej zewrzeć te od plywaka albo stosujac opornik albo po prostu drucik, wskaznik powinien podskoczyc na full, jesli tak zrobi przyczyny nalezy szukac po stronie pompy i plywaka, jesli dalej bedzie pokazywal 0 to znaczy ze wina jest po stronie wskaznika. Wsywa sie w plytke licznika na dwa bolczyki ( mozna tez sprawdzic czy to polaczenie jest dobre ) Wskaznik to blaszka owinieta drutem oporowym. W momencie kiedy przeplywa przez ten drucik prad ( wspomniane 0-3,4V - zalezy od tego co plywak ( potencjometr ) przekazuje ) blaszka sie nagrzewa i wygina przesuwajac wskazowke. U mnie okazalo sie ze ten drucik jest przepalony... Zatem ma ktos moze sam taki wskaznik na sprzedaz za jakies rozsadne pieniadze ?



Awatar użytkownika
Rydzu
_
_
Posty: 6046
Rejestracja: pn wrz 27, 2004 16:30
Lokalizacja: DDZ Dzierżoniów
Kontakt:

Post autor: Rydzu » czw sie 11, 2005 07:50

Mam cały licznik rozebrany na części, jak jesteś zainteresowany to po powrocie kumpla z urlopu(u niego zostawiłem licznik) możemy się dogadać i bedziesz miał wszystko O.K.



Awatar użytkownika
foxiu2k5
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 190
Rejestracja: śr cze 22, 2005 21:49
Lokalizacja: Poznań

Post autor: foxiu2k5 » czw sie 11, 2005 07:55

Ok, w takim razie czekam ... teraz niby pokazuje po tym jak mu to uzwojenie delikatnie przeczyscilem ... ale zaufania juz do tego co wskazuje nie mam



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 177 gości